Positiivisuusketju

• 3 235 790
  • 13 958
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Tää oli hyvä herätys joukkueelle pitkässä juoksussa. Ihan hyvä, että ei mennä karsintoihin takki auki kymmenen perättäisen voiton jälkeen.
Ja lopulta kyse on vain siitä, miten tämä joukkue käsittelee tämän iltaisen tuloksen henkisesti. Uskoisin, että RDn, Filppulan, Aaltosen jne johdolla oikein.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Posin kautta. Yksi kotipeli enemmän. Lisää massia ei ollenkaan huono asia.
Päästäänkö kohta jo kesälomille? Jos mennään posin kautta niin ensi viikolle on luvattu jo yli +10°C lämpöä, Hietsussa ei varmaan oo siis viikonloppuna enää luntakaan. Tän illan Jokerijoukkue näytti haluavan lomille pelkäämään. Tällä hetkellä tuo keskiviikon kotipeli ei myöskään kausarista huolimatta nappaa pätkääkään, sen verran surkeaa kurapeliä Jokerit tänään tarjosi.

Maanantaina Jokerit saa todistaa että tää oli työtapaturma.

Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Päästäänkö kohta jo kesälomille? Jos mennään posin kautta niin ensi viikolle on luvattu jo yli +10°C lämpöä, Hietsussa ei varmaan oo siis viikonloppuna enää luntakaan. Tän illan Jokerijoukkue näytti haluavan lomille pelkäämään. Tällä hetkellä tuo keskiviikon kotipeli ei myöskään kausarista huolimatta nappaa pätkääkään, sen verran surkeaa kurapeliä Jokerit tänään tarjosi.

Maanantaina Jokerit saa todistaa että tää oli työtapaturma.
Toki pitää pelata pakollinen pronssipeli pois. Sitten vasta uimarannalle. Lappeenrannassa murheistenrannassa on varmasti vielä jäätä ja lunta.

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran käänsin kuitenkin positiivisen puolelle eilisen tappion. Ensinnäkin oli mukava jutella eilen nordiksella muun muassa monien tänne kirjoittavien kanssa. Moni nimimerkki sai kasvot.
Toiseksi aurinko paistaa tänään Lappeenrannassa ja mieli rupeaa olemaan keväässä. Laitoinkin vapaapäivä toiveet sisään että en missaa yhtään Jokereiden liigakarsinta matsia livenä. Vaikka oli tämän hetkinen fiilis mikä tahansa, niin sehän on 6 voiton päässä.

Scade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En muista että reiluun 10 vuoteen on minkään urheilutapahtuman tulos syönyt näin paljon vielä seuraavanakin päivänä. Laitetaan tänne siksi, että hyvä huomata tunteen palanneen omalta osalta.

Samalla en malta odottaa maanantaita, että päästään ottamaan revanssi. Tuli tähänkin sarjaan nyt mielenkiintoa kunnolla ja varmasti ainakin itse sytyn peleihin (toivottavasti joukkuekin). Kaks ekaa peliä oli sellaisia ylikävelyitä, ettei itsekään kovin suurella tunteella tullut noita seurattua. Nyt toki maanantaina saa iskeä ihan minkälaiset lukemat tahansa taululle kunhan voitto tulee.

Positiivista myös eilisestä pelistä jälkikasvulle napattu Jokeripaita, vahvasti vaikuttaa siltä että se päällä kuljetaan nyt tovi kaikkialle.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Emäntä seuraa Instassa yhtä sisällöntuottajaa ja hänen mies on todella kova Jokeri-fani ja sinne tulee aika ajoin kyllä hauskaa sisältöä, varsinkin silloin jos pelit eivät ole sujuneet kuten eilen.
Ne jaksaa naurattaa.

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Kun kymmenen vuoden lätkätauon jälkeen laitoin viime kauden Mestis-avauksesta kuvan ig-stooriin sain vastaukseksi muutamia lähes pöyristyneitä ihmettelyitä; ”mitä, mä luulin, että sä olet vaan futismies?”. Jouduin selittämään, että vaikka jalkapallo on mun elämän suuri rakkaus, niin pidän toki muustakin joukkueurheilusta, lätkä vaan sattuneesta syystä oli boikotissa pitkän pätkän.

Eilen yksi näistä ihmettelijöistä oli mukana hallilla. Kommentoi huuli pyöreänä, ettei ole koskaan kokenut tällaista tunnelmaa lätkämatsissa. Kolmannessa erässä puhui jo ”meistä” Jokereihin viitatessaan. Ja jatkoaikamaalin jälkeen ilmoitti tuohtuneena, että asia on käsiteltävä punaviinipullon äärellä.

Meitä on jälleen yksi lisää.

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla oli mun ja pojan mukana kaveri poikansa kanssa pelissä, ei mikään lätkäjätkä, mutta kuulemma "alko kädet jo hikoomaan". Pelin jälkeen totesi että voishan sitä tulla uudestaankin. Hiljaa hyvä tulee ja ehkä yksi lisää. Poikansa kyllä jo Jokeri että otollista maaperää!

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun kymmenen vuoden lätkätauon jälkeen laitoin viime kauden Mestis-avauksesta kuvan ig-stooriin sain vastaukseksi muutamia lähes pöyristyneitä ihmettelyitä; ”mitä, mä luulin, että sä olet vaan futismies?”. Jouduin selittämään, että vaikka jalkapallo on mun elämän suuri rakkaus, niin pidän toki muustakin joukkueurheilusta, lätkä vaan sattuneesta syystä oli boikotissa pitkän pätkän.

Eilen yksi näistä ihmettelijöistä oli mukana hallilla. Kommentoi huuli pyöreänä, ettei ole koskaan kokenut tällaista tunnelmaa lätkämatsissa. Kolmannessa erässä puhui jo ”meistä” Jokereihin viitatessaan. Ja jatkoaikamaalin jälkeen ilmoitti tuohtuneena, että asia on käsiteltävä punaviinipullon äärellä.

Meitä on jälleen yksi lisää.
Vaikka lauantai olikin osaltamme "läpsyttely", yksi huikeimmista viesteistä tälle palstalle tänä vuonna tämä!

Jokerit hoitaa osansa askissa, mutta tämä yhteisö, me tuhannet punakeltaisen sydämen omaavat hoitavat vähintäänkin "loput". Käsillä on suomalaisessa urheiluhistoriassa jotain poikkeuksellista, mikä saa mukaansa yhden jos toisenkin "lätkästä" aiemmin ehkä välittämättömänkin.

Threadin otsikkoon liittyen, allekirjoittanut pääsee vihdoin huomenna ensimmäistä kertaa jokerimatsiin, sitten joulukuun. Lohi katiskaan!

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mulla oli mun ja pojan mukana kaveri poikansa kanssa pelissä, ei mikään lätkäjätkä, mutta kuulemma "alko kädet jo hikoomaan". Pelin jälkeen totesi että voishan sitä tulla uudestaankin. Hiljaa hyvä tulee ja ehkä yksi lisää. Poikansa kyllä jo Jokeri että otollista maaperää!
Ei helvetti, mulla ihan sama! Pyysin kaveria matsiin, jolla saman ikäinen poika kun mulla. Oli samalla tän pikkukundin ensimmäinen lätkämatsi livenä. Ekalla erätauolla kävivät ostamassa pojalle Jokeripipon. Matsin jälkeen kyselivät, että koska uudestaan.

Näin tämä Jokerilaiva täyttyy. Ja sitä laivaa ei sipoolaiset purjehtijat ohjaa.

Viimeksi muokattu:

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei helvetti, mulla ihan sama! Pyysin kaveria matsiin, jolla saman ikäinen poika kun mulla. Oli samalla tän pikkukundin ensimmäinen lätkämatsi livenä. Ekalla erätauolla kävivät ostamassa pojalle Jokeripipon. Matsin jälkeen kyselivät, että koska uudestaan.

Näin tämä Jokerilaiva täyttyy. Ja sitä laivaa ei sipoolaiset purjehtijat ohjaa.
Näillä pojalla oli jo pipo mutta kesää vasten piti lippis saada. Kävivät sitten junnujengin lippiksen poistamassa erätauolla. Näin se etenee.

Ja pelipäivä!

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipäivä, illalla jälleen kohti Tiksiä ja pistetään taas halli rokkaamaan niin kuin kyseessä olisi meidän kotipeli. Tyttökin on tervehtynyt ja pääsee taas peliin. Jokerit saa osoittaa että lauantain peli oli työtapaturma ja nyt ollaan taas saavuttu paikalle tekemään töitä ja jatketaan lohen filerointia ja loimuttamista. Se lauantain pilaantunut lohikeitto voidaan unohtaa.

Illalla mennään taas, tää on meidän hetki.

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Pitää muistaa, että täällä monella on vuosikymmenen tauko, että Jokerilätkä tuntuu yhtään miltään. En usko mihinkään ranteiden aukomisiin.

Porukka päästelee höyryjä ja voitelee sen sisimmän Jokerisielun uusiks. Uskomaton matka vedetty siitä, kun seura oli niskalaulausta vailla kuollut. Kiitollisuutta tuntee jokapäivä.

Varsinkin näinä aikoina, kun maailmalla vallitsee kaaos, niin Jokerit tuo turvaa ja hyvää mieltä kaikkialle, pidetään se niin.

Meillä on timanttinen jengi, timanttiset fanit, ja timanttinen filosofia siinä takana.
Yhdessä erilaisina - Rakkaudesta seuraan, faneihin, yhteisöön.

Me ollaan Jokerit!

Me palataan voittojen tielle, yhdessä.
Ja meitä on ihan helvetin paljon!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy