Itse olin tänään toista kertaa paikan päällä Nordiksella, ja homma on kyllä vielä kasvanut parilla napsulla viime kaudesta kun päädyssä (tai kulmassa) tuli seistyä. Huikea tunnelma!Meillä on kyllä aivan uskomattoman hieno tämä yhteisö. Monesti oon sen todennut ja kun itsellä on että pääsee vain muutamaan peliin per kausi niin aina hämmästyn miten uniikki tunnelma on meidän kotipeleissä. Kiitos EP ja muut. Voitto lämmittää myös aina, ja hyvillä mielin voi aloittaa joulurauhan.
Kiitos kaikille vielä kerran ja hyvää joulua ja nousukasta uutta vuotta.
Hyvin on mennyt kyllä marraskuun alusta alkaen. Tässä on välissä pelattu 13 peliä maalierolla 50-19. Pisteitä on tullut 33, eli 2,54 per peli.31.10. oli edellinen peli, jolloin Jokerit poistui pisteittä kaukalosta.
Tyhjensitkö koko tilisi jouluostoksiin, vai kuittaatko sen hävityn 20€ hattutemppuvedon @Telemarketti :lle?Lappeenrannan prismassa jouluostoksilla ja sen ostosjoukon keskellä Jokerimies kohtaa Jokereiden valmentaja Kari Martikaisen. Kuulumiset vaihdettiin ja jouluselfie otettiin. Hyvä mieli jäi kauppareissusta. Jottei kukaan ihmettelen mitä Kartsa teki Lappeenrannassa, niin hän asuu täällä
Tervetuloa vierailemaan tänne Joensuuhun ja kokemaan uusittu halli, saadaan varmasti hyvä meininki "kinkunsulatteluihin" kun peli on näillä näippäimillä loppuunmyyty.Hauskaa joulua koko Jokerileirille. Viikonloppuna mennäänkin sitten Itä-Suomen kiertueelle faniporukan kanssa, ja sitä odotetaan jo enemmän kuin joulua :) Aivan mahtavaa yhteisöllisyyttä tarjoaa koko porukka, ja uusia tuttuja tavannut taas tälläkin kaudella hallilla ja niissä parissa fanireissussa joihin olen ehtinyt mukaan.
Mulle jäi tässä hieman epäselväksi, oliko kyse tämän kalenterivuoden tavoitteesta kumppanimyynnin osalta. Osakeyhtiöt kuitenkin pääasiassa noudattavat kalenterivuotta.
Osakeyhtiöt kuitenkin pääasiassa noudattavat kalenterivuotta.
Joo tämä käy järkeen, mutta toisaalta tuossa haastattelussa Saarni hieman kakisteli tuon asian suhteen että mihin mennessä se tavoite pitäisi olla täytetty. Eli kun sanoi, että miljoona on niin että ei ihan olla tavoitteeseen päästy. Tuossa lausunnossa ei ole järkeä, jos on 1/1,2 miljoonaa ja vielä puoli kautta aikaa saavuttaa se.Taitaa lätkäseurat noudattaa lätkäakautta, eikä kalenterivuotta. Esim 1.6. - 30.5. joka kävis kyllä paljon paremmin järkeen, kuin kalenterivuosi.
Ymmärtääkseni Saarni myös mainitsi, että "maaginen miljoona" saavutettiin kauden puolivälissä, eli keväällä olis se 200k myyntiä jäljellä, joka tukis samalla sitä, että osakeyhtiön vuosi on kausi- eikä kalenteripohjainen.