jokerikarhu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Bruins
Pelipäivä. Hieno päivä, kun odottaa iltaa tietäen varman voiton tulevan. Voiko parempaa perjantaita toivoa.
Paranemisia!Kalju sheivattu ja punakeltaiseen on pukeuduttu. Vetäisin jurrit jos ei olisi antibiootit päällä. Antakaa mulle Jokerikiekkoa tänään!
Hyvin voi vetää jurrit kunhan et byyttaa!Kalju sheivattu ja punakeltaiseen on pukeuduttu. Vetäisin jurrit jos ei olisi antibiootit päällä. Antakaa mulle Jokerikiekkoa tänään!
Ei kovin kaukana oltu siitä. Tämän kauden kaikessa kauheudessaan ja lopputulemassaan paras peli tähän mennessä.Ei nyt ihan playoff-tunnelma, mutta melkein!
Kyllä oli näin.Taisi olla muuten Jokereilla selkeästi Suomen jääkiekkokierroksen kovin yleisömäärä!
Tässähän olisi sua peesaamalla tehnyt jo tiliä useampana iltana. Minun vedonlyöntini on tosin pelattu, kun joskus aikanaan addiktion takia meni jopa luottotiedot. Onneksi ne on jo nykyään kuitattu.Satkulla lähti alle 6,5 maalia.
Koska on tonni panoksena? :) Hyvin kyllä osunut. Sekin on hyvä muistaa, että lopulta Veikkaus tai muu pelifirma ottaa omansa pois.Ei ole betseille kovaa luottoa, etsikkoaika meni jo.
Satkulla lähti alle 6,5 maalia.
Tolla napauttaa mukavasti muutaman lipun tuonne hyväntekeväisyyskampanjaan ;)Ei ole betseille kovaa luottoa, etsikkoaika meni jo.
Satkulla lähti alle 6,5 maalia.
Etänäkin tuon tunsi. Tukkaa revin päästä ja mölysin yksin himassa. Upea fiilis tuli voitosta.Ei nyt ihan playoff-tunnelma, mutta melkein!