Mainos

Positiivisuusketju

• 3 049 216
  • 12 618

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Voitettiin kuitenkin. Vaikka olisi pitänyt hoitaa peli jo varsinaisella. Mutta mieluummin 2 pinnaa kuin tappio. !! Kiitos Jokerit!!

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maalinteko nihkeää, mutta niin vain voitto naarattiin jälleen kotiin. Luotto on kova, että tämä on meidän kausi.

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen pienoisessa humalassa ja tunteet ottivat vallan. Itken, olen niin onnellinen suomalaisesta Helsingin Jokereista. Tuntuu välillä unelta tämä unelma mitä nyt eletään ja mitä onkaan vielä tulossa. Kiitos Jokerit ja kanssakannattajat. Kohti isoja hetkiä, yhdessä ystävät. Rakastan tätä seuraa niin helvetisti.

Viimeksi muokattu:

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelipäivä! Kaikki tämän kauden kotipelit olen päässyt paikan päälle katsomaan, mutta ensi viikon lauantaina joudun varmaankin kausarin lainaamaan eteenpäin.
Tulee taas hauska työpäivä, kun illan peli pyörii nyt jo mielessä :)

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Ville Tourun Pokemon fanclub
Käyn toimistolla tekemässä kerran kuukaudessa töitä. Kyllä muuten piristi työmatkaa bongata kaunis punakeltainen huivi malmin asemalla.

Heti alko hymyilyttää ja aamuinen vitutus katos niinku pieru Saharaan.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkoikin jo kyllästyttämään filppulapihlströmaaltonen & co. Kiva saada uusiakin kundeja kehiin.

Em. "saattaa" osittain sisältää sarkasmia.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tän hetken "viitosketju" eli 13. hyökkääjä Kala ja loukissa olevat Tintti ja Kuusla muodostaisivat ihan asiallisen kärkiketjun jo itsessään:

Kuusla - Henritius - Kalajanniska

C14H18N2O5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään, kun heräsin, en tajunnut edes toivoa, että Jokereiden katiskaan olis tarttunut Kalaa, mutta perkele! Tervetuloa takaisin rosteriin, Oskari! Sua on jo keretty kaipaamaan <3

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy