Positiivisuusketju

  • 2 784 225
  • 11 169

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Naapuri pelaa brändilätkää ja sulaa kevään lumien mukana.

Onneksi jotkut asiat eivät muutu.

Ehdotonta hymykamaa!
 

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikea nähdä että tää sarja enään kääntyisi meille vaikka kuinka jokerilasit päässä katsoisi, mutta mielelläni olen väärässä ja silloin tähän ketjuun olisi enemmänkin asiaa. Noh huomenna hallille jättämään ainakin ääneni sinne ja lauantaina vierasmatkalle, jos kiekkojumalat näin suovat.
TAISTELE JOKERIT!
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Eiköhän tänään kairata voitto, niin saa lauantaina matkata Kokkolaan perse puuduksissa.

Kävi miten kävi, meidän seura nousi kuolleista ja siitä olen enemmän onnellinen. Vaimo on eri mieltä, mutta siltä ei kysytä.
 

Oikku89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitääkö huolestua, kun ei jännitä vielä yhtään? Vai onko se pelkästään positiivinen olo?
Illalla hallilla nähdään hyvät rakkaat Jokeri kannattajat.
Täällä myös vähän samanlaista fiilistä, mutta eiköhän se jännitys iske päälle kun kiekko tippuu jäähän. Kohta mennään ja pidetään ainakin katsomossa kunnon menoa, jos se vaikka tarttuisi joukkueeseen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostin pullon mielivalkoviiniäni, minkä aion nauttia matsista kotiuduttuani Jokereiden paluukauden kunniaksi joka tapauksessa ja mikäli (kun) Jokerit kaventaa sarjan, myös tämäniltaiselle voitolle.

Kauden tärkein matsi edessä. Viime sunnuntaina Nordiksen punakeltainen yleisö antoi kaikkensa joukkueelle. Toistetaan sama tänään. Minä, me, Jokerit!
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ostin pullon mielivalkoviiniäni, minkä aion nauttia matsista kotiuduttuani Jokereiden paluukauden kunniaksi joka tapauksessa ja mikäli (kun) Jokerit kaventaa sarjan, myös tämäniltaiselle voitolle.

Kauden tärkein matsi edessä. Viime sunnuntaina Nordiksen punakeltainen yleisö antoi kaikkensa joukkueelle. Toistetaan sama tänään. Minä, me, Jokerit!
Näin on! Kotikatsomosta joutuu itse tukemaan mutta luotto joukkueeseen ja faneihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös