Positiivisuusketju

• 2 965 137
  • 12 071

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
33% enemmän katsojia, kuin naapurin liigapelissä.
Tästä piti itsekin kirjoittaa eli meillä tosiaan tänään 4 000 katsojamäärä ylitettiin, kun vastaavasti naapurikaupungissa liigamatsissa ei päästy 3 000 katsojaan. Vaikka Kiekko-Espoo on aloittanut liigakautensa todella hyvin.

Varmaan siellä moni vetoaa, että vastassa oli tiistai-iltana hajuton, mauton ja vielä rahaton Vaasan Sport. Mutta kaikki kunnia Kainuuseen ja Sotkamon Jymylle, vaan Kajaanin Hokki ei myöskään tällä hetkellä ole ihan Mestiksen kiinnostavin ja säkenöivin joukkue...

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin näytti Ameriikan vieraat viihtyvän myös fanikamapisteillä.
Olikohan väärä päivä - 20% kampanjalle? :) Noh, eiköhän jengi jonkun ennätysmyynnin hallilla tehnyt, kun kamaa meni aivan järjetöntä tahtia. Parin Floridan fanin kanssa juttelin jonossa hallille, ja kysyivät heti onko hallilla fanikamaa myynnissä... Näin ne sitten pisteellä uudestaan, kun ostin itselleni hupparin, ja niillä oli sylit täynnä kamaa.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Syvimmät osanotot ja voimia surutyöhön.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ongelma: maalivahdit
Ongelman laatu: positiivinen

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voimia ja osanottoni! Itsellä tulee vieläkin silloin tällöin ikävä rakasta äitiäni, joka menehtyi jo monta kesää sitten. Surun aikana on tärkeää että on hyviä ystäviä ja sukulaisia joille voi kertoa omista tunteistaan.

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato

Syvimmät osanottoni, Eki.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tässä kohtaa varmaan sallittaneen one linerit, eli osanotot.

Tertsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osanotot nimimerkille @pappi. Ottelu oli katsomosta käsin nousujohteinen ja pääty lämpeni pikkuhiljaa. Esa koikkelehtimassa aloituskiekkoon oli myös näkemisen arvoinen. Hyvä me!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy