Tästä piti itsekin kirjoittaa eli meillä tosiaan tänään 4 000 katsojamäärä ylitettiin, kun vastaavasti naapurikaupungissa liigamatsissa ei päästy 3 000 katsojaan. Vaikka Kiekko-Espoo on aloittanut liigakautensa todella hyvin.33% enemmän katsojia, kuin naapurin liigapelissä.
Olikohan väärä päivä - 20% kampanjalle? :) Noh, eiköhän jengi jonkun ennätysmyynnin hallilla tehnyt, kun kamaa meni aivan järjetöntä tahtia. Parin Floridan fanin kanssa juttelin jonossa hallille, ja kysyivät heti onko hallilla fanikamaa myynnissä... Näin ne sitten pisteellä uudestaan, kun ostin itselleni hupparin, ja niillä oli sylit täynnä kamaa.Hyvin näytti Ameriikan vieraat viihtyvän myös fanikamapisteillä.
Syvimmät osanotot ja voimia surutyöhön.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Jääkiekkoa suurempia asioita. Otan osaa.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Osanotot ja tsemppiä vaikeaan aikaan!Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Voimia ja syvimmät osanotot.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Voimia EkiElämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Voimia Papille! <3Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Syvimmät osanotot Eki. <3Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Voimia ja osanottoni! Itsellä tulee vieläkin silloin tällöin ikävä rakasta äitiäni, joka menehtyi jo monta kesää sitten. Surun aikana on tärkeää että on hyviä ystäviä ja sukulaisia joille voi kertoa omista tunteistaan.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Osanotto sinulle ja tsemppiä, todella ikävä juttu.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Osanotot myös täältä ja voimia.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Osanotot ja voimia.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Osanottoni.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Tässä kohtaa varmaan sallittaneen one linerit, eli osanotot.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.
Otan osaa.Elämän ilot ja surut kohtaavat joskus hyvinkin nopeasti. Iloitsen Jokereiden voitosta, mutta samalla mielen vetää hiljaiseksi, kun olin päässyt hoteliin, niin sain soiton että Äitini nukkui pois.