Positiivisuusketju

  • 2 780 094
  • 11 164

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tapasin meidän kapteenin tänään Lappeenrannan Kisapuistossa Mestiksen välierässä ottelussa Ketterä- Kiekko- Espoo. Vaihdettiin kuulumisia ja otettiin selfiet. Saku sanoi että Jokereilla on ensikaudella hyvä joukkue.
 

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tapasin meidän kapteenin tänään Lappeenrannan Kisapuistossa Mestiksen välierässä ottelussa Ketterä- Kiekko- Espoo. Vaihdettiin kuulumisia ja otettiin selfiet. Saku sanoi että Jokereilla on ensikaudella hyvä joukkue.
Mitäs hän siellä teki? Onko Sakulla jatkot jo taskussa?
 

Kiekkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Florida Panthers
Täydellisesti meni lopulta. Toivo ja odotukset nousivat jullien leirissä vähitellen ja kaikki sammuu viimeisellä minuutilla. Ai saatana kun hymyilyttää. Ehkä Viltonen saa jatkaa vielä kun muutaman voiton saivat :) Varma mestari taas ensi kaudella :)
Oli vaan pelsuilta taktinen kassankasvatus, antoi hifkin vetää ittensä 7. peliin ja sit laitto lomille.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ensin haluttiin kaikille kenkää ja revittiin kausarit. Hetkeä myöhemmin "aina uskottiin jengin nousemiseen" ja oltiin niin En gång alttidia. Nyt kun kesäloma koitti, niin taas kaikille kenkää :D Naurattaahan se.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Harvemmin tosiaan tullut kiekkoa seurattua oman jengin tippumisen jälkeen. Liigaa ei ole tullut katsottua peliäkään viimeiseen...öööh 10 vuoteen? Tänään oli pakko katsoa ja kyllä kannatti! Tämä peli oli yksi kauden parhaista mukaan lukien oman jengin suurinumeroiset voitot! Kiitos Pelsut ja onnea jatkoon!
ps. Sportissa alkoi muutosneuvottelut; minä voisin antaa ainakin yhden vinkin kuka kannattaisi potkaista ulos.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Samanlaista kuin meillä? :D
Juuri näin. Nautin minäkin naapureiden putoamisesta, mutta ei oikeasti nämä palstat kauheasti eroa toisistaan. :D

Sitä mä kyllä toivon ettei meillä ikinä toivota kesken pleijareiden koutsille potkuja kotipelissä. Oli siellä penkin takana sitten Ville Peltonen, Pelle Viltonen tai Pierre Dagenais.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juuri näin. Nautin minäkin naapureiden putoamisesta, mutta ei oikeasti nämä palstat kauheasti eroa toisistaan. :D

Sitä mä kyllä toivon ettei meillä ikinä toivota kesken pleijareiden koutsille potkuja kotipelissä. Oli siellä penkin takana sitten Ville Peltonen, Pelle Viltonen tai Pierre Dagenais.

Meillähän voitaisiin olla tässä(kin) edelläkävijöitä ja perustaa vakituinen "Päävalmentajalle kenkää!"-ketju, joka nostaa aina päätänsä siinä Levin reissun ja seuraavan kauden joukkueen julkistamisen välissä. Oltaisiin etupainotteisesti liikkeellä aina seuraavan näytöksen osalta.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Yritin lyödä IFK:ta fanittavan ystäväni kanssa viskipullosta vetoa siitä, kumpi voittaa aiemmin seuraavan Suomen mestaruutensa, Jokerit vai HIFK. Ei hannannut, koska ”IFK ei sitä ainakaan tällä vuosikymmenellä voita”. Hymyilytti.

Oikeasti en jaksa Jokereiden aidosti heikon puolivälieräesityksen perään hirveästi alkaa naapuria nälviä. Varmaan johtunee myös siitä, että edellisestä paikallispelistä on niin tuhottoman kauan aikaa, mutta mun on muutenkin vaikea iloita lahilaisten voitosta helsinkiläisistä, vaikkei mun jengistä ollutkaan kysymys.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Juuri näin. Nautin minäkin naapureiden putoamisesta, mutta ei oikeasti nämä palstat kauheasti eroa toisistaan. :D

Sitä mä kyllä toivon ettei meillä ikinä toivota kesken pleijareiden koutsille potkuja kotipelissä. Oli siellä penkin takana sitten Ville Peltonen, Pelle Viltonen tai Pierre Dagenais.
Lievä offtopic, mutta olikos se Dagenais joka ei osannut tyyliiin luistella. Tai ainakin se oli niin hidasta, että Hannu Jortikkakin olisi juossut 400 metriä ennenkuin tuo heppu ehtii hyökkäys alueelle.

Kyllä hieman hymyilyttää naapurin pullahdus meidän seuraksi kesälomalle. Vielä, kun Pelikaanit laittavat Kärpät pronssi peliin ja KalPa etenee finaaliin on maailmassa kaikki hyvin ja maalaiset alistaa.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Itelle iloitseminen on ollut todella helppoa.
Haluan korostaa, että en ole itsekään erityisen pahoillani, ehkä jopa hieman häkellyin siitä, että lopulta tää tuntui aika yhdentekevältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös