Vähän sama fiilis itsellä en ole pettynyt.Outoa kyllä, mutta kauden päätyttyä ensimmäinen tunne on kiitollisuudentunne. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokerit pelaa Suomessa. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokereilla on maan parhaat fanit. Vahva usko on tähän organisaatioon, että menneistä on otettu opikseen ja tie on ylöspäin. Ehkä tässä on ollut vähän kohtuuttomia odotuksia ensimmäisestä kaudesta, kun koko organisaatio on pykästy kasaan vasta vuosi sitten.
Kiitos Jokerit ja kiitos fanit.
Kun lukee somekommentteja, en ole ainoa lajissani joka tuntee kiitollisuutta. Kaikki on vaan iloisia, että jengi on takaisin, tunne on takaisin ja on ollu hyvä meininki peleissä.Outoa kyllä, mutta kauden päätyttyä ensimmäinen tunne on kiitollisuudentunne. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokerit pelaa Suomessa. Oon ikionnellinen ja kiitollinen siitä, että Jokereilla on maan parhaat fanit. Vahva usko on tähän organisaatioon, että menneistä on otettu opikseen ja tie on ylöspäin. Ehkä tässä on ollut vähän kohtuuttomia odotuksia ensimmäisestä kaudesta, kun koko organisaatio on pykästy kasaan vasta vuosi sitten.
Kiitos Jokerit ja kiitos fanit.
Samaa naureskelin kun kävin lukemassa.Blegin ja jullien fanit. Laskee eriä, otteluita, kuinka paljon "edellä" ovat Jokereita. En ihmettele, että niissä(kään) organisaatioissa ei voiteta yhtään mitään. Toki espoossa ole ikinä voitettu.
Arvasin että täällä tartutaan sarkasminsekaiseen hassutteluuni, olettaen että tässä viitattiin siihen :D.Blegin ja jullien fanit. Laskee eriä, otteluita, kuinka paljon "edellä" ovat Jokereita. En ihmettele, että niissä(kään) organisaatioissa ei voiteta yhtään mitään. Toki espoossa ole ikinä voitettu.