Epätietoisuus KHL-Jokereiden ensi kaudesta mietityttää, mutta uskon asioiden järjestyvän. Ja jos tulee kuitenkin joku isompi muutos edustuksen tasolla niin siitäkin selvitään. Muutos usein kirpaisee, mutta kaikkeen tottuu ja tilanteisiin sopeutuu.
Mua huvittaa, että muutama nimimerkki keskustelee asioista asiallisen tyylikkäästi Jokerit-osiossa, mutta sitten kun pääsee takaisin omiensa osioon niin meininki on eri. Lytätään, haukutaan ja naureskellaan. Mua tää ei haittaa, päinvastoin. Tunne ja fiilis on tärkeintä elämässä, ilman niitä ei ole mitään. Monista paistaa kateus ja katkeruus sen verran voimakkaasti, että se kumpuaa suorastaan vihana venäläisellä rahalla maailman kakkosliigassa pelaavaa Suomen kärkiseuraa kohtaan. Aikansa kutakin, ja nyt mennään vielä näin. Omien kannattajien vitutuksen Liiga-Jokereiden muuttumisesta Venäjän sarjaa pelaavaksi KHL-Jokereiksi ymmärrän kuitenkin hyvin.
Junnusarjoissa huomaa vihan Jokereita kohtaan myös. Se paskanpuhumisen määrä, että miten me sitä ja miten me tätä. Sama tilanne siellä naapurin punaisilla. Ja mä nautin joka hetkestä.