Aika mahtava viikko Jokerien näkökulmasta. Ensin Jokerit 100 % suomalaiseen omistukseen ja vieläpä Jokerilegenda Kurrille ja sitten Mörkö ratkoo MM-kisoista kolme Anttilan kokoista voittoa. Jokeripelaajat muutenkin hyvin liekeissä kisoissa.
Jos ei tällä vauhditeta kausikorttimyyntiä, niin ei sitten millään. Ja irtolippujakin luulisi menevän kun nostetaan vähän Markoa ja kumppaneita framille.
Kun Kurrin Jokereista tuli tieto, sain kaikkiaan lähes 60 viestiä. Tekstaria, wa:pia, mailia, soittoa. Puhelinta oli pakko pitää välillä kiinni. Se mitä kysyttiin, liittyi usein rahoitukseen: onko totta, että venäläiset ei rahoita? Totesin, että paha tässä mun on mitään vannoa, mutta niin Kurri totesi. Hyvin harvan kanssa tuli kausari esille. Mutta kun tuli, se oli hankintamielessä. Vielä vaikuttaisi olevan odottava meininki. Ihan ei uskota, että pakotehemmot on poissa. Siihenkään on paha sanoa itse mitään, mutta varmasti asia aukeaa kesän uusien yhteistyökumppaneiden myötä.
Oletan siis, että kausareita ja lippuja myydään enemmän, kunhan Anttilakin pelaa Jokereissa - ei NHL:ssä. Itse uskon Anttilan pelaavan Jokereissa, mutta uskon siihenkin, että jos Anttila saisi NHL-sopparin tuon ikäisenä, Kurri ei halua sen esteeksi astua.
Noin yhteenvetona viime viikko oli todella positiivinen. Tästä on hyvä jatkaa. Ja jatkaa todella pitääkin.