Nordlundin sopimusta ei ole enää kuin tämä ja ensi kausi jäljellä.
Eli puolitoista vuotta joutuu vielä kannattajat ja joukkue kärsimään. Ei-niin-positiivista :)
Tomi Mäki! Hieno mies jne....
Kun ketjukaveria rikotaan, niin siihen pitää reagoida heti.
Tänään Tomppa näytti joukkuepeliä parhaimmillaan. Tuloksena Eavesilta kopautus polvareille ja Faneilta iso kiitos. Respect.
Muita positiivisuuksia illan pelistä saa hakemalla hakea. Zolt oli toki totutun hyvä, ja Dehnerin liike oli edelleen upeaa. Mutta ei heidänkään panos joka ilta voittoja tuo, jos muut pelaajat ei pelaa joukkueen eduksi.
Tomi Mäki! Hieno mies jne....
Kun ketjukaveria rikotaan, niin siihen pitää reagoida heti.
Tänään Tomppa näytti joukkuepeliä parhaimmillaan. Tuloksena Eavesilta kopautus polvareille ja Faneilta iso kiitos. Respect.
Ollaan 3 pisteen, eli periaatteessa, yhden voiton päässä runkosarjan kakkospaikasta
Tästä haluan kuulla lisää !? :) En päässyt itse paikan päälle nimittäin seuraamaan.
Joo, kaksi joukkuetta neljän parhaan joukossa ja voitto ei ole ollenkaan huono suoritus!Meidän juniorit kävivät vähän näyttämässä pelaamisen mallia Kanadassa...
http://www.hs.fi/urheilu/Jokeri-junnut+voittivat+maailman+suurimmassa+j%C3%A4%C3%A4kiekkoturnauksessa/a1305552533385
Toivon, että Nordlund tekee ensi kautena "antti-jussit" ja nousee omalle tasolle.
Myyntiin, niin kuin Kauppinenkin joka on muuten parempi pelaaja kuin Nordlund, myös Forrest on parempi pelaaja kuin Nordlund.
Kyllähän tuo Kilpeläisen paluu tositoimiin on ainakin minulle päivän positiivisin asia.
Tämäniltaista Pikkuleijonien peliä seuratessa tulee suuri helpotus siitä että Talviklassikko on todennäköisesti viimeinen kerta ikinä kun Mikael Granlund pelaa (ja taituroi) Jokereita vastaan. Mahtava pelaaja mutta ei omaa seuraa vastaan.
Komppaan Raibea, sillä minun perstuntumaan pohjautuvissa laskelmissa Jokerit ja HIFK kohtaavat pleijareissa jo mahdollisesti heti puolivälierissä. Onneksi tai valitettavasti, miten sen nyt ottaa.Tämäniltaista Pikkuleijonien peliä seuratessa tulee suuri helpotus siitä että Talviklassikko on todennäköisesti viimeinen kerta ikinä kun Mikael Granlund pelaa (ja taituroi) Jokereita vastaan. Mahtava pelaaja mutta ei omaa seuraa vastaan.