Nyt nähdään onko tässä joukkueessa munaa ja sielua. Juuri tällaiset yllättävät ykkösveskan tippumiset ovat loistava tilaisuus pelin tiivistymiselle puolustuspäässä. Pelataan vielä vähän uhrautuvammin ja peitetään niitä laukauksia kovemmalla sydämmellä.
Niemi aloitti kautensa HPK:n kolmosveskarina ja pelasi syksyllä pääosin lainalla Mestiksessä. Nyt hän vartioi Jokereiden maalia Talviklassikossa. Aika uskomatonta.
Juuri tämä. Runkosarjan lopusta tulee kyllä kunnon trilleri. Koko tätä viimeistä liigakautta ajatellen on aika iso pettymys, jos päädytään sääleihin ja jos sieltä sitten sattuisi jatkoon pääsemään niin se olisi sitten Tappara tai Kärpät vastassa. Harmittava tappio toki tänään, mutta kokonaisuutta ajattelen ihan hyvään saumaan se otettiin, kun pahimmat kilpailijatkin hävisivät.Blues ja Ilves hävisivät, joten paikka kuuden sakissa näyttää edelleen hyvin todennäköiseltä.
Harmittava tappio toki tänään, mutta kokonaisuutta ajattelen ihan hyvään saumaan se otettiin, kun pahimmat kilpailijatkin hävisivät.
Mun paskaa päivää piristi taas Jatkoajan vitutusketjun täyttyminen talviklassikon jälkeen :D 106-105, ihan vitun kauheaa, sytyttäkää maapallo tuleen!
Sekä HIFK että JYP hävisivät omat ottelunsa, joten nyt on jo hieman helpompi hengittää.
Sekä HIFK että JYP hävisivät omat ottelunsa, joten nyt on jo hieman helpompi hengittää.
Arvoisa Helsingin Jokerit,
Matsipäivä. Varovaisen hyvä fiilis. Jospa tänään yllätätte syndin kunnon maalikarkeloilla? Koko kauden olen seurannut teidän koheltamista, ja enää kaikki on kiinni teidän omasta pääkopastanne. Asennetta hyvät herrat, asennetta. Se on ainoa mitä teiltä pyydän. Nähdään hallilla.
-syndi
Hyvä, että edes joku pystyy vielä positiiviseen ajatteluun. Tällä kaudella olen lähtenyt ylläolevilla fiiliksillä mm. SaiPa-peliin, Ässä-peliin, Ipa-peliin ja talviklassikkoon - näin muutamia mainitakseni. Yhteistä tekijää noista kotipeleistä ei ole kovin vaikea löytää.. Tästä syystä tänään lähden peliin lähinnä "Nyt on oltava se kerta..."-fiiliksellä. Hävitty IFK-peli alla uskallan varovaisesti toivoa, että tänään ei nähdä rotsit hulmuten "varmoja pisteitä" hakevaa narrilaumaa.--
Matsipäivä. Varovaisen hyvä fiilis.
--