Yksi huomionarvoinen ja positiivinen asia Jokereiden kokoonpanoon liittyen on se, että taas on pari nuorta lyömässä itseään läpi eli Teräväinen ja Hännikäinen. Ainakin Teräväinen on pelannut hyvin terävästi ja vakuuttanut jo väkeä.
IFK:n kyntäminen aiheuttaa toki myös naurunpurskahduksia. Seuraavassa paikallisessa olisi joku kunnon persraiskaus paikallaan.
Oli aika positiivinen juttu tuo. Aiheeseen liittyen, minulla on yksi tokaluokkalainen kummipoika, jonka koulussa Jokerit eivät ole vierailleet, mutta Jokerit tuntuu olevan pojalla veressä ;) Kuulin tämän pojan äidiltä, että koulussa oli ollut sellainen tehtävä, että jokainen sai kuvitella olevansa kuka tai mikä tahansa ja sitten piti kertoa muille mitä he tekisivät. Tytöt tietysti keksivät kaikkia enkelijuttuja ja vastaavia ja kuinka auttaisivat muita jne. Pojan äiti oli sitten kysellyt pojalta, että kuka tai mikä sinä sitten oli. Poika vastaa ylpeästi, mä olin Ossi Väänänen...Hyvin oli skidit mukana tapahtumassa. Jokeri-huudot kajahti ja komeesti! :)
Aiheeseen liittyen, minulla on yksi tokaluokkalainen kummipoika, jonka koulussa Jokerit eivät ole vierailleet, mutta Jokerit tuntuu olevan pojalla veressä ;) Kuulin tämän pojan äidiltä, että koulussa oli ollut sellainen tehtävä, että jokainen sai kuvitella olevansa kuka tai mikä tahansa ja sitten piti kertoa muille mitä he tekisivät. Tytöt tietysti keksivät kaikkia enkelijuttuja ja vastaavia ja kuinka auttaisivat muita jne. Pojan äiti oli sitten kysellyt pojalta, että kuka tai mikä sinä sitten oli. Poika vastaa ylpeästi, mä olin Ossi Väänänen...
Jep, ja mulla on toinenkin "napero" (broidin poika), joka on kyllä imuroinut Jokeri-jutut ihan täysin. Sieltä tulee jatkuvasti viestiä mulle lähdetäänkö Jokerien peliin. Aina se on valmis, paitsi jos on omat harkat. Tuota huliviliä ja kaveriaan vein viime kaudella noin 6-8 peliin. Kaikki fanikamat pipoa myöten on aina päällä kun hallille lähdetään, ihan sama mikä lämpötila on ulkona tai autossa ;). Ja sama eteläpäädyn veisut tuo osaa ulkoa !! Heti alkaa yläkatsomossa pieni ääni laulamaan, kun eteläpääty aloittaa ;)Loistavaa duunia toimistolta, kun näitä järjästetään!
Pojan äiti oli sitten kysellyt pojalta, että kuka tai mikä sinä sitten oli. Poika vastaa ylpeästi, mä olin Ossi Väänänen...
Ja kyllä, positiivista että oman jengin kaverit tehoilevat missä ikinä sitten pelaavatkaan.
Olkoon tämä nyt lähes oksettavaa yltiöpositiivista hassuttelua tai utopiaa, niin olisihan se optimaalitilanne, jos saataisiin Klingoni pelaamaan sillä tasolla, mitä kaverilta on odotettu ja näin olisi kiekollinen pelaaja jokaisessa pakkiparissa. Näin ei välttämättä tarvitsisi lähteä edes pakkimarkettiin...
...Sai pakata lätkä kamat(ja gameboyn) ja lähteä veden yli itään...