Ehdottomasti positiivista, että Ossi on ainoa joka on nimetty EHT-turnaukseen. Ja jos Ossi on klesana, niin tuskin lähtee.
Ehdottomasti positiivista, että Ossi on ainoa joka on nimetty EHT-turnaukseen. Ja jos Ossi on klesana, niin tuskin lähtee.
Moses ja Dehner ovat jenkkien mukana ja pikkuleijoniin valittiin Teuvon johdolla neljä meidän jätkää. Ihan ei päästä parhaalla kokoonpanolla pelaamaan, mutta kivahan se on meidän jenkeillekin saada maajoukkuekokemusta.Myös Nichlas Hardt matkaa ensi viikolla maajoukkueen mukana, kun Tanska kohtaa Norjan kahdesti. Toivottavasti pysyy ehjänä.
Sitä mä en kyllä tajua, että kenelle Teräväisen pitää taitojaan todistella tuolla u20 höntsissä. On kyllä eri ketjun juttuja.
Sitä mä en kyllä tajua, että kenelle Teräväisen pitää taitojaan todistella tuolla u20 höntsissä. On kyllä eri ketjun juttuja.
Positiivista, että maajoukkue vie ainoastaan Ossin. Eipä sinne muita olisikaan mahtunut....
Veikkaan, ettet ihan tosissaan tota kirjottanu, mut pitää muistaa liigan tän hetken paras kiekollinen puolustaja löytyy nimen omaan Jokereista. Vähän ihmettelen, ettei Ertsiä kelpuutettu. Mitäköhän se Erkka säätää?
Veikkaan, ettet ihan tosissaan tota kirjottanu, mut pitää muistaa liigan tän hetken paras kiekollinen puolustaja löytyy nimen omaan Jokereista. Vähän ihmettelen, ettei Ertsiä kelpuutettu. Mitäköhän se Erkka säätää?
Milloin viimeksi on Jokerit ollut viiden kolmen pisteen voiton putkessa?
Mikäli mä oikein muistan, niin meillä oli kaksi peliä enemmän, niinkuin nytkin.Pari viikkoa sitten meillä oli kaksi peliä vähemmän, kuin Hifk:lla ja kaksi pistettä vähemmän. Nyt pelien suhteen sama, mutta meillä 10 pistettä enemmän.