Näin korjataan omat virheet. Virhehän tässä oli se hallille lähteminen. Ensi kerralla fiksummin!Elämän pieniä iloja. Tajusin lähteä heti vastustajan neljännen maalin kohdalla kotiin.
Mitä ihmettä? Mertaranta sanoi 3-3 tilanteessa, että yleisö varmasti viihtyy, kun tulee niin paljon maaleja. Samoilla linjoilla meidän Havun kanssa ja sinä lähdit kesken viihtymisen pois. Melkoista.Elämän pieniä iloja. Tajusin lähteä heti vastustajan neljännen maalin kohdalla kotiin.
Saadaan mahdollisesti lisää lahjapaketteja! Jee!
Mitä vittua?
Mitä vittua?
Mitä vittua?
Elähän hättäile. Eiköhän sekin päivä tälle keväälle vielä nähdä.Ei saatana 7 maalia omiin, kyllä mun piti ihan ääneen naurahtaa. Onneksi ei ollut kovempi vastus tänään, ois voinut mennä 10 maalia rikki.
Mamban äänessä oli lievästi kuultavissa pientä ivaa tilanteessa. :DMamba: Arvaa paljon Kärpät-Pelsu? Kolmas erä menossa puolivälissä. Arvaa! Tulosveto?
Sepe: Kummalla koti?
Mamba: Kärpillä.
Sepe: 4-0 Kärpille.
Mamba: 4-6!
Kyllä minuakin naurattaisi, jos luotsaamani lähes-mestismiehistö olisi kuuden miljoonan Kärppien yläpuolella sarjataulukossa.Mamban äänessä oli lievästi kuultavissa pientä ivaa tilanteessa. :D
No ei ihan pientäkään, ainakaan minun mielestä. Aika innokaasti tuota tuli naureskellen kyselemään, mutta ihan ymmärrettävää ei lopulta Mambankaan kohtelu Oulussa ollut sitä mitä olisi pitänyt ja nyt huumoriukko Mäntymaa saa pysyä ruorissa riippumatta miten huonosti Kärpät kentällä ja tuloksissa suorittaa.Leijonien Instagramissa on video, jossa Sebastian Aho on mikitettynä eilisen illan treeneissä.
Mamban äänessä oli lievästi kuultavissa pientä ivaa tilanteessa. :D
Mamba olisi pitänyt kiinnittää täksi kaudeksi päävalmentajaksi, ja Mäntymäaa siirtää apuvalmentajaksi vaikka henkeä luomaan. Olisi nostattanut kulmakarvoja tuollainen kuvio joo, mutta ehdottomasti vähemmän kuin tämänhetkinen sekoilu.No ei ihan pientäkään, ainakaan minun mielestä. Aika innokaasti tuota tuli naureskellen kyselemään, mutta ihan ymmärrettävää ei lopulta Mambankaan kohtelu Oulussa ollut sitä mitä olisi pitänyt ja nyt huumoriukko Mäntymaa saa pysyä ruorissa riippumatta miten huonosti Kärpät kentällä ja tuloksissa suorittaa.
Sen verran Koivistosta, että mies halusi itse lähteä ja aloite tuli hänen leiristään. En näe mitään järkeä, että olisi alettu väkisin pitämään. Melnick taas on korvattavissa kolme kertaa halvemmalla junnulla, joten hänenkään lähdöllä ei ole paskan haileeta merkitystä. Muuten toki samaa mieltä, että kohta tämä sekoilu ja sirkus onneksi loppuu tältä erää.11 peliä toivon mukaan tätä helvetin kärsimysnäytelmää jäljellä. Onneksi siirtoikkuna on sulkeutumassa, kun tuo yksi ostomaanikko ei muuten rauhoitu. Miksi vitussa möit Melnickin ja Koiviston?!
E: Myli ihmettelee, miksi pelaajat menee mielummin vaikka Espooseen mielummin kuin tänn :D Varmasti hyvä maine pelaajien kesken tuosta Uunosta. Manukin ihmetteli samaa, että miksi julkisesti avautuu jo etukäteen mediassa. Myli on urpo!