Late on keksinyt viisasten kiven :DPelaamatta kympin sakkiin!
Late on keksinyt viisasten kiven :DPelaamatta kympin sakkiin!
Onhan tämä aika ennenäkemätön tilanne ja aika rajujakin skenaarioita voi maalailla. Hankala positella.6 peliä pelattu, Mingoia lähtee ja jo heti täälä jengi rasvaa porukalla köysiä? Siis mitä vittua?
On myös posia että mun jengi pelaa pitkästäaikaa huomenna. Saa katella peliä ja ehkä hippasen jännittääkin.Onhan tämä aika ennenäkemätön tilanne ja aika rajujakin skenaarioita voi maalailla. Hankala positella.
Posiketju kun on, niin positiivista, että huomenna "taas" pelataan.
Yritetäänkö tässä vihjailla jotain :DPitkät "Long-stay" matkat Espanjaan alk. 789 € / 4 viikkoa, sis. lennot ja majoitus - Top 10 Matkatarjoukset
Myös huudot "LUISTELE! LUISTELE!" saivat pienen hymynkareen suupieliin. Ainakin minulla.Positiivisen puolelle laitetaan tänään katsomosta tulleet 'Lauri ulos!' -huudot.
Kaikille alkaa tämä kyntäminen riittää.
Ai, sellaistakin kuultiin katsomosta? Huikeaa!Myös huudot "LUISTELE! LUISTELE!" saivat pienen hymynkareen suupieliin. Ainakin minulla.
Olikohan toisen erätauon jälkeen, kun joukkueet olivat vasta tuloillaan kaukaloon?Ai, sellaistakin kuultiin katsomosta? Huikeaa!
Kotipelin kenkätifoa odotellessa.
Kyllä. Tulihan sille hymähdeltyä.Olikohan toisen erätauon jälkeen, kun joukkueet olivat vasta tuloillaan kaukaloon?
Pitäisi olla. Mingoian lähdettyä tuo joukkue ei voi olla yli kolmen miljuunaa, ehkä joku 2.9miljuunaa.Onko budjetissa tilaa hankkia laajuutta rosteriin?
Kyllä nää mainokset menee v*tuttaa ketjuun.En tiedä taipuuko tämä posiketjuun, mutta huvittaa kyllä nämä Jatkoajan keskustelupalstan mainosviestit.
Yritetäänkö tässä vihjailla jotain :D
Erikoistilanteisiin ratkesi tänään(kin). Vaikka ylivoima onkin mitä on, niin yksi YV-maali tehtiin enemmän kuin vastustaja.Tänään 100% alivoima Liigan kovinta ylivoima jengiä vastaan.
Eivät kelpaa. Olemme sen huomanneet, tehokkuus ollut järkyttävää luokkaa. Näitä tämäniltaisia lisää!Vähemmän laadukkaatkin kelpaavat, mutta tänään puhui taito.
Tarkoitan tällä kosmetiikkaa. Tietysti maaleja saa tehdä myös läheltä ja työn kautta. Tällaisia laukauksia kuitenkin kaivataan lisää!Eivät kelpaa. Olemme sen huomanneet, tehokkuus ollut järkyttävää luokkaa. Näitä tämäniltaisia lisää!