Hyvä! Positiivisiä viboja myös nimimerkistäsi. :D Lisäksi posiketjun kamaa, että huomenna pelataan taas miljoonan vuoden tauon jälkeen!Noel Gunlerin pelaajakortti saatu vihdoin kärppien sivuille.
Hyvää reissua! Itse olin Kuopiossa viimeksi mukana vuonna 2014. Niin se aika kuluu.Muuta? Huomenna Kuopioon, vierasreissut on aina kivoja.
Ei kannata kuuta taivaalta odottaa. Olen menossa Helsinkiin katsomaan. Pahoittelut jo etukäteen.Luottavaisin mielin Nordikselle IFK:n kaatoon, joka on ollut ihan joukkueena ihan surkea viime aikoina. Ette Kärpät nyt perkele petä!
Pahoittelut jo sulle etukäteen. Sulla ei taida hirveän hyvät muistot olla noista etelän vieraspeleistä viime ajoilta. Mutta eihän aina kaikki voi mennä päin persettä? Ehkä perjantaina räpsähtää, kenties jopa Bunny onnistuu maalinteossa?Ei kannata kuuta taivaalta odottaa. Olen menossa Helsinkiin katsomaan. Pahoittelut jo etukäteen.
Juu onhan noi olleet surkuhupaisia. Varmaan joskus IFK:ta vastaan pleijarisarjassa käynyt hyvän pelin katsomassa Nordiksella. Mikähän vuosi se edes olikaan. Ehkä se joskus tärppää vielä hyvä peli.Pahoittelut jo sulle etukäteen. Sulla ei taida hirveän hyvät muistot olla noista etelän vieraspeleistä viime ajoilta. Mutta eihän aina kaikki voi mennä päin persettä? Ehkä perjantaina räpsähtää, kenties jopa Bunny onnistuu maalinteossa?
Vaikka hyökkäyspeli oli tänään ihan paskaa, puolustaminen ja maalivahtipeli sujuu edelleen hyvin.