Positiivisuusketju kaudelle 2022–2023

  • 96 707
  • 665

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Ei hätää, aikataulussa ollaan. 2004, 2014, 2024. Siinä on Kärppien mestaruuksien vuosilukuja. Ja ensi vuonna kun tärähtää niin minä poistun tältä foorumilta samalla sekunnilla kun Oulun torilla juhlitaan.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Voi pojat sentään! Löysin lauantai-illan ratoksi internetin ihmeellisestä maailmasta, mitä parhainta ja huikeinta sketsi- ja komediahuumoria, mitä viihdealalla lienee kuunaan tehty.

Ai että, maha kippurrassa saa kyllä nauraa, kun näitä katsoo, aivan parasta huumoria ja viihdettä. Ja mikä kaikkein parasta, uskon, että tämä 'humor' kolahtaa aivan kaikille, parempia vitsejä ja jekkuja ei kyllä tule kukaan varmuudella kuulemaan!

Nauttikaa, saa nimittäin nauraa vedet silmissä ja kuset housuissa!






 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Oikeasti positiivista on se, että palstan porukasta iso osa haluaa Ahon ja Marjamukin luiskaan. IFK-osio on liekeissä kuuden joukkoon pääsystä. Onneksi kärppäkannattajilla on (vielä...) joku vaatimustaso, kun rakasta seuraa raiskataan saunaseurakulttuurilla ja välinpitämättömyydellä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen kyllä n. 99,99% varma siitä että tämä kausi päättyy säälien jälkeen. Toi peli on oikeasti henkisesti niin saatanan lamaantunutta ettei tosikaan. Tänäänkin jäällä oli pelokas lammaslauma joka pelkäsi häviötä, ja sen tietää miten näissä aina käy. Sääleissä tuo homma tulee olemaan täysin samanlaista, KooKoo selvisi viimeisellä mahdollisella hetkellä kymppisakkiin ja vastaavasti Kärpät pullahti kuuden joukosta ulos, ihan puhtaasti omaa perseilyään.

Jos villi veikkaus pitää tehdä niin ekasta pelistä tulee joku selvä 0-3 tappio, toisesta kairataan sitten desperate hockeylla se voitto ja kolmannessa sitten jatkoajalla turpaan. Näin se tulee menemään.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Päästiin pudotuspeleihin. Mahtavaa. Pitkä tai pätkä Valkea kevät edessä.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
Mielummin näin, ainakin on suuremmat mahdollisuudet muutoksiin Oulussa. Hyvin epätodennäköistä mutta pitää toivoa parempaa huomista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1946

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Fiksusti pelattiin pari harjoituspeliä lisää aikaa hioa kuviot kuntoon ennen puolivälieriä hei! MarjaLate osoitti jälleen taktista silmää, kun joukkueen peli ei ole aivan vielä valmiina pleijareiden vaatimuksiin.
On se näätä. Ja joukkue toteuttaa just eikä melekeen. Mikä tätä junaa voisi pysäyttää?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
Ei tää itse asiassa ole arpaonnesta kiinni. Nyt voi sanoa että näiden jengien keskinäiset pelit tämän ratkaisi, ja niissähän IFK oli koko kausi huomioiden selvästi parempi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Positiivista oli kannattajakulmauksen kannanotot ennen peliä ja kolmannen erän lopussa. Harvoin on näin suoraa palautetta sieltä kuulunut.
Olen useana kautena näitä kannanottoja odottanut, mutta ehkä se nyt oli kuitenkin aiheellisinta. Kovat satsaukset, kovat puheet, täys mahalasku.

Kiitos PM!
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
Näinhän se on. Pelin aikana tuli naureskeltuakin, että miten helvetissä tämä voi olla edes mahdollista että kaksi suurseuraa taistelee tosissaan siitä, kumpi pystyy olemaan paskempi jääkiekkojoukkue. Samassa veneessä ollaan, oli sijat sitten mitenpäin tahansa. Nämä kaksi seuraa pitäisi olla näillä resursseilla aina neljän joukossa. Aina! Sen sijaan ollaan veljeksiä, jolle alkkisfaija vittuilee vuoronperään ja välillä yhtäaikaa. Vittu, että vituttaa vaikka posiketjussa ollaankin.

Ja vielä ite tämän ketjun laittanut pystyy. Ei saatana.

Ketjun aiheeseen, jotta ei täysin offtopiciksi mene: onneksi tämä kärsimys loppuu tämän kauden osalta pian.
 

totonboset

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canes & Junnon aikakauden Kärpät
IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
IFK ansaitsi sijan 6 enemmän kuin Kärpät, koska nöyryytti Kärppiä sen verran kovasti keskinäisissä peleissä. Mutta ei olisi tosiaan varmasti ollut vääryys jos vaikka Jukurit olisi päässyt jatkoon. Siellä laitettiin tänäänkin kaikki peliin ja pienen budjetin seura yllätti miljoonamiehistön housut kintuissa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mielummin näin, ainakin on suuremmat mahdollisuudet muutoksiin Oulussa. Hyvin epätodennäköistä mutta pitää toivoa parempaa huomista.
Muutoksia kaivattaisiin täälläkin...

Ei tää itse asiassa ole arpaonnesta kiinni. Nyt voi sanoa että näiden jengien keskinäiset pelit tämän ratkaisi, ja niissähän IFK oli koko kausi huomioiden selvästi parempi.
Toki näin, mutta isossa kuvassa eroa oli lopulta yksi piste. Yksi IFK:n maali tänään pois ja Kärpät olisi kuuden sakissa. Tarkoitus ei ole siis missään nimessä kääntää veistä haavassa vaan painottaa kuinka pienestä tuo oli lopulta kiinni.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki näin, mutta isossa kuvassa eroa oli lopulta yksi piste. Yksi IFK:n maali tänään pois ja Kärpät olisi kuuden sakissa. Tarkoitus ei ole siis missään nimessä kääntää veistä haavassa vaan painottaa kuinka pienestä tuo oli lopulta kiinni.
Siis itse olen jopa tyytyväinen tähän tulokseen. Ainoastaan tällainen totaalinen farssi saattaa vähän herättää seurajohtoa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siis itse olen jopa tyytyväinen tähän tulokseen. Ainoastaan tällainen totaalinen farssi saattaa vähän herättää seurajohtoa.
Mitään ei tule tapahtumaan. Ei yhtään mitään.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaukokiikarin lopputili
Ei taida tapahtua mitään. Toimiston väki nostelee toistensa paitoja kattoon ja siinä sivussa myös mukavaa liksaa. Koko homma pitäisi vetää reippaasti atomeiksi ja ottaa uus fressi startti.
Ei vittu pitikö muistuttaa Ilun rätistä katossa... Voi saatanan saatana, haistakaa kaikki Harri Aho.

Ketjun aiheeseen liittyen, onneksi on vahva nousu tulilla. Enkä tarkoita Harrin ja Laurin Kärppiä.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Olen useana kautena näitä kannanottoja odottanut, mutta ehkä se nyt oli kuitenkin aiheellisinta. Kovat satsaukset, kovat puheet, täys mahalasku.

Kiitos PM!
Parempi myöhään kun ei milloinkaan?

Ei vaan, kertoo paljon seuran tilasta, että tällä tavalla otetaan kantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös