Mielummin näin, ainakin on suuremmat mahdollisuudet muutoksiin Oulussa. Hyvin epätodennäköistä mutta pitää toivoa parempaa huomista.IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
On se näätä. Ja joukkue toteuttaa just eikä melekeen. Mikä tätä junaa voisi pysäyttää?Fiksusti pelattiin pari harjoituspeliä lisää aikaa hioa kuviot kuntoon ennen puolivälieriä hei! MarjaLate osoitti jälleen taktista silmää, kun joukkueen peli ei ole aivan vielä valmiina pleijareiden vaatimuksiin.
Ei tää itse asiassa ole arpaonnesta kiinni. Nyt voi sanoa että näiden jengien keskinäiset pelit tämän ratkaisi, ja niissähän IFK oli koko kausi huomioiden selvästi parempi.IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
Olen useana kautena näitä kannanottoja odottanut, mutta ehkä se nyt oli kuitenkin aiheellisinta. Kovat satsaukset, kovat puheet, täys mahalasku.Positiivista oli kannattajakulmauksen kannanotot ennen peliä ja kolmannen erän lopussa. Harvoin on näin suoraa palautetta sieltä kuulunut.
Näinhän se on. Pelin aikana tuli naureskeltuakin, että miten helvetissä tämä voi olla edes mahdollista että kaksi suurseuraa taistelee tosissaan siitä, kumpi pystyy olemaan paskempi jääkiekkojoukkue. Samassa veneessä ollaan, oli sijat sitten mitenpäin tahansa. Nämä kaksi seuraa pitäisi olla näillä resursseilla aina neljän joukossa. Aina! Sen sijaan ollaan veljeksiä, jolle alkkisfaija vittuilee vuoronperään ja välillä yhtäaikaa. Vittu, että vituttaa vaikka posiketjussa ollaankin.IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
IFK ansaitsi sijan 6 enemmän kuin Kärpät, koska nöyryytti Kärppiä sen verran kovasti keskinäisissä peleissä. Mutta ei olisi tosiaan varmasti ollut vääryys jos vaikka Jukurit olisi päässyt jatkoon. Siellä laitettiin tänäänkin kaikki peliin ja pienen budjetin seura yllätti miljoonamiehistön housut kintuissa.IFK-pelin katsottuani täytyy sanoa, että emme olisi kumpikaan ansainnut paikkaa kuuden sakissa. Nyt sitten arpaonni osui näin päin.
Muutoksia kaivattaisiin täälläkin...Mielummin näin, ainakin on suuremmat mahdollisuudet muutoksiin Oulussa. Hyvin epätodennäköistä mutta pitää toivoa parempaa huomista.
Toki näin, mutta isossa kuvassa eroa oli lopulta yksi piste. Yksi IFK:n maali tänään pois ja Kärpät olisi kuuden sakissa. Tarkoitus ei ole siis missään nimessä kääntää veistä haavassa vaan painottaa kuinka pienestä tuo oli lopulta kiinni.Ei tää itse asiassa ole arpaonnesta kiinni. Nyt voi sanoa että näiden jengien keskinäiset pelit tämän ratkaisi, ja niissähän IFK oli koko kausi huomioiden selvästi parempi.
Siis itse olen jopa tyytyväinen tähän tulokseen. Ainoastaan tällainen totaalinen farssi saattaa vähän herättää seurajohtoa.Toki näin, mutta isossa kuvassa eroa oli lopulta yksi piste. Yksi IFK:n maali tänään pois ja Kärpät olisi kuuden sakissa. Tarkoitus ei ole siis missään nimessä kääntää veistä haavassa vaan painottaa kuinka pienestä tuo oli lopulta kiinni.
Mitään ei tule tapahtumaan. Ei yhtään mitään.Siis itse olen jopa tyytyväinen tähän tulokseen. Ainoastaan tällainen totaalinen farssi saattaa vähän herättää seurajohtoa.
Ei. Sama paska jatkuu vuodesta toiseen, sillä kukaan ei vastaa tässä organisaatiossa laadunvalvonnasta.Mitään ei tule tapahtumaan. Ei yhtään mitään.
Ei vittu pitikö muistuttaa Ilun rätistä katossa... Voi saatanan saatana, haistakaa kaikki Harri Aho.Ei taida tapahtua mitään. Toimiston väki nostelee toistensa paitoja kattoon ja siinä sivussa myös mukavaa liksaa. Koko homma pitäisi vetää reippaasti atomeiksi ja ottaa uus fressi startti.
Ei edes kaikkien aikojen Kärppäkapteeni Kukkonen.Ei edes kapteeni Kukkonen.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan?Olen useana kautena näitä kannanottoja odottanut, mutta ehkä se nyt oli kuitenkin aiheellisinta. Kovat satsaukset, kovat puheet, täys mahalasku.
Kiitos PM!