Kyllähän tuota ”epäjääkiekkoa” välillä vituttaa katsoa, mutta playoffeissa peli on sitten parempaa ja ei tarvitse epäjääkiekkoa ainoastaan pelata. Voitto on aina voitto ja jos teet maalin enemmän kuin vastustaja niin silloin voitat.IFK:n puolella vituttaa rankasti hävitä epäjääkiekolle.
Maistuu.
Voittavaa jääkiekkoa!IFK:n puolella vituttaa rankasti hävitä epäjääkiekolle.
Maistuu.
Kävin lukemassa. Maistuu entistä paremmalle!IFK:n puolella vituttaa rankasti hävitä epäjääkiekolle.
Maistuu.
Näinpä ja toisaalta se, ettei koko iltana tarvinnut kertaakaan kuunnella auauaumamamamamata kyllä lievitti sitä vitutusta aika tehokkaasti.Kyllähän tuota ”epäjääkiekkoa” välillä vituttaa katsoa, mutta playoffeissa peli on sitten parempaa ja ei tarvitse epäjääkiekkoa ainoastaan pelata. Voitto on aina voitto ja jos teet maalin enemmän kuin vastustaja niin silloin voitat.
Sulla on kyllä tosi positiivinen juttu, kun sekä tappiot että voitot maistuvat. Sun pitää nyt toivoa kovin Kärpille tappiota keskiviikolle, ettei vain toiveesi kauden nopeasta lopusta koe liian suurta kolausta.IFK:n puolella vituttaa rankasti hävitä epäjääkiekolle.
Maistuu.
Niin ne jotkut vaan jaksaa myös näinä hetkinä löytää aihetta vittuiluun ja itkuun.Sulla on kyllä tosi positiivinen juttu, kun sekä tappiot että voitot maistuvat. Sun pitää nyt toivoa kovin Kärpille tappiota keskiviikolle, ettei vain toiveesi kauden nopeasta lopusta koe liian suurta kolausta.
Hybridi -kannatusta.Sulla on kyllä tosi positiivinen juttu, kun sekä tappiot että voitot maistuvat. Sun pitää nyt toivoa kovin Kärpille tappiota keskiviikolle, ettei vain toiveesi kauden nopeasta lopusta koe liian suurta kolausta.
Tätä samaa "epäjääkiekkoa" peluutettiin Kärppiä vastaan Mamban aikana play-offseissa. Tästä johtuen Kärpätkin joutui muuttamaan pelaamistaan enemmän puolustavampaan suuntaan. Vittu että sytyn, kun meitä taas vihataan, eikä tulla toivottelemaan parempaa huomista. Vaikea joukkue Kärpät tulee olemaan loppukaudella voittaa, se on varma.Kyllähän tuota ”epäjääkiekkoa” välillä vituttaa katsoa, mutta playoffeissa peli on sitten parempaa ja ei tarvitse epäjääkiekkoa ainoastaan pelata. Voitto on aina voitto ja jos teet maalin enemmän kuin vastustaja niin silloin voitat.
Tälläistä tämä on. Syödään paska, ja mennään eteenpäin.Niin ne jotkut vaan jaksaa myös näinä hetkinä löytää aihetta vittuiluun ja itkuun.
KIPPIS! Ikinä en muuten aiemmin oo Sportin voittoa tuulettanut, kerta se on esimmäinenkin.Ja uimalakin Sport kaataa KalPan jatkoajalla. Voiko ihanemmin ilta enään jatkua?
Hybridi kannatus on varmaan ihan kiva. Ei ole kuitenkaan minun juttu. Minä en nyt ymmärrä sun purkausta. En oikein saa kiinni, mikä sun mielipide suosikkijoukkueestasi on, ei tässä sen kummempaa. Toissapäivänä olit iloinen Kärppien tappiosta, jotta saadaan kausi pian tappiin. Se ällötti minua. Ihan mukava, että voitto maistuu sulle nyt. Mun pitää varmaan vain totutella tuollaiseen hybridi hommaan.Hybridi -kannatusta.
Tästä viestistä saa mainion esimerkin sen suhteen, että minkä vuoksi et ole järin suosittu keskustelukumppani täällä palstalla.
Ottelun aikainen/jälkeinen antisi oli tässä.