Positiivisuusketju kaudelle 2021–2022

  • 148 282
  • 977

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Nykyään juuri kukaan ei enää vihaa Kärppiä. Enemmänkin tuntuu tulevaan sympatiaa etelää myöden.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kyllä minä näin ymmärsin, että @Miksi nimimerkki tällaisen vertauksen velhon puheisiin teki.
Hienosti yritetty luistaa "vastuu" minun leveille harteilleni.

Kun et nää metsää puilta, kysyn, missä kohtaa tein vertauksen Kärppiin? Ja mun puolesta voidaan jättää tästä asiasta keskustelu sit siihen.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hienosti yritetty luistaa "vastuu" minun leveille harteilleni.

Kun et nää metsää puilta, kysyn, missä kohtaa tein vertauksen Kärppiin? Ja mun puolesta voidaan jättää tästä asiasta keskustelu sit siihen.
Miksi sinä sitten kirjoitit tuon fantasia Velhon lainauksen Kärppien osioon kiekkoaiheisella keskustelupalstalla? Ja kyllä, sinä tuo lainauksen tänne kirjoitit, en minä.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Miksi sinä sitten kirjoitit tuon fantasia Velhon lainauksen Kärppien osioon kiekkoaiheisella keskustelupalstalla? Ja kyllä, sinä tuo lainauksen tänne kirjoitit, en minä.
Koska se sopii niin täydellisesti joidenkin ajatusmaailmaan.

Nyt lähdin mukaan tähän typerään väittelyyn ja vastasin kysymykseesi, niin voisitko vastata minun vastaavaan? Eli missä kohtaa tein Velhon sanoista vertauksen Kärppiin? Kirjoitin asian palstalle, mutta missä kohtaa vertasin lotria Kärppiin? Olen hämmentynyt.
Kyllä minä näin ymmärsin, että @Miksi nimimerkki tällaisen vertauksen velhon puheisiin teki.
 

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Torstaina saatetaan taas olla yksi peli lähempänä isoja päätöksiä.

En vain tykkää tästä tunteesta, että käytännössä pelkään Kärppien nappaavan kolme pistettä. Sarjatilanne näyttäisi taas hetken paremmalta ja Mikkola saisi lisäaikaa ainakin tammikuun loppuun.
 
H

Hidas_ja_kankea

Torstaina saatetaan taas olla yksi peli lähempänä isoja päätöksiä.

En vain tykkää tästä tunteesta, että käytännössä pelkään Kärppien nappaavan kolme pistettä. Sarjatilanne näyttäisi taas hetken paremmalta ja Mikkola saisi lisäaikaa ainakin tammikuun loppuun.

Helpommalla päsee kun ei odota tapahtuvan mitään. Taitaa olla myös realistisempaa.

Minkähän eläkeviran täysinpalvellut Mikkola saa toimistolta? Luulen ettei jatka valmentajana missään muussa seurassa tai sarjassa ja jotenkin pitää palkita ponnistelut.

Ei niin positiivinen viesti, mutta pidän posi asiana, ettei odota turhaan mitään tapahtuvaksi.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomenna päästäneen hyökkäämäänkin, kun kriisissä liihotteleva Pelsut tulee vastaan.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomenna päästäneen hyökkäämäänkin, kun kriisissä liihotteleva Pelsut tulee vastaan.
Ylihuomenna on peli. Kyllä, toivottavasti Kärpät pääsee hyökkäämään. Itse näkisin Tommi Niemelän mielelläni joskus Kärppien päävalkkuna. Mielenkiintoista nähdä, että miten Niemelä ja Pelicans joukkue klaaraa tämän nykyisen kriisinsä. Kaksi kriisijoukkuetta torstaina vastakkain.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kärpät ei pelannut tänään, mutta nousi sijalta 9 sijalle 8, siis pisteitä per ottelu -taulukossa, kun Pelicans hävisi. Voi tätä ilon ja onnen päivää!
Tämä on todennäköisesti loppukauden aikana se varmin tapa nousta tässä tilastossa ylöspäin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kävi muuten Galimov onnittelemassa/kiittämässä Ohtamaata samoin tein 2-0 maalin jälkeen. Iso ja hyvä sydän tuolla venäläisellä. Sydän taitaa olla myös aika routainen.
On saanut vaimonsa ja lapsensakin tänne Suomeen vihdoin. Jatkosopimus maistuis melkoisen makealta.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On saanut vaimonsa ja lapsensakin tänne Suomeen vihdoin. Jatkosopimus maistuis melkoisen makealta.

Blomma ykköseksi ensi kaudella. Siihen uskon ja sitä toivon. Edelleen olen täysin sitä mieltä että on jo nyt valmis ykköseksi, jos vain pääkoppa kestää. Perustaso parempi kuin Galimov. Torjuu yhtä hyvin, peittää yhtä hyvin, reagoi paremmin, liimaa paremmin. Aivan huipputason maalivahti vain odottamassa mahdollisuuttaan. Mutta pään pitää kestää paine ja epäonnistumiset.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Blomma ykköseksi ensi kaudella. Siihen uskon ja sitä toivon. Edelleen olen täysin sitä mieltä että on jo nyt valmis ykköseksi, jos vain pääkoppa kestää. Perustaso parempi kuin Galimov. Torjuu yhtä hyvin, peittää yhtä hyvin, reagoi paremmin, liimaa paremmin. Aivan huipputason maalivahti vain odottamassa mahdollisuuttaan. Mutta pään pitää kestää paine ja epäonnistumiset.
Ei missään nimessä. Kuinka montaa liigajoukkuetta u20-ikäinen maalivahti kannattelee? Ehdottomasti Blommalle runsaasti enemmän pelejä ensi kaudella, mutta olisihan Galimov sellainen ryöstöhankinta ykköseksi toiseksi kaudeksi että voi morjens. Mielestäni voisi mennä 50-50 pelit ensi kaudella näiden kahden välillä, se pelaa enemmän kumpi on kuumempi.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei missään nimessä. Kuinka montaa liigajoukkuetta u20-ikäinen maalivahti kannattelee? Ehdottomasti Blommalle runsaasti enemmän pelejä ensi kaudella, mutta olisihan Galimov sellainen ryöstöhankinta ykköseksi toiseksi kaudeksi että voi morjens. Mielestäni voisi mennä 50-50 pelit ensi kaudella näiden kahden välillä, se pelaa enemmän kumpi on kuumempi.
50/50 kuulostaa ihan hyvältä munkin korvaan, ja juuri kuumempi enempi. Mutta Blomma ansaitsee helvetisti enemmän ensi kaudella kuin mitä on saanut tähän asti. Valmennus on kussut korvaan, ja sitten pakottanut suun auki ja kaatanut kannullisen. Jos saavat Galimovin suostuteltua diiliin jossa voi jäädä varjoon niin se sopii mulle enemmän kuin paremmin. Mutta sen verran iso arvostus mulla on Galimovia kohtaan että en tiedä sopiiko se hälle. Hän on vielä sen verran nuori että ajattelin hänen tulleen tänne lähinnä hakemaan nostetta uralle ja toivoa vielä hyvälle KHL sopimukselle. Sitten jäädä jonkun suomalaisen nulikan jalkoihin. ja todellakin uskon että jää ensi kaudella tämän suomalaisen nulikan jalkoihin jos tänne jää ja Blommalle annetaan mahdollisuus. Aivan helvetin lahjakas maalivahti on kyseessä.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös