Ei minua haittaa Ahon arvostelu, enkä todellakaan näe punaista. Joskus olen Ahoa puolustellut ihan vaan senkin takia kun täällä on kritiikki mennyt jo vähän yli. Enkä ole sanonut että olisit väärässä näissä sinun lempi aiheissasi. Mutta ei jaksa lukea näitä joka ketjussa moneen kertaan, trollaustahan tuo on. Omasta mielestäni ihan hienovaraisesti kysyin sopivista viesti määristä, mutta heti näkyy olevan herne nenässä. Mutta hyvä kun muistutit tuosta ignoresta, otan sen heti käyttöön. Suosittelen samaa sinulle, eipähän tarvi pahoittaa mieltä minun ikävävistä ja ylimielisistä kirjoituksista.
Positiivista tässä aamussa on se ettei eilinen tappio enää vituta. Ja kolmannesta erästä jäi kuitenkin sellaiset vibat että torstaina menee sarja poikki.
En tiedä näetkö enää tätä viestiä, eli päästääkö ignore läpi jos mukana on lainausta. Koen, että olen joutunut viime aikoina hampaisiisi juurikin siksi, että pidät minua jonain Ahon haukkujana. Tämä tuntuu epäreilulta, sillä olen myös antanut Aholle kehuja ihan varmasti keskimääräistä enemmän ja myös useasta sellaisesta asiasta, jota kukaan muu ei ole maininnut.
Minusta tuntuu, että tartuit juurikin minun toistuviin kirjoituksiin siksi, että et ole tykännyt mielipiteestäni vaikkapa J.Koivistoon liittyen (joka on itse asiassa ollut lähempänä keskitietä kuin oma tiukka kantasi). Kun joku, omaan ajatusmaailmaasi istuva, kirjoittaa toistuvia viestejä samasta aiheesta et reagoi mitenkään. Toivon, että mietit tuota asiaa. Sitä en kiistä, ettenkö kirjoittanut turhan monta viestiä Kuparista (kuten ehdin jo itsekin mainita ennen älähdystäsi), mutta ei kai se niin kamalaa ole. Oli kuitenkin vähän tunnekuohua katkeran tappion ja mielestäni heikon päätöksen johdosta.
Kirjoitit seuraavaa: Olet kyllä uskomaton jankuttaja. Mikä on mieletäsi oikea määrä viestejä case Kuparista ja moneenko eri ketjuun?
Oletko oikeasti sitä mieltä, että kysyit ihan hienovaraisesti sopivista viestimääristä? Jos olet, ethkä tuo selittää sen miksi sinulta pukkaa aika usein ikäväsävyistä viestiä, eli et itse vaan hoksaa asiaa. Minä tykkäsin aiemmasta tyylistäsi enemmän, kuten sanoin. Silloin meilläkin oli asiallisia keksusteluja.
Olen pyrkinyt pysymään väleissä jokaisen kanssa, ja koen että se on onnistunut vaikka olisimme olleet tiukastikin eri mieltä. Harmi homma, että tässä tuli ensimmäinen särö. Se ei ole oma toiveeni, mutta minkäs teet.
Sitten vielä ketjun aiheeseen liittyen. Liigallehan tämä tekee hyvää, että finaalit menee taas jännäksi. Samoin tämäkin Kärppien ja Tapparan välinen sarja on ollut aika legendaarinen, meni se sitten poikki huomenna tai lauantaina.