Näin tuon Pyörälän rankkarin, olihan se komea. Pyörälä vaan on rankkareissa vähän tuollainen 50/50 ratkaisija, välillä tekee hienoja maaleja mutta joskus siellä on sellainen perinteinen suomalainen "suoraan logoon". Toki varmasti Leskistä parempi, jonkun rankkarin olen siltä nähnyt ja ihan hirveetä hyihyi.Kyllä herää kysymys, että miksi siellä on kaiken maailman leskisiä pyöritelty pilkuissa, kun meillä on tämmönen kylmäpäinen ratkaisija rosterissa.
Humalojan ketju tulee olemaan kevätkaudella aivan timanttinen nelosketju. Leskinen tuo ketjuun tarvittavaa liikettä kahden hivenen kankean taistelijan viereen. Toki Leskisen rooli joukkueessa on vielä avoin ja pelipaikka voi lyötyä toisenkin sentterin viereltä. Humaloja ja Sailio on kuitenkin lienee sellainen tutkapari, ettei sitä kevyin perustein eroteta.Paljolti uudet ketjut taas harmittavien poissaolojen takia, mutta niissä oli paljon hyvää. Saatiin toista kärkeä ja etenkin ottelun alkuun Humalojan ketju oli oikein hyvä.
Vaikkakin teki kyllä loistavan maskin Kalpan tasoituksessa.Ilu oli tänään erittäin näkymätön.
Tästä eri mieltä. Oli toki Ilu siinä maalin edessä, muttei mun mielestä peittänyt Aittokallion kiekon näkemistä. Se KalPan kaverin seisova maski sekä siihen lisäksi Riikosen(?) oikea-aikainen liikkuva maski tekivät Aittokallion kiekon näkemisen mahdottomaksi. En syyttäisi Ilua tästä.Vaikkakin teki kyllä loistavan maskin Kalpan tasoituksessa.
Ylivoimalla maalinedusmieheksi viivan sijaan?
En nyt just pääse klippien ääreen, mutta muistaakseni liikkuvan maskin teki Kärppien oma mies ja Ilu sitten sen viimeisen "väistön" kiekon tieltä.Tästä eri mieltä. Oli toki Ilu siinä maalin edessä, muttei mun mielestä peittänyt Aittokallion kiekon näkemistä. Se KalPan kaverin seisova maski sekä siihen lisäksi Riikosen(?) oikea-aikainen liikkuva maski tekivät Aittokallion kiekon näkemisen mahdottomaksi. En syyttäisi Ilua tästä.
Tosiaan, Ilu oli näkymätön kentällä. Tarkoittanee sitä että hän pelasi jopa ihan hyvän pelin.
Kärpät ei ehkä nostele Liigan pyttyä keväällä, mutta jonkun ihmeen kautta kenties CHL napsahtaisikin sitten kohdalleen. Lasken sen varaan, että jotenkin rimpuillaan nyt syksyllä loppupeleihin ja keväällä on sitten pari kovaa uutta vahvistusta kehissä, viisikkopelikin loksahtanut paikalleen, toinen maalivahdeista tulikuuma ja CHL-finaaleissa taistelee näin ihan eri tason Kärppälauma.