Eikä toivottavasti Mertsi selostaKoistinen ei tuomaroi tänään.
Toni Saukkola selostaa. :)Eikä toivottavasti Mertsi selosta
Ei selkeästi kanna elinkautista vielä, kuten me wanhat :(Kaveri sanoi tykänneensä illasta (ekaa kertaa hallilla) ja ilmaisi halunsa tulla joskus uudestaankin. Ja oli siis Tepsin kelkassa. Lämmitti kovasti mieltä tuloksesta huolimatta.
Kaveri sanoi tykänneensä illasta (ekaa kertaa hallilla) ja ilmaisi halunsa tulla joskus uudestaankin. Ja oli siis Tepsin kelkassa. Lämmitti kovasti mieltä tuloksesta huolimatta.
Tepes ei pelaa tänään ja se on hieno asia mielenterveyden kannalta.
Ymmärrän kantasi. Itsellä on kuitenkin ärsytys nii suurin, että uskon jopa että herrat luulevat vääntävän tällä hetkellä priimaa.Mä olen koko raittiuteni, hieman vajaa 3 vuotta, opetellut etsimään kaikista asioista, jopa negatiivisista asioista ne positiiviset asiat ensin. Kaikki on silloin kivempaa.
Niin mä löydän jopa tän hetken TPS:stä jotain positiivista, osaako kettää arvaa?
No kerron silti, siel jokainen äijä, kentällä ja vaihtoaitiossa, ja jopa "toimistossa" pystyy parantamaan, osa aika paljonkin.
Kelatkaa jos oltaisiin tällä sijalla sarjataulukossa, eikä löytyisi parannettavaa?
TPS voittaa. TPS on voittoputkessa. Minulla on perjantai!! Negapetterit ovat kylmässä suihkussa!!