Positiivisuusketju 2024–2025

  • 16 369
  • 166

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kaveri sanoi tykänneensä illasta (ekaa kertaa hallilla) ja ilmaisi halunsa tulla joskus uudestaankin. Ja oli siis Tepsin kelkassa. Lämmitti kovasti mieltä tuloksesta huolimatta.
Ei selkeästi kanna elinkautista vielä, kuten me wanhat :(
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaveri sanoi tykänneensä illasta (ekaa kertaa hallilla) ja ilmaisi halunsa tulla joskus uudestaankin. Ja oli siis Tepsin kelkassa. Lämmitti kovasti mieltä tuloksesta huolimatta.

Tämä nyt täysin kieli poskessa heittäen (anteeksi)...tykkäähän joku Johanna Tukiaisen striptease -showstakin.

Eimaar, ihan kiva jos on tykännyt. Ehkä tätä Tepsin touhua on helpompi seurata satunnaiskatsojana, tietämättä sen enempää taustasta tai pidemmän ajan touhuista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä kun kohmelossa heräilee, niin voi asennoitua päivään ilman, että mahdollinen vitutus vaanisi taas illalla. Tepes ei pelaa tänään ja se on hieno asia mielenterveyden kannalta.
 

Comet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Kuusamon Pallo-Karhut, #11, #29
Eilen illalla vitutti mutta kun näki Juuso Vainion tilanteen niin muisti taas millä on oikeasti merkitystä. Vitutus loppui heti.

Edit: kyseinen tilanne ei siis missään nimessä ole posiketjun kamaa, laitoin vain tänne että muistetaan kaikki se että huonosti menneet pelit on vaan jääkiekkoa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Mä olen koko raittiuteni, hieman vajaa 3 vuotta, opetellut etsimään kaikista asioista, jopa negatiivisista asioista ne positiiviset asiat ensin. Kaikki on silloin kivempaa.

Niin mä löydän jopa tän hetken TPS:stä jotain positiivista, osaako kettää arvaa?

No kerron silti, siel jokainen äijä, kentällä ja vaihtoaitiossa, ja jopa "toimistossa" pystyy parantamaan, osa aika paljonkin.

Kelatkaa jos oltaisiin tällä sijalla sarjataulukossa, eikä löytyisi parannettavaa?
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Mä olen koko raittiuteni, hieman vajaa 3 vuotta, opetellut etsimään kaikista asioista, jopa negatiivisista asioista ne positiiviset asiat ensin. Kaikki on silloin kivempaa.

Niin mä löydän jopa tän hetken TPS:stä jotain positiivista, osaako kettää arvaa?

No kerron silti, siel jokainen äijä, kentällä ja vaihtoaitiossa, ja jopa "toimistossa" pystyy parantamaan, osa aika paljonkin.

Kelatkaa jos oltaisiin tällä sijalla sarjataulukossa, eikä löytyisi parannettavaa?
Ymmärrän kantasi. Itsellä on kuitenkin ärsytys nii suurin, että uskon jopa että herrat luulevat vääntävän tällä hetkellä priimaa.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Siellä on toimiston puolella sellaisia kavereita, että en usko heitä kiinnostavan vaikka vetäisikin vituiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös