Positiivisuusketju 2024–2025

• 53 362
  • 419

Liiga

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka edelleen vituttaa, niin vähän helpottaa tutun Ifk-kannattajan avutuminen somessa, että hävettää niin paljon, että keräsi joulukuusestakin punaiset pallot pois.
Niin joulun tunnelma syntyy pienistä iloista. Oikein hyvää joulua kaikille palstasiskoille ja veljille. Toivottavasti Joulupukki tuo Teille paljon lahjoja ja TPS : n pelaajille voittamisen kulttuuria ja lisäpyyntönä uuden vuoden toiveena paljon jämäkkyyttä maalien edessä jatkossa!

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
+ Uramalla voittobisse käytävällä
Seurajuoma? Hannu ”GT” Ansas kulki sentään aikoinaan kaunistelematta kännissä juomansa kanssa käytävillä. Pääasia, et on kivaa!

Viimeksi muokattu:

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Oltiin vähemmän huonoja kuin ehkä normaalisti. Suurin peukku paikalle löytäneelle yleisölle, oli pitkästä aikaa oikeasti ääntä Turkuhallissa!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
On vaan tautisen tehokas linko tuo Lindrothin kova syöttö ja Wernblomin helvetinmoinen one timer yläläskiin tuosta kaaren takaa, jos vain toimii. Kyllähän tuon jo osa joukkueista skouttaa pois, mutta toimiessaan kylvää tuhoa.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
En jaksa perhettä raahata kuin yhteen-kahteen matsiin kaudessa. Tänään tuli niin tehtyä ja olipahan oikea valinta. Hyvää kiekkoa kuitenkin vaikka täällä nähtävästi ruikutettu aikalailla.

Ja toisena posina, niin onneksi vastustajan pääsiäiskäsi ei ainakaan meillä enää pelaa, vaikka omatkin on ihan paskoja. Marjala tiesi tasantarkkaan mihin laittaa kiekon ja Lauridsenin vedon oisi torjunut liigassa kaikki paitsi TPS:n veskarit ja Fille

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvää kiekkoa kuitenkin vaikka täällä nähtävästi ruikutettu aikalailla.
En nyt tiedä mistään ruikutuksesta? Eiköhän lähes kaikki ole ollut tyytyväisiä illan esityksiin, toisen erän alkua lukuunottamatta. Mutta, joo aikalailla ruikutettu…

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Siis mitä helvettiä, yleisöä 8008!!!!
Onko jaettu jotain ilmaislippuja vai miksi perunainen HPK kiinnostaa?
Ei sillä positiivinen asia ehdottomasti.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uusia vuosia kaikille! Niin myös TPS:lle ! Toivotaan että loppukausi menee paremmin. Itse asiassa TPS ei kaipaa muuta lisää peliinsä kun fyysisyyttä. Tähän asti kun TPS on ollut peleissään fyysinen (laitakahinoissa) niin silloin tulos on ollut pääsääntöisesti hyvä. Silloin kun ollaan fyysisiä laitakahinoissa niin yleensä voitetaan kiekkoja itselle mutta kun ei olla niin siitä on seuraus turhan useinkin siihen että joudutaan rikkomaan ja ottamaan niitä turhioa jäähyjä ,eli kun ne ns. munat on jätetty kotiin on noutaja tullut. Tämä varsinkin omassa päässä ,vaikka niitä jäähyjä ei tulisikaan niin se on kostautunut turhan usein. Tämä on minun mieli pide ja saa olla erimieltä.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Uusia vuosia kaikille! Niin myös TPS:lle ! Toivotaan että loppukausi menee paremmin. Itse asiassa TPS ei kaipaa muuta lisää peliinsä kun fyysisyyttä. Tähän asti kun TPS on ollut peleissään fyysinen (laitakahinoissa) niin silloin tulos on ollut pääsääntöisesti hyvä. Silloin kun ollaan fyysisiä laitakahinoissa niin yleensä voitetaan kiekkoja itselle mutta kun ei olla niin siitä on seuraus turhan useinkin siihen että joudutaan rikkomaan ja ottamaan niitä turhioa jäähyjä ,eli kun ne ns. munat on jätetty kotiin on noutaja tullut. Tämä varsinkin omassa päässä ,vaikka niitä jäähyjä ei tulisikaan niin se on kostautunut turhan usein. Tämä on minun mieli pide ja saa olla erimieltä.
Pennasen HPK voitti mestaruuden silloin joskus hyökkäyspään laitapainien avulla. Hyvin pitkälti rännitä puolelta toiselle -> voittakaa kaksinkamppailut -> murtautuen keskustaan maalintekosektorille.

Paco

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toi fyysisyys varmasti on kyllä sellainen joka herättää katsojan sekä pelaajan vähän unisempaankin otteluun. Tepsi ei musta tällä kaudella ole erityisesti antanut laitojen ryskätä ja mun mielestä se on myös ehdottomasti yksi asia jota pitäisi parantaa. Semmonen pleijarityylinen fyysinen peli olisi juuri se mitä lääkäri määrää, toki ei poista niitä kaikkia muita ongelmia mitä pelissä on.

Tietysti fyysinen peli pitäisi olla puhdasta siinä mielessä, että ei istuttaisi vastapainoksi boksissa koko ajan...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy