Olen ymmärtänyt, että hän haluaa toimia lähinnä täällä. Muutaman kerran olen yhteistyötä kysellyt. Kunnioitan hänen päätöstään.
Olet ymmärtänyt aavistuksen väärin!
Suurin toiveeni on, että HC TPS Turku Oy:n kotisivuilla tunnettaisiin joukkueen historiaa hieman kauemmaskin kuin kauteen 2008-09. Jostain syystä TPS:n kotisivujen "
historiaosio" (
Historia - TPS päättyy kauteen 2004-05. Vastaavasti "
tulospalvelu" (
Ottelut - TPS alkaa kaudesta 2008-09. Mikä helvetin paussi on vuosien 2005-2008 välissä??? Miksi TPS:n historiaa ei tunneta kotisivuilla kauemmas kuin 2005???
Mulla ei ole aavistustakaan ketä näistä nykyisellään on vastuussa! Mä en tiedä muista, mutta mun nykyisessä työssäni tällainen ei tulisi kuuloonkaan. JOS mä en pystyisi selvittämään, mitä on tapahtunut kolmena viime vuotena, niin mä olisin ollut historiaa jo ajat sitten. Parasta asiassa on se, että mä vaihdoin työpaikkaani alle kaksi vuotta (aloitin uudessa 06.01.2016) sitten... En ehkä ollut valmis nykyiseen asemaani - ehkä olin, ehkä en? Jos viranomaiset kysyvät, niin mun on uskottavasti pystyttävä selvittämään mitä tapahtui esim. 25.11.2015 käytännössä minuutin tarkkuudella. Pystyn siihen, siitä ei ole epäilystäkään - en mä muuten olisi nykyistä duuniani ottanutkaan vastaan. Kiitos tästä edesmenneelle (RIP) ystävälleni/kollegalleni/mentorilleni!
Jos... JOS HC TPS Turku Oy haluaa, että heidän historiansa alkaa jo "
hieman" nykyistä aiemmin... se ei ole muuta kuin yhteydenoton päässä. Mä olen jo muutaman kerran tarjonnut yhteistyötä, joka on lähinnä (pelkästään?) liittynyt kotisivujen kehittämiseen. Tästä vastatarjouksena mulle on tarjottu ensisijaisesti osallistumista ottelutapahtumiin. Se ei tule tapahtumaan ENNEN KUIN kotisivut ja niiden tarjoama informaatio on saatettu ajan tasalle. Tähän olen koko ajan ollut suostuvainen. Ehkä edustan todella wanhaa koulukuntaa (
old school, so cool...), mutta mun mielestäni kotisivut ovat edelleen minkä tahansa tapahtuman käyntikortti. Olen ollut tästä asiasta (sisältö) ennenkin yhteyksissä toimistoon. Tuolloin pari-kolme-neljä vuotta sitten "
selityksenä" oli uusien, responsiivisten kotisivujen käyttöönotto. Missä vaiheessa joku IT-guru - tai mikä helvetin Kauppakorkea-kenokaula onkaan - tajuaa sen, että kotisivuilla tarjottava S-I-S-Ä-L-T-Ö on se kaikkein tärkein! Kaikki muu tulee vasta sen perässä! Responsiivisuutta, flashia, vilkkuvaa ja välkkyvää paskaa pystyy tuottamaan jokainen vähänkin hommaan perehtynyt - ketä pystyy tuottamaan todellista sisältöä?
Sisältö on saatavilla - se ei ole kuin oikean yhteydenoton päässä!
Mä tiedän sen! Mulla on tarjottavana HC TPS Turku Oy:n kotisivuille jotain mitä siellä ei vielä ole. Tästä syystä mulla on varaa olla "
hieman" ylimielinen. Hei... mä olen sentään "YLIMIELINEN TURKULAINEN". Ylimielisyydessä ei ole mitään vikaa, jos sä tiedät olevasi hyvä tai paras jossain. Lausahdus "
Kuus' mestaruut' hei!" ei syntynyt sattumalta. Joku tiesi olevansa helvetin hyvä jossain asiassa. Mä tiedän olevani helvetin hyvä jossain asiassa - vapaaehtoisessa tilastoinnissa! Halutaanko tätä hyödyntää jossain? En ole aivan varma! Kannattajia ainakin tuntuu kiinnostavan - kiinnostaako jotain asianosaisiakin? Varmuuden vuoksi liitän viestiini jopa kuvan ylimielisestä turkulaisesta - paita päällä! Luetaan pilke silmäkulmassa...
Mulla on kaksi asiaa tarjottavana: sisältöä kotisivuille sekä sisältöä lasten maailmaan (tätä en ole vielä koskaan ennen tarjonnut - asiasta vastuulliset päättäkööt, kunhan saavat tiedon - mulla on jotain speciaalia!). Amerikkalaiset käyttäisivät molemmista sanontaa: "
Jaw dropping" - leuat avaavaa tarjontaa! Suoraan sanottuna mä en tiedä kehen mun pitäisi olla yhteydessä, että edes jompi kumpi saataisiin toimimaan. Tätä kautta luvattuna molemmat tulisivat olemaan Tamin sanoin "
out of this world" - yksi Euroopan parhaimmista sekä yksi Euroopan suosituimmista! Kotisivujen tilasto-osuuden lisäksi toista en edes viitsi vielä paljastaa. Kehitetään jotain yhdessä - mutta mä tarvitsen myös vastakaikua toiselta puolelta! Jos kotisivujen kehitys sisällön puolelta ei kiinnosta, niin keneen sitten pitäisi olla yhteydessä toisessa asiassa? Mika Eskola? Toni Autio? Ketä vastaa lasten maailmasta?