Positiivista synkkyyteen!

  • 535 786
  • 1 676

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yritin etsiä TPS:n strategiaa googlella. En löytänyt, yllätys! Mutta löysin toimitusjohtajan haastattelun.

Ja linkki vie johonkin blogiin, joka on onnistui kuvaamaan hienosti Tepsin toimintaa sekä piristämään vitutuksen keskellä.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kertovat tytöt ja pojat Twitterin, että TPS on lähestynyt kannattajiaan tulevaisuuskyselyllä. Oikein hyvä ja järkevä juttu: nyt jos koskaan on oikea hetki kuunnella herkällä korvalla kannattajien ääntä.
 

-TMA-

Jäsen
Kävin antamassa kriittistä palautetta. Siis todella kriittistä! Toivottavasti kuuntelevat.

Hyvä, tuota ei olekaan vielä tullut riittävästi. :)

Mutta ponneton vitsailu sikseen. Toivottavasti todella moni linkin saanut kyselyyn vastaisi ja antaisi rakentavaa kritiikkiä sekä parannusehdotuksia.

Mikäli koette, että linkki olisi teille muillekin pitänyt tulla, niin tsekatkaa roskapostit. Vastaavat massapostitukset valitettavan usein menevät sinne roskapostin puolelle.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Toivottavasti todella moni linkin saanut kyselyyn vastaisi ja antaisi rakentavaa kritiikkiä sekä parannusehdotuksia.

Mikäli koette, että linkki olisi teille muillekin pitänyt tulla, niin tsekatkaa roskapostit. Vastaavat massapostitukset valitettavan usein menevät sinne roskapostin puolelle.
Pystyykö kyselyyn vastaamaan, vaikka en kai "virallisesti" TPS-kannattaja olekaan?
 

-TMA-

Jäsen
Pystyykö kyselyyn vastaamaan, vaikka en kai "virallisesti" TPS-kannattaja olekaan?

Ei mitään virallisia "TPS-kannattajia" olekaan olemassa. Kannattajakysely on mennyt mm. kannattajajäsen-rekisteriimme ja kannattajakatsomon kausikorttilaisille ilmeisesti.

Mulla ei valitettavasti ole tähän hätään antaa mitään linkkiä julkisesti, sillä linkit on generoitu osoitekohtaisesti tms. Mikäli osoitteen on antanut esim. lippua tai kausikorttia ostaessa, niin linkki kyselyyn pitäisi kyllä tänään tulla.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ei mitään virallisia "TPS-kannattajia" olekaan olemassa. Kannattajakysely on mennyt mm. kannattajajäsen-rekisteriimme ja kannattajakatsomon kausikorttilaisille ilmeisesti.

Mulla ei valitettavasti ole tähän hätään antaa mitään linkkiä julkisesti, sillä linkit on generoitu osoitekohtaisesti tms. Mikäli osoitteen on antanut esim. lippua tai kausikorttia ostaessa, niin linkki kyselyyn pitäisi kyllä tänään tulla.

Miten validia tietoa tällä tavoin koostetusta joukosta saadaan?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei mitään virallisia "TPS-kannattajia" olekaan olemassa. Kannattajakysely on mennyt mm. kannattajajäsen-rekisteriimme ja kannattajakatsomon kausikorttilaisille ilmeisesti.
Jaa, ainakin takavuosina hallilla kuuluteltiin aina silloin tällöin jotain seuraavaa:

"Kannatat TPS:ää totta kai, mutta oletko jo jäsen?"

Tarkoitin lähinnä tätä tällä viivanvedolla "virallisen" ja "epävirallisen" kannattajan välille.
Mulla ei valitettavasti ole tähän hätään antaa mitään linkkiä julkisesti, sillä linkit on generoitu osoitekohtaisesti tms. Mikäli osoitteen on antanut esim. lippua tai kausikorttia ostaessa, niin linkki kyselyyn pitäisi kyllä tänään tulla.
En mä usko, että mun s-postiosoitettani on toimistolla kenelläkään muulla kuin sulla. Jos muistat/ehdit/jaksat/viitsit jossain vaiheessa heittää sen linkin sinne tai jopa tänne julkisesti, niin voisinhan minäkin runoilla jotain.
 

-TMA-

Jäsen
Miten validia tietoa tällä tavoin koostetusta joukosta saadaan?

Tällä tavalla varmaan saadaan juurikin niin validia tietoa, kuin kyseisellä kyselyllä ja valitulla kohderyhmällä on haettu. Kannattajakysely on vain yksi osa nyt suoritettujen kyselyiden kohderyhmistä, mutta tästä Mr Fox nimenomaan kysyi.
 

-TMA-

Jäsen
Jaa, ainakin takavuosina hallilla kuuluteltiin aina silloin tällöin jotain seuraavaa:

"Kannatat TPS:ää totta kai, mutta oletko jo jäsen?"

Sinun tapauksessasi on vaikeaa arvioida tarkemmin tuota "takavuosina", sillä omaat melko pitkän TPS-historian, mutta jos oikein arvioin, niin tuolloin kyseessä ehkä on ollut Tepsiläiset ry:n jäsenyys...? Kysely lähti nyt HC TPS:n kannattajajäsenille ja näitä jäseniä varmaan ollut vasta kaksi kautta olemassa.

Tarkoitin lähinnä tätä tällä viivanvedolla "virallisen" ja "epävirallisen" kannattajan välille.En mä usko, että mun s-postiosoitettani on toimistolla kenelläkään muulla kuin sulla. Jos muistat/ehdit/jaksat/viitsit jossain vaiheessa heittää sen linkin sinne tai jopa tänne julkisesti, niin voisinhan minäkin runoilla jotain.

Niin eli mulla ei ole mitään yleispätevää linkkiä vielä jakaa, mutta pistin jo kyselyn suorittaneelle taholle tiedustelua, että jos nyt valituilta sidosryhmiltä saatujen alustavien tietojen mukaan rakennettaisiiin vielä täysin avoin kysely, jolla voitaisiin mm. saada muilta sidosryhmiltä lisää tarkennuksia haluttuihin kohtiin tai jopa muiden joukkueidenkin kannattajilta olennaisia pointteja HK Areenan palveluiden suhteen vieraskannattajan näkökulmasta.

Kehitysideioita kyselyn suhteenkin voi pistää tänne tai suoraan minulle, niin yritämme ne toteuttaa mahdollisuuksien mukaan. Tämän kyselyn osalta edetään valituilla kohderyhmillä ja kysymyspattereilla. Nämä eivät tietenkään sulje mitään jatkon osalta pois.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Sinun tapauksessasi on vaikeaa arvioida tarkemmin tuota "takavuosina", sillä omaat melko pitkän TPS-historian, mutta jos oikein arvioin, niin tuolloin kyseessä ehkä on ollut Tepsiläiset ry:n jäsenyys...?
Juu, saattaa hyvin paljon olla mahdollista, että mun termini "takavuosina" sijoittuu niihin aikoihin, kun vielä Aarne "Biltema" Kärpänen liiteli katossa, katsomoon lentäneet kiekot maksoi Vuokraamo KoneRent Oy ja ottelun jälkeinen ajanviettokin oli selvää: "Kiihkeästä matsista kiihkeään Showtimeen - matsilipulla puoleen hintaan. Showtime Käsityöläiskadun ja Puutarhakadun kulmassa."...
- - - jos nyt valituilta sidosryhmiltä saatujen alustavien tietojen mukaan rakennettaisiiin vielä täysin avoin kysely, jolla voitaisiin mm. saada muilta sidosryhmiltä lisää tarkennuksia haluttuihin kohtiin tai jopa muiden joukkueidenkin kannattajilta olennaisia pointteja HK Areenan palveluiden suhteen vieraskannattajan näkökulmasta.
Aivan loistavaa! Käsitin alunperin tuon tämänhetkisen kyselyn väärin.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Vaimoni ja minä ollaan samat jäsenmaksut maksettu ja jätetty maksamatta, hän sai kyselyn minä en.

Sinäänsä positiivista jottei tällä viikolla olla vielä hävitty otteluakaan.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse vastasin tuohon kyselyyn syvällisen hartaasti. Sain yhteensä kolme postia kyselystä, keskimmäisen vastasin. Nyt tänään tuli taas kaksi viestiä jossa molemmissa kerrotaan etten ole vastannut kyselyyn. Molemmissa uusissa maileissa on myös uudet henkilökohtaiset linkit kyselyyn. En kyllä enää taida jaksaa.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Itse vastasin tuohon kyselyyn syvällisen hartaasti. Sain yhteensä kolme postia kyselystä, keskimmäisen vastasin. Nyt tänään tuli taas kaksi viestiä jossa molemmissa kerrotaan etten ole vastannut kyselyyn. Molemmissa uusissa maileissa on myös uudet henkilökohtaiset linkit kyselyyn. En kyllä enää taida jaksaa.

Sä et ole vastannut "oikein" siihen kyselyyn. Se tulee niin monta kertaa takaisin kunnes se miellyttää meidän hallitusta.
 

-TMA-

Jäsen
Itse vastasin tuohon kyselyyn syvällisen hartaasti. Sain yhteensä kolme postia kyselystä, keskimmäisen vastasin. Nyt tänään tuli taas kaksi viestiä jossa molemmissa kerrotaan etten ole vastannut kyselyyn. Molemmissa uusissa maileissa on myös uudet henkilökohtaiset linkit kyselyyn. En kyllä enää taida jaksaa.

Tsekkasitko, että oli täysin samaan kyselyyn eli toinen ei ollut esim. asiakkaille ja toinen kannattajille? Todella harmillista joka tapauksessa kuulla, että kaikki ei ole tämän kyselyn toteutuksen mennyt ihan putkeen.

Näen kyselyn toteuttaneen tahon edustajat ensi viikolla, joten tiedustelen tarkemmin näistä asioista heiltä silloin. Kaikille vastanneille jo kollektiivisesti kiitos!
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle on nähtävästi käynyt samalla tavalla. Vastasin jo yhteen hyvin huolellisesti, mutta tänään tuli sähköpostiin kaksi uutta. Enää en jaksa uudestaan. Toivottavasti tuo alkuperäinen vastaukseni on tallentunut edes johonkin ettei ihan hukkaan mene koko kysely.

edit: Jos nyt oikein ymmärrän niin koska tänään tuli kolmen viestin sijaan kaksi, niin alkuperäinen vastaukseni on varmaan jonnekin rekisteröitynyt. Voi tosin olla että vastasin epähuomiossa väärän kategorian kyselyyn mutta eiköhän ne terveiset mene sitäkin kautta perille.
 

-TMA-

Jäsen
Minulle on nähtävästi käynyt samalla tavalla. Vastasin jo yhteen hyvin huolellisesti, mutta tänään tuli sähköpostiin kaksi uutta. Enää en jaksa uudestaan. Toivottavasti tuo alkuperäinen vastaukseni on tallentunut edes johonkin ettei ihan hukkaan mene koko kysely.

edit: Jos nyt oikein ymmärrän niin koska tänään tuli kolmen viestin sijaan kaksi, niin alkuperäinen vastaukseni on varmaan jonnekin rekisteröitynyt. Voi tosin olla että vastasin epähuomiossa väärän kategorian kyselyyn mutta eiköhän ne terveiset mene sitäkin kautta perille.

Palautteita on tullut todella runsaasti ja vastausprosentti sekä vastauksien määrä on hyvä. En ole vielä ehtinyt kaikkeen tutustumaan, mutta hyvin pitkälti samoja asioita on tullut esille kuin täällä palstallakin on käsitelty.

Kyselyn myötä palautteita on huomattavasti helpompi lajitella ja muokata konkreettisempaan sekä mitattavampaan muotoon, kuin täältä keskusteluista tai somesta ylipäätään.

Niin ja kiitos sille, joka kehui Jatkoajan nimimerkkiä -TMA-. :D
 

Sitruuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tsekkasitko, että oli täysin samaan kyselyyn eli toinen ei ollut esim. asiakkaille ja toinen kannattajille? Todella harmillista joka tapauksessa kuulla, että kaikki ei ole tämän kyselyn toteutuksen mennyt ihan putkeen.

Näen kyselyn toteuttaneen tahon edustajat ensi viikolla, joten tiedustelen tarkemmin näistä asioista heiltä silloin. Kaikille vastanneille jo kollektiivisesti kiitos!

Itselläni noita kyselyitä löytyy roskapostista jo 8kpl, en ole vastannut yhteenkään, enkä usko että löydän niistä sen "oikean" mihin minun "kuuluisi/kannattaisi" vastata. Jos jostain saa tiedon, että mikähän niistä on se "oikea" niin voin toki mielipiteeni kertoa.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
jatketaan saman otsikon alla, onhan tämä kysely kuitenkin positiivista.

Ja aluksi kerrottakoon, etten ole asiakas enkä kausikorttilainen. Kannattajajäsen olen kyllä.

Mailit 17.3

1.HC TPS-tulevaisuuskysely 2014-Hyvä kannattajamme! Joukkue olemme me! tässä kyselyssä ei toiminut se kirjoittaminen lomakkeisiin.

2.HC TPS-tulevaisuuskysely 2014 - edellisen viestin pahoittelut yms.

3.HC TPS-tulevaisuuskysely 2014 - Hyvä kausikorttilainen ja katsoja!
Joukkue olemme me! Tähän kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin aitiopakettia, muissa sen ollessa kausikortti

4.HC TPS-tulevaisuuskysely 2014- Hyvä kausikorttilainen ja katsoja!
Joukkue olemme me! Tähän kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin kausikortti, joten vastasin tähän.

21.3 saapuneet

1. HC TPS-tulevaisuuskysely 2014 - Hyvä kausikorttilainen ja katsoja!
Joukkue olemme me! kerrotaan tämän olevan muistutus koska en ole aiemmin vastannut kyselyyn.


2.HC TPS-tulevaisuuskysely 2014 - Hyvä kannattajamme!
Joukkue olemme me! Tästä mailista puuttuu tuo muistutus-kohta.

Vähän hämmentävää.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulle tuli asiakkaiden ja kausikorttilaisten versio sähköpostiin, jonne olen ostanut printtilippuja, eli ihan oikein siinä mielessä. Ensimmäinen tuli 17.3. ja toinen tuli tänään. Kyseessä oli sama kysely, identtinen kaikella tavalla, linkin osoite oli sama. En ollut vastannut ennen kuin ihan äsken, mutta jälkimmäisessä mailissa ei mainittu sen olevan muistutus. No, kaksi ei ole liikaa ja molemmista olisi mennyt vastaukset samaan paikkaan, joten eipä ongelmia.

En koskaan vastaa mihinkään kyselyihin "koska minähän en ilmaiseksi toimi konsulttina", mutta tällä kertaa vastasin mielelläni ja koin hyvin positiiviseksi yllätykseksi, että minullekin oli tullut kysely. Eipä minulla kauheasti tosin kehitysideoita ollut, näen kaiken kaikkiaan tästä suosta nousemisen äärimmäisen haastavaksi. Ihan hauskaa, etten itse ole siellä töissä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Tässä kuluvalla kaudella (nyt jo mennyt siis), kun on enemmän pitänyt iloita muiden hienoilla otteilla ( kuten Kärpät), niin eilinen Lukon voitto oli hienoa luettavaa.

Kaikissa maaleissa oli tekijänä ex -tepsiläisiä pl. yksi maali, jossa kuitenkin syöttäjinä ex-TPS-miehiä. Vahalahti, Nummelin, Uusikartano, Ahtola.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kaikissa maaleissa oli tekijänä ex -tepsiläisiä pl. yksi maali, jossa kuitenkin syöttäjinä ex-TPS-miehiä. Vahalahti, Nummelin, Uusikartano, Ahtola.

Kyllä positiivista on myös se, ettei TPS tehnyt vuosi sitten jättidiiliä Nummelinin kanssa. Petu on edelleen ihan eliittiä silloin, kun pystyy pelaamaan.

Mutta nyt hän on taas vähemmän yllättäen telakalla.

Hyvä juttu, ettei nyt ole seuraavan vuoden (kallista) sopparia taas valmiiksi tehtynä.

Toki Vahalahden kanssa onkin sitten ihan eri tilanne.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Vanhana Turun ystävänä tunnetun Putinin rylläykset krimin niemimaalla voivat tarkoittaa, että Hartwallin keikat mahdollisesti siirtyvät pakotteiden johdosta Turkuun. Tämä taas tarkkoittaisi hyvällä säkällä satoja tuhansia TPS:lle rahaa kasvaneen ravintolamyynin johdosta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vanhana Turun ystävänä tunnetun Putinin rylläykset krimin niemimaalla voivat tarkoittaa, että Hartwallin keikat mahdollisesti siirtyvät pakotteiden johdosta Turkuun. Tämä taas tarkkoittaisi hyvällä säkällä satoja tuhansia TPS:lle rahaa kasvaneen ravintolamyynin johdosta.

Mitä sillä rahalla tehdään? Taseeseen, taseeseen, ta- see-seen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös