Panes ny ihmees kertoe millatteese se si teki?
Seilasi keskeltä alueelle sisään, nosti kiekon ilmaan, kikkaili B-pisteiden ja kahden pakin välistä kiekon kanssa ja löi ilmasta sisään. Itse asiassa Kontiolan kisamaalikin kalpenee.
Panes ny ihmees kertoe millatteese se si teki?
Onneksi meillä on rehellinen, palautetta antava valmentaja, joka tiedostaa missä mennään ja tekee töitä sen eteen että homma saadaan toimimaan:
Kai Suikkanen TPS:n startista kauteen: â€S**tanan järkyttävää!†SuomiKiekko
- Yllättävän täydeltä näyttävät SKA-pelin katsomot vuoden aikaan nähden lippupalvelusta katsottuna. Toki yläkatsomot taitavat olla kiinni.
Ensimmäistä kertaa elämässäni menin haistelemaan seisomakatsomon fiiliksiä. En tiedä miltä tämänpäiväinen näytti ulospäin, mutta itse ainakin olin ihan täpinöissäni siellä. Tungin mukaan sinne sekaan, nyt on ääni hiukan käheä mutta oli se sen arvoista. Iso hatunnosto Jaakolle, Daenboudianille(?) ja kaikille siellä, jotka yrititte ylläpitää meteliä mutkassa.
Toivottavasti tämä alun chantti(?) ei ollut vain tässä ottelussa, vaan on tarkoituksena säilyttää myös jatkossa.
HC TPS voitti jääkiekko-ottelun.
Oli muuten ensimmäinen kerta sen jälkeen, kun Willsie lähti joukkueesta. Edellinen voitto tuli siis Willsien jäähyväisottelussa 14.2.2013 Jokereista maalein 5-3.HC TPS voitti jääkiekko-ottelun.
Ja pari parempaa kotimaista jengiä pelasi vieläkin paskemmin. Voi tätä ilon päivää.
Ihan sama miten muut pelasivat.
Toisaalta on kyllä pakko sanoa, että tuntuu entistä paremmalta tuo eilinen voitto kun esimerkiksi Jokereilla ja Kalpalla on pakka siinä mallissa että eivät saaneet ainoatakaan maalia aikaiseksi.