Mainos

Posiketju

• 55 816
  • 488

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Heh, ollaan ykkösinä kolmen ja neljän ottelun kuntopuntareissa.

Peli on kaukana kauniista tai valmiista. Mutta sairastupa selittää osin, ja pisteitä kertyy tyylistä riippumatta.

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kauden tavoite siis saavutettu kun vielä puolenkymmentä peliä pelaamatta runkosarjasta. Kova suoritus!

Minulle olisi sekin jo riittänyt että oltaisiin vältetty playoutit. Nyt saa levollisin mielin jännittää miten pitkälle meillä riittää ja saatanpa karsintojakin tsiigailla. Hieno kauden huipennus tulossa.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ehkä tätä syksyllä jo sitten harjoiteltiin. Peli ei ole kaunista eikä viihdyttävää, mutta tässä vaiheessa kautta alkaa vain merkitä lopputulos. Tuli se tavalla mikä tahansa

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ajattelin itse että syksyllä että sija 14. on tavoite ja sija 12. jonkinlainen ”mestaruus”. Kyllä tämä tuntuu nyt jo kaikkien viime vuosikymmenen vaikeuksien jälkeen todella, todella hienolta ja vaikka nälkä kasvaa syödessä, tuntuu että meillä on tästä eteenpäin vain voitettavaa.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ajattelin itse että syksyllä että sija 14. on tavoite ja sija 12. jonkinlainen ”mestaruus”. Kyllä tämä tuntuu nyt jo kaikkien viime vuosikymmenen vaikeuksien jälkeen todella, todella hienolta ja vaikka nälkä kasvaa syödessä, tuntuu että meillä on tästä eteenpäin vain voitettavaa.
Tästä on hyvä muistuttaa itseänikin, nyt pitää sitten kaivaa jo kuvetta playoff kausariin. Ehdottomasti posia.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kyllä! Ennen kautta ajattelin, että tärkein tavoite on sarjapaikan säilyttäminen, mihin pitäisi olla tyytyväinen. Vaikka runkosarja meni kuin taannoinen HIFK- matsi: euforia, depressio, euforia, niin kyllä minulle playoff- paikka on kiitettävä suoritus riippumatta siitä miten pitkälle päästään.

Onhan tässä toki vielä talousluvut näkemättä, mutta siitä sitten joskus myöhemmin .

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
En nyt jaksanu selailla et onko jo mainittu mutta Espoo on hävinnyt varsinaisella peliajalla vain 17 peliä. Vain Ilves, Kalpa ja Hifk ovat hävinneet vähemmän. Kolmasosa peleistä päättyny varsinasella tasan ja sehän lupaa pleijareihin vaikeasti syötävää tillilihaa vastustajille.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Järvinen oli viime viikon poissa, mutta eilisen voittomaalin myötä on itse 5 pelin maaliputkessa. Se on kyllä posia! Oli muuten vielä puolikuntoinen tai ruosteessa. Mutta kyllä Lontoon Matti on kevään miehiä selkeesti.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuo suorien tappioiden vähyys on yllättävän hyvä tilastonosto. Ja tuntuu että noista tappioistakin todella iso osa on ollut täysiä ohipelejä, etenkin kotikaukalossa. Ja niitäkään ei nyt hetkeen ole enää tullut. Vieraissahan suoria tappioita on tullut koko kauden aikana vähän. Itse asiassa K-Espoolla on ylivoimaisesti vähiten suoria vierastappioita koko sarjassa!

Kevättä ajatellen hyvä juttu, jos jengi ei suostu häviämään helpolla 60min aikana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy