Mainos

Posiketju

• 47 205
  • 390

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
7/9 pistettä saatanallisen viikkojen rämpimisen jälkeen. En olisi uskonut. Luotto playoff- mahdollisuuteen on palannut ja ainakin karsinnat alkaa vähitellen olla vältetyt. KoP KoP

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Voidaan. 7/9 pistettä helvetin onnistunut viikko.
Hyvä! Ja tosiaan pudotuspelijunassakin on vähän etumatkaa jo. Ensi viikolla taas helvetin tärkeä peli luvassa, kun HPK vastassa. Kyllä mä sanon, että toi sija 8 on ihan otettavissa. Sillä saisi kaksi kotipeliä lisää kauteen.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Sallisen kenttä oli todella kova tänään! Siinä on meille todella kova neloskenttä kevääksi.
Hämis tosiaan ollut hyvä lisä tuohon kenttää. Piipposelta myös hyvää duunia tänäänkin. Mutta kyllä Sallinen itse on nostanut myös tasoa huimasti. Voitti kaksinkamppailujakin. Sellanen pelin ulkopuolella surffailu on loppunut.

Samaan hengenvetoon on kyllä kehuttava Järvistä. Jos alkukauteen vertaa, niin eri ukko on jäällä. Yksittäisistä senttereistä selkeästi tärkein. Joutuu kantamaan todella isoa kuormaa alotusympyrässä esimerkiksi.

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hämis tosiaan ollut hyvä lisä tuohon kenttää. Piipposelta myös hyvää duunia tänäänkin. Mutta kyllä Sallinen itse on nostanut myös tasoa huimasti. Voitti kaksinkamppailujakin. Sellanen pelin ulkopuolella surffailu on loppunut.

Samaan hengenvetoon on kyllä kehuttava Järvistä. Jos alkukauteen vertaa, niin eri ukko on jäällä. Yksittäisistä senttereistä selkeästi tärkein. Joutuu kantamaan todella isoa kuormaa alotusympyrässä esimerkiksi.
Tuo Sallisen tasonnosto varsinkin tänään oli todella suuri. Jos tuon tason saa pidettyä niin voidaan kaikki olla hyvillä mielin.

Järvinen on ollut jo pitkään meidän ylivoimaisesti paras sentteri ja itse tykkään miehestä muutenkin. Asenne kunnossa ja todella hyvä vääntämään. Vaikka meillä jo tunkua ensi vuodelle noista papoista niin itse haluaisin Järviselle jatkosopimuksen. Olisi hyvä kolmossentteri vielä ensi kaudella vaikkei jalka enää raketti.

Cartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse summaisin näin, ottaen huomioon, että meillä kolmas peli viikkoon ja Tapparalla ensimmäinen kahteen viikkoon:
- puolustus oli mielestäni hyvä.
- ykkös kentältä hyvää liikettä, eritoten Hillis. Puolustus oli rautaa.
- kakkoskentässä hyvin puolustusvoittoinen. Järvinen ja Rodin hyviä, Leppäsen peli näyttää vähän sähläämiseltä ja laatu puuttuu. Ketju joutuu tosi paljon auttamaan puolustusta, sillä kaksi, jopa liikan hintainta ja kenties epävarminta puolustujaa.
- kolmos kenttä; Liedes oli mielestäni tosi hyvä. Ketju muutenkin sai hiukan painetta ja vaarallisia tilanteita vastustajan päätyyn. Vielä kun Tuomaala saisi laatua syöttöihin ja niiden ajoituksiin, niin hyvä tulee. Anttonen on vielä kysymys merkki minulle. Ketjun puolustajat täyttä rautaa
- Nelos ketju esitti heräämisen merkkejä, mutta vauhti ei vaaan tuppaa riittämään. Peli muutenkin näytti sähläämiseltä.
- valmennus; jatkoajan peluutus. Puolustajien peluuttaminen, kentällä pitäisi olla nopeajalkaisia pelaajia.

Vaikka liikkeessä oltiin selkeästi jäljessä, niin taistelussa ja puolustuksen osalta ollaan hyvissä asemissa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Hämis ollut aina parhaimmillaan Tuomaalan kanssa.

#28 - #78 - #9
Hämis on ollut sellaisessa tuloslukossa, että ei ansaitse paikkaa Tuomaalan vierestä. Tuo hyvää energiaa nelosessa. Liedes selkeästi löytänyt itsestään lisää vielä, kun Antonen tuli rinnalle joten pitäisin pojat yhdessä. Uskon, että Antosesta alkaa tulla tehoja. Tekee musta oikeista asioita kentällä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Omaan silmään tänään Antonen oli vähän surffailutuulella. Potentiaali ei tässä lauantai-illassa tullut isommin esiin.
Alusti toki Liedeksen 2-1 maalin hyvin. Ei ehkä paras peli kaverilta, mutta teki tulosta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy