Posiketju

• 32 902
  • 265

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Au-au-mamma-mamma-maa, jos IFK tulisi vastaan ja Rimpinen nollaisi punaiset neljä kertaa putkeen ja lomille.
Kyllä jonkun Tampere Maple Leafsinkin jokavuotiset mestaruushaaveet olisi ihan kiva romuttaa kun ei viime pelin lopun kaltaista joulua kuitenkaan kovin monesti varmaankaan käy.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Paljosta ei voi iloita, paitsi Vuorion ja Karjalaisen debytanttiotteista. Helle myyntiin tai lainalle, näin omasta mielestä. Pl. tyhjän maalin ja Kulonummen oman maalin, Vuorion torjuntaprosentti oli 90,4%.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Paha sanoa kuka noista nyt selkeästi ainakaan paras olisi mutta eilen Karjalainen pääsi kovin helpolla - todellinen taso on vielä näyttämättä. Tänään Vuorio pelasti pari kertaa mutta voinee ottaa piikkiinsä kaksi viimeistä maalia. Kummallakin toki debyyttijännitys taustalla, eli ei nyt ole vielä aika lytätä kumpaakaan. Mutta tähänastisilla näytöillä en nyt vielä suoraa kummankaan kanssa kevään pelaamista liputtaisi.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Paha sanoa kuka noista nyt selkeästi ainakaan paras olisi mutta eilen Karjalainen pääsi kovin helpolla - todellinen taso on vielä näyttämättä.
Ollaan optimisteja ja yritetään olla hauskoja: Viimeinen sekunti jos olisi molemmissa peleissä jätetty pelaamatta niin olisi molemmilla tilasto kaunistunut yhden maalin verran.

Omat_Faktat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova
Positiivista, että seuraavat kolme kotipeliä on Sport, KooKoo ja HPK. Mahdollisuus on saada peli-ilosta takaisin kiinni. Lisäksi Suomen pelissä pääsee kohta seuraamaan Rimpisen otteita. Rimpinen saattaa olla Kespoon kopissakin yllättävän tärkeä pelaaja henkisellä puolella ja kohta hänkin takaisin.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Eikä tää sinänsä mikään optimitilanne olekaan kun Hellgrén Smed on rikki ja Rimpinen kisoissa vielä muutaman päivän, mutta en mä Karjalaisen tai Vuorion piikkiin suostu näitä tappioita laittamaan. Eikä muullekaan joukkueesta helppo tilanne kun molemmat varsinaiset maalivahdit on poissa.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rimpinen saattaa olla Kespoon kopissakin yllättävän tärkeä pelaaja henkisellä puolella ja kohta hänkin takaisin.
Maalivahtivalmentaja Rolf von Hedenberg ruotii miksi ovat onnistuneet Rimpisen kanssa:
"Ensin pitää olla hyvä tyyppi kopissa, että saa joukkueen edessään pelaamaan hyvin ja uhrautuvasti. Se lähtee siitä, miten käyttäydyt ja olet ihmisten kanssa. Olemme onnistuneet siinä. Ei vain maalivahtipuolella, vaan koko jengissä. Kopissa on tosi hyvä tunnelma."

Jos joltain on jostain syystä tämä Tommi Koivusen juttu jäänyt lukematta, niin kannattaa varata jotain hyvää syötävää tai juotavaa sekä mukava tuoli ja sitten avata linkki. Tuo Tommi Koivusen juttu on nimittäin täyttä timanttia.

Edit.: Pakko tuolta on poimia faktaa Rimpisen idolista vuoden 2006 U20 kisoista: "Raskin urotekoihin lukeutui 53 torjunnan nollapeli puolivälieräottelussa Ruotsia vastaan. Suomi voitti jatkoajalla 1–0."

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Paha sanoa kuka noista nyt selkeästi ainakaan paras olisi mutta eilen Karjalainen pääsi kovin helpolla - todellinen taso on vielä näyttämättä. Tänään Vuorio pelasti pari kertaa mutta voinee ottaa piikkiinsä kaksi viimeistä maalia. Kummallakin toki debyyttijännitys taustalla, eli ei nyt ole vielä aika lytätä kumpaakaan. Mutta tähänastisilla näytöillä en nyt vielä suoraa kummankaan kanssa kevään pelaamista liputtaisi.
Vuorio on ilmeisen hyvä mailapelaaja, mutta ongelmia tuli siitä ettei ollut aina samalla pelikirjan sivulla kenttäpelaajien kanssa. Ymmärrettävää tällä harjoitus määrällä.

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pakko kehua että Matti Järvinen oli jälleen erittäin hyvä! Vaikka muiden taso onkin tippunut, niin itse olen todella iloinen kuinka on täysin eri mies kuin alkukaudesta.

Cartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Haluan itse antaa kiitokset Espoon puolustukselle, sillä siinä on otettu selkeitä kehitysaskeleita nopeampaan ja laadukkaampaan peliin. Puolustuksen pelaamisen kehitys alkoi SaiPa pelistä ja kyllä tämänkin iltainen esitys oli kaiken kaikkiaan hyvällä tasolla.

Sen sijaan, hyökkäyspään pelihitaus ja laaduttomuus sen kun jatkuu ja siinä on kyllä kehitysaskeleet jääneet valmennuksen pöydälle.

Toki samaan hengenvetoon täytyy todeta, että seuran ns. neuvonantaja ja valmennus ovat kyllä tienneet millaisia hyökkääjiä ovat joukkueeseen haalineet ja jotka tukevat valmentajan pelityyliä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Pakko kehua että Matti Järvinen oli jälleen erittäin hyvä! Vaikka muiden taso onkin tippunut, niin itse olen todella iloinen kuinka on täysin eri mies kuin alkukaudesta.
Jep samaa mieltä! Mä tykkään erityisesti hänen kamppailuvoimasta. Saisi pitää mun mielestä kesällä koulua Tuomaalalle tosta hommasta. Hyvin on pelannut, mutta voima ei tunnut riittävän kaksinkamppailuihin.

Mutta takasin Järviseen. Uskon, että keväällä on tärkeä mies, kun pillit menee taskuun ja pääsee elementtiin. Ja ehkä saa myös parempaa palkintoa tuolta maalinedustalta. Ihan en ymmärrä miksi mies on YV:ltä pudotettu.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Omasta mielestä Järvisenkin taso ainakin tuotoksellisesti on hieman pudonnut alkukaudesta. Mutta muuten aika varma suorittaja, toivoisin kyllä vielä pieltä naksua ylöspäin. Muuten hänkin tärkeä palanen pleijareita ajatellen kuten tjapalala mainitsi, kunhan sinne päästään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy