Mainos

Posiketju

• 18 773
  • 156

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämä pitää nostaa kanssa erikseen esiin. Hellgren hienosti koko ajan tsempannut ja kannustanut Rimpistä vaikka joutunut paljon istumaan, ja nyt kun kaveri itse onnistuu niin Rimpinen siellä yhtä lailla mukana juhlimassa. Osoittaa hienoa luonnetta molemmilta!
14.9.2024 Turun toiseen encoreenhan Rimpinen otti pukukopista Hellgren-Smedin mukaan.

Viime kaudelta muistan erityisesti kun Lampinen onnistui kohtalaisesti Rovaniemellä ja sai kannattajilta kiitokset (vaikka olisihan sitä voinut myös Janne Hämäläisen (2+3) nimeä huutaa). Eilen mieliinpainuvin hetki ainakin itselleni oli kun Rimpinen kokeneempana showmiehenä suputti pelin päätyttyä Hellgren-Smedin korvaan kuviota, jolla kannattajat otettiin haltuun.

En tiedä miten on muissa seuroissa, mutta ainakin Espoossa tunnutaan osaavan arvostaa maalivahteja. Tämä koskee myös kakkosmaalivahdeiksi ajautuneita, joilla ei joka kerta tahdo kiekko hanskaan tarttua. Ketään ei jätetä tai ainakaan heitetä bussin alle.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, HIFK, Dallas Stars
Erittäin positiivista että kohta pelataan taas. @Hannutic kirjoittaa erittäin hyvin maalivahdeista. On ollut ilo nähdä miten HS saanut faneilta ja Rimpiseltä tukea kun varmasti mies tietää mitä Rimpinen merkitsee jengille ja faneille. Toivon erittäin hyviä pelejä jatkossa HS:lle. Tilannesilmää, mailatekniikkaa lisää niin hyvä tulee.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, HIFK, Dallas Stars
Tuo on upea pätkä kyllä. Komea olisi jos saataisiin Ainoaan, Selloon ja Isoon-Omenaan joku iso scriini vetämään tuota ja mainoksia peleistä. Ovat kuitenkin keskeinen osa liikkuvien Espoolaisten arkea.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Vaikkakaan H-S ei varsinaisesti loistanut, mielestäni pudotti vähemmän kiekkoja eteen kuin aiemmin.
Samaa olin katsovinani, sekä että veikkosen räpylätyöskentely on ottanut askeleen eteenpäin. Eilenkin muutama näyttävä koppi, kunhan saa tuohon refleksiin vaan napsun enemmän reagointinopeutta, niin olisi eilen ottanut 1-2 maalia pois vastustajalta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän tämä viikko kääntyy posin puolelle torstain pettymyksen jälkeen

- sarjataulukon toisia, 3 pisteen päässä sarjakärjestä
- tämän viikon yleisö ka 4282 on kyllä komia
- kaksi onnistunutta teemapelo järjestetty
- tänään oli tehty hyvät ketjumuutokset
- Hellgren-Smed on kyllä parantanut roimasti, tappio torstailta ei mene hänen piikkiin ja tänään sitten nolla. Ei homma vielä täydellistä ole, mutta on koppi kyllä alkanut tarttua paremmin.

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Jos vuosi sitten mulle olisi sanottu, että marraskuussa 2024 Kiekko-Espoo voittaa kotiottelussaan Ässät 4759 katsojan edessä luvuin 7-0, koko pääty on täynnä aktiivisesti kannattavaa porukkaa ja joukkue nousee voiton myötä Liigan sarjataulukon toiseksi…

Olisin vakavasti epäillyt sanojan realismin tajua, ellen jopa mielenterveyttä.

Ihmeitä ei tapahdu, vaan niitä tehdään. Kiitos tekijöille.

Viimeksi muokattu:

Eräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tästä pelistä jäi todella paljon positiivista sanottavaa, mutta ehkä itseä eniten lämmittää Hellgrenin nollapeli. Varmasti iso juttu koko joukkueelle ja miehelle itselleen.

Hienoa että kaveri saa onnistumisia ja
myöskin sitä kautta itseluottamusta ja varmuutta omaan tekemiseen. Peli peliltä parantaan hänkin, jättebra!

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Hyvin otti Hellgren Smeds kannattajat pelin jälkeen! Kuten Rimpisen kanssa aiemmin. Tällainen fanien huomioiminen lämmittää myös satunnaiskatsojaa varmaankin.
Joo, ja ensimmäistä kertaa mulle tuli olo, että meillä on kaksi hyvää veskaria. HS otti pari megatorjuntaa tänään.

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, ja ensimmäistä kertaa mulle tuli olo, että meillä on kaksi hyvää veskaria. HS otti pari megatorjuntaa tänään.
En osaa sen kummemmin arvioida maalivahtipeliä, mutta jopa minä olen huomannut että H-S pelaa nyt selvästi paremmalla itseluottamuksella kuin ekoissa peleissä. Ei pomputtele enää jokaista kiekkoa eteensä ja mailallakin pystynyt pelaamaan kiekkoa omille ilman että allekirjoittaneella on tullut kylmä hiki otsalle.

En läheskään niin huolissani ole enää siitä miten pärjätään kisojen ajan ilman Rimpistä. Ei H-S samalla tasolla vielä ole kuin Showtime, mutta eipä taida moni muukaan Liigavahti olla.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
HIFK on pelannut pelin enemmän, johtaa 3 pisteellä mutta varsinaisen voitot tasan. Käytännössä ollaan siis sarjataulukon ekoja.

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
HIFK-sta ei kannata huolestua, se tulee alaspäin.. Enkä syytä Peltosta, ei hän ole se oleellinen tekijä siihen.
Juu-u, mutta se tapahtuu vasta keväällä. Peltosella tai ilman.

Siellä on tamperelaiset kolme pistettä perässä, pari matsia vähemmän pelanneina. SaiPa pisteen päässä ja KalPa kahden päässä matsin vähemmän pelanneena. Top-8 on todella tasainen.

Mutta mitä?! Kärkinelikossa on sarjanousija ja HIFK. Käsittämätöntä! Vielä uskomattomampaa on nähdä KalPa siellä ja kaiken kruununa SaiPa. Erikoinen syksy. Nautitaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy