Kausi päättyi karvaasti, mutta ehdottomasti posia siitä, että saatiin tuo kiima jälleen hallille ja se varmasti tuo boostia ensi kaudellekin. Muistijälki jää jokaiselle peliä katselleelle. Taisteleva, kaiken jäälle jättävä TPS on se mitä ihmiset haluavat nähdä ja toivottavasti joukkue jatkaa samalla ilmeellä heti ensi kauden alusta. Vesi jäi kielelle ja odotus ensi syksylle on kova. Jos olisi jääty runkosarjaan tai tiputtu sääleissä olisi fiilis aivan eri reunassa.
Komppaan 100%
Vuosi sitten, kun kausi päättyi oli päällimmäisenä fiiliksenä v¡tutus. Tänä kautena sen sijaan vitutuksen lisäksi ehkä suurin oli haikeus. Se on hyvä merkki siitä, että lyhyt kevät oli sitäkin parempi. Ailahtevlevaa runkosarjaa lukuunottamatta playoffeissa näytettiin tuon joukkueen potentiaali, jonka takia olin joukkueesta ylpeä. Joukkue anto kaikkensa, ja se on tarpeeksi itselleni.
Toki olisihan sitä jatkoon mennyt mielellään, mutta pienistä asioista oli kiinni ja tälläkertaa ne meni ehkä enemmän Tapparan puoleen. Minkälainen olisi ollut sarja, jos Teissalan maali oltaisiinkin hyväksytty? Oltaisiinko tänään seiska pelissä, jos Palmun maila ei olisi osunut itseään kasvoihin ja Levtchi ei olisi päässyt läpiajoon, peli olisi varmaankin päättynyt 4-3?
Turha sitä on kuitenkaan enään jossitella, tapahtunutta ei saa takaisin. Odotan jo innolla ens kautta, vaikka talouspuolellisesti ollaan kusessa. Sen verta lisään vielä tohon yleisökiimaan, että verrattaen edelliskauden ensimmäisen kierroksen p-off kotiavauksessa katsojia oli ~4 800, tänä kautena ~6 200. 1600 Silmäparin ero ehkä kertoo siitä, että jossain on onnistuttu. Nyt täytyy toivoa, että sama homma jatkuu. Itse olen varma, että tulen ensi kaudella olemaan hallilla paljon enemmän, vaikka matkoihin edestakaisin menee yli 4 tuntia.