En ole ihan varma, mutta meinasitko siis hesaa?Koko Stadi itkee!
En ole ihan varma, mutta meinasitko siis hesaa?Koko Stadi itkee!
En ole ihan varma, mutta meinasitko siis hesaa?
Mulla tuli ja nyt LG pyörii 60 asteen pesua. Pääasia, että kädessä raikas GT ja mankassa soi Liikasen Erkki <3Ai shaatana ku tekee höpöä! Ihana viikonloppu! Kyllä oli lähellä ettei tullut lemmen mahlat housuun kun Olli teki tänään maalin. Kiitos Tepsi!
Mitä vittua, tosimies kulkee kuivuneet mällit housussa houkuttimena. Toimii vähän kuin feromonihajuvesi.Mulla tuli ja nyt LG pyörii 60 asteen pesua. Pääasia, että kädessä raikas GT ja mankassa soi Liikasen Erkki <3
Mä mikään tosimies ole. Itku meinas tulla kolmannessa erässäkin kun jännitti niin vitusti. Akkakin tarjosi jo hamekangasta.Mitä vittua, tosimies kulkee kuivuneet mällit housussa houkuttimena. Toimii vähän kuin feromonihajuvesi.
Voiko Ipa voittaa vielä runkkarin? Olisi kyllä hyvä ja helppo vastustaja kakkoskiekalla.
Jos TPS sijoittuu yhdeksänneksi runkosarjassa, on kakkoseksi sijoittuva Ilves mahdollinen vastustaja puolivälieriin.Voiko Ipa voittaa vielä runkkarin? Olisi kyllä hyvä ja helppo vastustaja kakkoskiekalla.
Pitääks ne putkeen nykyään voittaa?Mestaruus on enää 15 (14 jos runkosarjan viimeistä ei lasketa) putkeen voitetun pelin päässä.
Kyllä hymyilyttää viikonlopun pelit edelleen. Aivan tajuton suunnanmuutos tuossa perjantain pelin ensimmäisellä erätauolla. Uhkaavasti näytti jo siltä että peli (ja paikka kymppisakissa) luisuu käsistä, mutta Lindberg laittoi luukut kiinni pelasti meidät.
Karu tilanne Kouvolassa ja karua kalkkia joko Poriin tai Vaasaan, mutta meiltä löytyi se viimeinen puristus, kun panokset oli kovimmillaan.
Olen antanut todella paljon raippaa Fillelle, mutta nyt täytyy nostaa kaveri framille. Jos vain jatkaa tällä tasolla, niin pystytään haastamaan kenet tahansa.
Minimitavoite on saavutettu, mutta kyllä sielu (ja kassa) halajaa kahdeksan parhaan joukkoon. Nämä kaksi peliä oli hunajaisia ja herätti haluamaan lisää.
Kiimaisen jännittävää kiekkoviikkoa kaikille!
Sitä perjantain pelin toisen erän suoraviivaisuutta lisää ja useammin muna pystyssä maalia kohti. Ei tuo Lauantain peli hyökkäyspelillisesti ollut parasta mahdollista, mutta Lindberg ei myöskään ollut imu päällä.
Perjantain IFK:n ensimmäinen maali tosin siinä ja siinä, että jättikö 3/4 maalia tyhjäksi väärällä sijoittumisellaan, siitä voisi pienen miinuspisteen laittaa veskarille. Otti sitten kolmannessa gamesavereita, joten ehkä annetaan Filipille synninpäästö.
Nyt kun on tässä onnistuttu (avausmaali vastustajalle ja siitä rinnalle ja ohi), niin toiveissa olisi tuohon runkosarjan päätöspeliin seuraavanlainen tapahtumien kulku:Molemmissa peleissä tultiin takaa rinnalle ja lopulta ohi. Ihan hemmetin isoja juttuja henkisellä puolella, että selkä ei napsahda poikki vaikka kaveri menisi johtoon. Kauden aikana on nähty melko monta kertaa, että se henkinen kantti on levinnyt totaalisesti yhden tai kahden takaiskun jälkeen.
Siellä oli selkeesti joku tukkinut suut ennen pressiä. Mä oikein odotin että Miettinen ois antanut palaa, mut ei sit.Kaikkien aikojen huikein pressi tänään, tais tulla ennätys minuutin ja 6 sekunnin kestolla. Tuli posiketjuun, kun en tiennyt mihin muuallekkaan.
Positiivista että näihin panostetaan.Kaikkien aikojen huikein pressi tänään, tais tulla ennätys minuutin ja 6 sekunnin kestolla. Tuli posiketjuun, kun en tiennyt mihin muuallekkaan.
Komeasti koutsit kävelee ulos tilanteesta vielä loppuspiikin ollessa kesken. Vahvaa tekemistä kaikin puolin.Positiivista että näihin panostetaan.