Been there ja ekalla erätauolla kotiin katsomaan matsi telkkarista. Heti parin kauden päästä taas lapsen kanssa matsiin!Turkulainen nepotismi: Tepsin Bisnesclubilla neljännes väestä lapsia.
Just pohdin samoin, kymppisijalta sääleistä jatkoon ja seuraavana kohdataan runkosarjan voittoon mennyt Ilves. Kelpaa mulle.Kyllä ihan säälipleijaripaikka on tällä kaudella positiivinen asia.
Näin se tekoäly varmaan laski.Just pohdin samoin, kymppisijalta sääleistä jatkoon ja seuraavana kohdataan runkosarjan voittoon mennyt Ilves. Kelpaa mulle.
Vaikka jengi on täynnä nallipyssyjä, pyöritään kulmissa, urheilujohto hankkii jerehenrikssoneita ja annetaan 16 läpiajoa per peli, niin keväällä pystytään haastamaan ihan kaikki jengit.Just pohdin samoin, kymppisijalta sääleistä jatkoon ja seuraavana kohdataan runkosarjan voittoon mennyt Ilves. Kelpaa mulle.
Oon samaa mieltä, mut eiks tasan vuosi sitten ollu se hetki kun TPS pisti jokaiseen peliin ensin kolme maalia ja homma näytti hienolta kunnes sit kirjaimellisesti Dal Colle:n pikkuvahinko katkaisi koko joukkueen kamelinselän koko loppukaudeksi. Tai emmä tiiä, mut musta senkin kauden parhaat pelit noin niinku tehokkuuden puolesta nähtiin just alkuvuodesta, mutta sitten ryssittiinkin oikein huolella.Vaikka jengi on täynnä nallipyssyjä, pyöritään kulmissa, urheilujohto hankkii jerehenrikssoneita ja annetaan 16 läpiajoa per peli, niin keväällä pystytään haastamaan ihan kaikki jengit.
Vitusti parempaa tää on kuin vuosi sitten. (minkä Urama pakotti)
Mää muistan ainakin, että joskus joulukuussa heitin omat kausarit omalle isälle, että menköön jonkun eläkeläispossen kanssa seuraavat pelit kun en itse jaksanut yhtään katsella sitä paskaa.Oon samaa mieltä, mut eiks tasan vuosi sitten ollu se hetki kun TPS pisti jokaiseen peliin ensin kolme maalia ja homma näytti hienolta
See voi hyvi olla. Ehkä se kevät oli niin paljo hirveämpää vielä, et se alkuvuosi tuntuu vaa kivalt.Mää muistan ainakin, että joskus joulukuussa heitin omat kausarit omalle isälle, että menköön jonkun eläkeläispossen kanssa seuraavat pelit kun en itse jaksanut yhtään katsella sitä paskaa.
Samoja ajatuksia. Kyllä Tepsin peli on parantunut viime aikoina vaikka nippu ohenee peli peliltä. Jos ja kun sairastuvalta saadaan äijiä rosteriin enemmälti niin voi joukkueen taival keväällä olla nousujohteinen.Vaikka maalinteko tökkii, niin peliotteet kentällä lukuisista poissaoloista huolimatta ovat olleet lupaavia jatkoa ajatellen.
Wernblom on seuraavassa ottelussa käytettävissä ja toivottavasti muutama muukin poissaolija.
Välillä on tullut vaivuttua epäuskoon Tepsin tekemisistä, mutta kyllä ne pienet pomput alkavat kääntyä jossain vaiheessa meidänkin eduksi kun koko rosteri saadaan suurin piirtein kasaan.
Norresta tuli mieleen, että Norrella taisi olla 50-vuotisjuhlat kun puolet Aura Loungesta oli varattu eilen Norren tilaisuuteen. Melko kovaa entistä pelimiestä käveli meidän pöydän ohi mm. S.Koivu, Jere Lehtinen, Kari Jalonen, Antti Aalto, Antero Niittymäki…Oli jotenkin hienoa kun Toma nosti pressissä esille A-junnujen toiminnan. Ja aivan ansaitusti. Näinhän sen pitääkin mennä kun ylhäällä tarvitaan apuja niin A-junnujen toiminta pitää olla päivittäin sillä tasolla että liigaan voidaan hypätä. Onhan Norre tehnyt upeaa duunia. Joukkue pärjää ja yksilöt menee eteenpäin. Otetaan esimerkiksi Pikkarainen joka A-junnujen treenipeleissä näytti kiikunkaakun A-junnupelaajalta. Muutama kuukausi myöhemmin pystyy liigassa olemaan hyödyllinen pelaaja joukkueelleen. Tämä vain yksi esimerkki monen joukosta.
Vielä on 23 peliä aikaa tehdä tulosta.
Juu, painetaan ne 2 pisteen keskiarvolla.Vielä on 23 peliä aikaa tehdä tulosta.
Juuri näin :DJuu, painetaan ne 2 pisteen keskiarvolla.
Ainaki saadaan taas pidempään nauttia TPS-kannattajan parhaasta ajasta eli kesästä. Päästään toteamaan porukalla kun markkinat ovat taas kuivat ettei löydä yhden yhtä maalintekijää, tai maalivahtia joka saa nauhat kiinni, tai kiekollista ykköspakkia, tai ykkössentteriä, tai ylivoiman kuntoon saavaa koutsia.