Mun mielestä @Moderaattorit voisi muokata ketjun nimen, ei kai sitä joka vuosi tarvi uutta posiketjua?Posiketjussa ei olla vielä päästy tähän kauteen. En tosin tiedä onko se posia vai negaa.
Niimmä aattelin kans.Mun mielestä @Moderaattorit voisi muokata ketjun nimen, ei kai sitä joka vuosi tarvi uutta posiketjua?
Väärin myyty, kun jakelevat alueen ekaluokkalaisille parin lipun paketteja ilmaiseksi. (ehdottomasti hyvä juttu!)Ilmeisesti n. 6000 lippua myyty lauantaille jo.
Mistä tämä tieto? Oliko omaa laskutoimitusta vai Seuran ilmoittama? Jos oli Seuran niin ehdottomasti mittarit esille ja hypeä perkele!!!Ilmeisesti n. 6000 lippua myyty lauantaille jo.
Istahdin lounastauolla terassille ja viereeni kirmasi mäyrä, jolla oli kädessään pieni lappu, jossa luki (comic sans): Anttilalle nollapeli ja Lauridsen toimittaa kaikki tilaukset perille. Jälkimmäinen oli kryptinen, mutta enteilee hyvää.
Joo ei kyllä ollut helpoin peli Anttilalle.Anttila sai pitkästä aikaa mahdollisuuden ja käytti sen. Ihmeitä ei tarvinnut suorittaa, mutta haasteellisen alun jälkeen perusvarmaa ja hyvää tekemistä ja muutama huipputorjunta. Tästä on hyvä jatkaa!
Ja vaikka tuo YV surkastuttaa vieläkin silmät niin silti käytännössä 3 maalia YVllä.
Ja tärkeät onnistumiset mm. Nurmelle ja Väisäselle
En tiedä mikä Liigan politiikka mahtaa olla. Jos saa, niin kyllä mielummin valkoinen kotiasu ehdottomasti.TPS:n peliasu on kyllä hieno. Valkoinen taitaa olla jopa mustaa tyylikkäämpi. Pitäisikö muuttaa kotipaidaksi?
Aivan käsittämätön muutos aiempiin kausiin. Rafkinia olen itse kritisoinut hasardeista ratkaisuista vaikka kuinka paljon mutta nyt tuntuu siltä että on saanut peruspelin kuntoonRafkinin syötöt 48/50, eli 96%. Se on kova.
Rafkinin syötöt 48/50, eli 96%. Se on kova.
Paljon hyviä juttuja, mutta jos tänään pitäisi lyhyenä:
- Lindsten on pelannut molemmat pelit hyvin. Näin jatkaessa on todellakin hyödyksi joukkueelle.
- Anttilan kausi alkoi sellaisella onnistumisella, jota me miehelle toivottiin. Äärimmäisen iloinen hänen puolestaan.
- Palmu on paras.
Dudas on minun mielestäni ottanut lisävaihteen käyttöön runkosarjan alkaessa. Näkyvä ja itsevarma pelaaja, jolla tuntuu klikkaavan Petruksen kanssa hyvin yhteen.Oli Dudaskin aika hyvä.