Samaa katsoin. Viihdyttävää peliä kyllä Ilvekseltä. Itse olen kyllä tämän sarjan voittajan bandwagonissa loppuun asti, kun tepsi kerta jo tippunut.Kun katsoo tätä Ilves - Ässät ottelusarjaa, niin ihan hyvä että lähdettiin sääleissä ulos. Ero taitotasossa on huikea. Ihan hyvä, että meidän jengiä ei lähetetty tuonne teuraaksi.
Siltä näyttää, mutta toisaalta TPS:llä oli yhtä tiukkoja pelejä niin Saipaa kuin Tapparaakin vastaan, että varmaan oltais voitu 0-0:llaa pelata myös Ilvestä vastaan :)Kun katsoo tätä Ilves - Ässät ottelusarjaa, niin ihan hyvä että lähdettiin sääleissä ulos. Ero taitotasossa on huikea. Ihan hyvä, että meidän jengiä ei lähetetty tuonne teuraaksi.
Niin siinä tepsi kyllä varmaankin oli kauden paras. Näiden parempien joukkueiden pelin sekoittmisessa, mutta sitten kun pitäisi itse tehdä kiekolla jotain esim. SaiPaa vastaan niin menee sormi suuhun.Siltä näyttää, mutta toisaalta TPS:llä oli yhtä tiukkoja pelejä niin Saipaa kuin Tapparaakin vastaan, että varmaan oltais voitu 0-0:llaa pelata myös Ilvestä vastaan :)
Samaa juuri mietin.Kun katsoo tätä Ilves - Ässät ottelusarjaa, niin ihan hyvä että lähdettiin sääleissä ulos. Ero taitotasossa on huikea. Ihan hyvä, että meidän jengiä ei lähetetty tuonne teuraaksi.
Meidän Casimir Jurgens syöttänyt jo pari maalia Tapparalle. Jostain ne saatanan hyvät vibat on otettava.
Tänäänkin vähiten peliaikaa puolustajista, joten ihan paikkansa tuo pitää ;) Pääseepähän sitten tuoreena ensi kauteen tai jotain.On kuulemma ihan paska. Tapparan 7 pakki minimi peliajalla. Syö lähinnä tuppea vaihtoaitiossa…
Huhheijaa jos menee 4-0 Hifkille. Lienee jeesjees-miesten tuuletusta luvassa Raumallakin kahden floppikauden jälkeen? Toivottavasti ainakin rahoittajat ja yhteistyökumppanit heräävät tilanteeseen.Raumalaisten kompurointi on kyllä tämän ketjun lämmikettä.