Posiketju 2021–2022

  • 183 907
  • 1 249

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
- Kolmesta viimeisestä 2 voittoa. Ei kaunista, mutta pisteet on tärkeimmät tässä kohtaa.
- Tammela- Intonen - Steenbergen kevyesti joukkueen paras ketju siitä Intosen hukatusta maalipaikasta huolimatta.
- Andykin näytti taas itseltään.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Jonne Tammela. Palstalaisilla(myös allekirjoittaneella) oli ehkä jopa vähän epäreilun kovat odotukset pitkän loukkaantumisen jälkeen mutta helvetin hyvin on mies vastannut huutoon. Maaleja on tullut alusta asti ja peliä tuntuu parantavan kuin sika juoksuaan joka ei ole tällä hetkellä helppoa tuossa joukkueessa.

Toiveissa jatkossakin samanlaista meininkiä Tammela - Intonen - Steenbergen ketjulta.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
En nähnyt peliä tänään, mutta miltä steenbergenin peli näytti?
Onhan tuo pidemmän aikaa pelannut varsin raikkaalla jalalla ja ollut selkeästi parhaita pelaajia. Parissa viime pelissä selkeästi näkynyt myös vapautuminen kun sai sen maalin tehtyä. Löytänyt hyvän kemian Intosen kanssa.
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Onhan tuo pidemmän aikaa pelannut varsin raikkaalla jalalla ja ollut selkeästi parhaita pelaajia. Parissa viime pelissä selkeästi näkynyt myös vapautuminen kun sai sen maalin tehtyä. Löytänyt hyvän kemian Intosen kanssa.
Pelasi kyllä pirteää peliä. Valitettavasti muutamat hyvät hyökkäykset kuivuivat kasaan Stenun luokattoman syötön johdosta. Tätä hänen pitää vielä parantaa reilusti. Jos syötöt alkavat löytää ketjukaverien lapaan, on miehessä aihio hyväksi pelintekijäksi.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tänään pääsee taas hallille.
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tänään pääsee taas hallille.
Toivottavasti se on hallille menevien kannalta positiivinen juttu. Hiukan pelkään että menee kuitenkin vitutuksen puolelle.

Just vähä arvon tässä, et okse positiivinen juttu vai ei. Ite hallille kuitenki menossa. Toivottavasti sen verra hallille tulee jengiä, että TPS saa siitä positiivista tulovirtaa ja meille, jotka menee niin toivottavasti ei vituta kotiin mennessä. Sen verran rapsakka keli tosin, että pieni lämpeemine voi varmistaa, ettei kotimatkalla jäädy.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Just vähä arvon tässä, et okse positiivinen juttu vai ei. Ite hallille kuitenki menossa. Toivottavasti sen verra hallille tulee jengiä, että TPS saa siitä positiivista tulovirtaa ja meille, jotka menee niin toivottavasti ei vituta kotiin mennessä. Sen verran rapsakka keli tosin, että pieni lämpeemine voi varmistaa, ettei kotimatkalla jäädy.

Itse kans menossa mutta kyllä se on positiivista että pääsee livenä kattomaan. Toivottavasti jengikin saa boostia siitä, että olis edes jokunen katsoja...
 

Pirkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päätin tänään etten katso Tepsin lätkäpeliä, koska minulle on tullut jokaisesta tämän vuotisesta pelistä aivan hirveän paha olo. Enkä katsonut, vaikka kanavapaketti on maksettu. Lisäksi päätin, etten lue mitään Jatkoajan TPS-aiheisia viestiketjuja tämän päivän peliin liittyen.

Nyt on paljon parempi olo, vaikka vaimo vahingossa kertoi Tepsin hävinneen. Yksityiskohtia en halunnut kuulla. Kokeilkaa itse samaa! Aivan hemmetin vapauttava kokemus.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päätin tänään etten katso Tepsin lätkäpeliä, koska minulle on tullut jokaisesta tämän vuotisesta pelistä aivan hirveän paha olo. Enkä katsonut, vaikka kanavapaketti on maksettu. Lisäksi päätin, etten lue mitään Jatkoajan TPS-aiheisia viestiketjuja tämän päivän peliin liittyen.

Nyt on paljon parempi olo, vaikka vaimo vahingossa kertoi Tepsin hävinneen. Yksityiskohtia en halunnut kuulla. Kokeilkaa itse samaa! Aivan hemmetin vapauttava kokemus.

Jep, alkaa sama vierottautuminen nyt. Maksupaketti umpeutuu huomisesta alkaen, Tepsin pelikalenteritilaus (että näen puhelimessa minä päivänä ja mihin aikaan seuraava peli) poistuu huomenna, ja ehkä ensialkuun old.liiga.fi sivuilta katson tulokset. 91 vuodesta asti seurannut tätä, mutta nyt ei vaan enää jaksa.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jep, alkaa sama vierottautuminen nyt. Maksupaketti umpeutuu huomisesta alkaen, Tepsin pelikalenteritilaus (että näen puhelimessa minä päivänä ja mihin aikaan seuraava peli) poistuu huomenna, ja ehkä ensialkuun old.liiga.fi sivuilta katson tulokset. 91 vuodesta asti seurannut tätä, mutta nyt ei vaan enää jaksa.
No itse seurannut kyllä 70-luvulta asti. Nyt on tauon aika. Ei olisi syksyllä uskonut.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei, mutta ne pojat tietää tasan ja tarkkaan, että toisessa ympäristössä meno olis pikkasen verran eri.
Pelottaa ajatellakin, jos Kukko olis Lugussa ykkösen keskellä.

Tämänhetkisessä Tepsissä ja sen hyökkäyksen pelitavassa edes McDavid ei loistaisi. Ei poista sitä miten Pärä on ollut viime aikoina aivan paska, mutta tuolla on hyvin vaikea saada kenenkään onnistumisia.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämänhetkisessä Tepsissä ja sen hyökkäyksen pelitavassa edes McDavid ei loistaisi. Ei poista sitä miten Pärä on ollut viime aikoina aivan paska, mutta tuolla on hyvin vaikea saada kenenkään onnistumisia.
Meinasin että änärisedät tietää Kukon potentiaalin eikä anna tämän hetken tilanteen värittää arviotaan.

Joo. Pelitapaan en osaa ottaa kantaa, koska sellaista en tällä hetkellä toiminnasta löydä. Ehkä sellaisen johonkin jengiin saisi istutettua. Ei mitään hajua, että millaseen.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Näillä esityksillä Nashville potkinee pärssisen hyvissä ajoin maitojunalla Suomeen ensi kaudeksikin.
Miksi potkisivat? Farmiin vaan opettelemaan pienen kaukalon saloja heti jo tällä kaudella kun Tepsin pelit päättyvät runkosarjaan.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Kyllä nyt täytyy muistaa et Pärssinen on 21-vuotias eli melko nuori liigajoukkueen ykkössentteriksi. Paineet varmasti on kasautuneet paljon nuoren miehen harteille, vaikka kokemusta edustavat Lajuset ja Jasut. Nyt täytyisi vielä muistaa se, että itseluottamus on kadonnut koko joukkueelta ja siksi nyt suurimmalta osalta joukkueesta ratkaisut ovat joko liikaa mietittyjä tai pakotettuja.
Kyllä ne reaktiot ja ratkaisut jääkiekossa tulevat selkärangasta ja vaistoilla, nyt kun menee huonosti niin kaikki menee päin v....a.

Joukkue tarvisi tänään voiton vaikka muutamalla hillopullalla Tapparasta ja huomenna hyvän alun KalPaa vastaan niin itseluottamus alkaisi taas kasvaa. Ei toi joukkue todellakaan ole noin huono kuin tulos nyt näyttää.
Ainahan ne pelaajat puhuvat itsekkin itseluottamuksesta, tällä hetkellä se on nollissa kun maaleja ei synny ja turpaan tulee lähes joka joukkueelta.
Se on selvää, että joukkueesta puuttuu maalintekovoimaa. Mutta se tuli huomattua jo syksyllä.
Mä en ole vielä menettänyt toivoa joukkueeen suhteen. Ei tällä joukkueella nyt ihan mestaruudesta pelata, mutta uskon että laiva kääntyy.

Ensin porkkanat kumoon 1-3
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Olipa virkistävä katsoa pelinjälkeistä lehdistötilaisuutta, jossa kysytäänkin jotain. Pisteet Tampereelle. Turussa tämä(kin) asia hoidetaan päin vittua.
Minua ihmetyttää, että Ahokas pystyy lehdistötilaisuuksissa kertomaan, mikä on Tps:n pelissä vikana. Miksei hän kuitenkaan pysty tekemään näille ongelmille mitään? Mielestäni se juuri olisi valmentajan tehtävä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös