eki likanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Albijon Muzaci
Kärppäosio täysin lukukelvotonta
Ehkä hippasen OT, mutta tämä ei välttämättä ole vain tämän päivän ongelma tai ylipäätänsä mikään yllätys.
Kärppäosio täysin lukukelvotonta
Ja tasan 11 vuotta sitten ei oltu voitettu Heikki Leimen alaisuudessa hallitsevina mestareina peliäkään, mikäli mun erittäin paljon myötähäpeää herättänyt vitutus-päivitys Facebookiin (josta tänään muistutettiin) pitää paikkaansa.Tasan kaksi vuotta sitten 2019 olimme sarjan viimeisenä 11 peliä pelattuna ja 10 pistettä koottuna.
Nyt 12 peliä takana ja 25 pistettä koossa sekä sarjajohto.
Eteenpäin on menty.
Good old times...Ja tasan 11 vuotta sitten ei oltu voitettu Heikki Leimen alaisuudessa hallitsevina mestareina peliäkään, mikäli mun erittäin paljon myötähäpeää herättänyt vitutus-päivitys Facebookiin (josta tänään muistutettiin) pitää paikkaansa.
Kyllähän kauden avaus voitettiin, rankkareilla kylläkin mutta voitettiin.Ja tasan 11 vuotta sitten ei oltu voitettu Heikki Leimen alaisuudessa hallitsevina mestareina peliäkään, mikäli mun erittäin paljon myötähäpeää herättänyt vitutus-päivitys Facebookiin (josta tänään muistutettiin) pitää paikkaansa.
Tylsää pilata sun jännitys.. jos on saikkupaidoilla vetänyt tänään niin ei pelaa kumpikaan. Ja eikös Korpparille kerrottu jo että tulee huomenna muun joukkueen jälkeen jäälle.Enpä muista koska viimeksi olisi odottanut seuraavan päivän rosteria yhtä paljon kuin nyt. Pelaako Korpikoski, Tammela, molemmat vai ei kumpikaan…aaaahhhh!
Tylsää pilata sun jännitys.. jos on saikkupaidoilla vetänyt tänään niin ei pelaa kumpikaan. Ja eikös Korpparille kerrottu jo että tulee huomenna muun joukkueen jälkeen jäälle.
Olen toki mielelläni väärässä..
Pärssinen, vaadin että kaikkien turkulaisten, lisääntymiskykyisten naisten on vastaanotettava perimääsi!
Nämä tiukat väännöt on pääsääntöisesti hilattu himaan. Kyllä joskus on pakko tulla se päivä, jolloin tukkaan tulee tyyliin 1-4. Tuuri on hämmästyttävästi ollut Tepsin puolella.
Kärki karkaa!Tepsi voitti ja oulun näädät otti selkään raksilan esikartanossa sveduilta. Aina yhtä ihanaa!
Hyvää posia siellä tähän ketjuun sarjakärjessä!Nämä tiukat väännöt on pääsääntöisesti hilattu himaan. Kyllä joskus on pakko tulla se päivä, jolloin tukkaan tulee tyyliin 1-4. Tuuri on hämmästyttävästi ollut Tepsin puolella.