Tätä on harrastettu myös IFK ja Ilves sarjojen välissä.Älä huoli. Pikkulintujen mukaan tätäkin on harrastettu runkosarjan loputtua, ennen playoffeja.
Tätä on harrastettu myös IFK ja Ilves sarjojen välissä.Älä huoli. Pikkulintujen mukaan tätäkin on harrastettu runkosarjan loputtua, ennen playoffeja.
No ei mikään mukiin räkiä tiimi ollakkaan.No tämä trendi ei ainakaan kaikilla edarin ”nuorilla” jätkillä ole.
Joo ihan vitun sama vetävätkö kaksin käsin, kunhan peli kulkee.
Tätä on harrastettu niin kauan kun jääkiekkoa on pelattu ja jo ennen sitä. Menkää raportienne kanssa johonkin Jehovien foorumille, siellä voi jotain kiinnostaa.Tätä on harrastettu myös IFK ja Ilves sarjojen välissä.
Siis ei ollut missään nimessä tarkoitus paasata. Hyvä vaan että pystyy irrottautumaan myös siitä pleijarimodesta niin pysyy pääkin kasassa. Mut joo, ei tää ehkä oo tää posiketjun asiaa tai sit se muuttuu sellaseksi kun korona tarttuu heh no leikki leikkinä. Mun puolesta saa vaikka joka ilta ryypätä niin kauan kun peli kulkee ja sehän kulkee.Tätä on harrastettu niin kauan kun jääkiekkoa on pelattu ja jo ennen sitä. Menkää raportienne kanssa johonkin Jehovien foorumille, siellä voi jotain kiinnostaa.
Me ollaan tässä naapuripitäjässä, mut nyt linjattiin sen verran vahvasti että porstuasta ei ole poistumista ilman vakavia seuraamuksia.Menossa olen, mutta ihan ”omana” reissuna perheen kera kun mennään pääsiäistä Tampereelle viettämään! Hienoa päästä ekaa kertaa Nokia-Areenalle suoraan katkopeliä katsomaan.
Eihän Tepsi lipputuloja itselleen saa? Eikö mene nyt yhteiseen pottiin? Myynti kyllä itselle.Tämähän oli TPS:n kannalta oikesti paras vaihtoehto. Paras vaihtoehtohan on ratkaista tämä sarja täyden kotikatsomon edessä. Seura ja sen talous kiittää.
Kyllä siellä muutama nakkimuki ja olut tuokkonen menee.Eihän Tepsi lipputuloja itselleen saa? Eikö mene nyt yhteiseen pottiin? Myynti kyllä itselle.
Veikkaan, että kyseessä oli Jyp-TPS sarja 2009 keväällä. Tasoitettiin 2-2 voitot kotona. Olin katsomassa kyseistä peliä.Se oli sadantonnin häviö. Huomenna mökki täyteen ja toimari kusee hunajaa voiton jälkeen.
Muistan kuinka joskus Aki Uusikartano teki maalin poffeissa (jatkoajalla?) ja Turun Sanomat uutisoi isolla otsikolla ”Se oli 100 000 euron maali”.
Muistaakseni itse jutussa puitiin sitä, että vaikka lipputulot menevät liigalle, niin hallimyynti,aitiomyynti yms jäävät tepsille.
Taitaa olla juurikin tämä! Yritin etsiä sitä ts:n uutista tuloksetta.Veikkaan, että kyseessä oli Jyp-TPS sarja 2009 keväällä. Tasoitettiin 2-2 voitot kotona. Olin katsomassa kyseistä peliä.
Tiedätkö mitä aika sama fiilis. Helppo sanoa, että huono peli, kun takkiin 3-0. Isossa kuvassa ihan samanlainen ryöstön mahdollisuus kuin kahdessa viimeisessä. Kun vieraissa saa näitä 50/50 tai edes 60/40 pelejä niin se on sitten todennäköisyyksien laki joka tuo yhden voiton. Joo virheitä tuli kyllä tänään ja Andylle meni vähän helpot (vaikka muuten hyvin pelasi taas).Pelillisesti tämä oli vahva ottelu, mutta mistään ei rangottu. Ei mitään syytä laittaa persereikään mitään muuta kuin väärät mielipiteet. Huomenna on hieno päivä.