Ahokkaan kiimainen tuuletus! Jes, mahtava voitto, upeasti taistellut jengi!
Ratiosta ainakin kuului ihan hyvin tunnelma läpi.Bussissa takaisin kohti Turkua ja jumalauta mikä meno pelissä ja bussissa nytkin! Mites kuulu töllössä melu?
Teidät on nähty.. ja KUULTU!!!Bussissa takaisin kohti Turkua ja jumalauta mikä meno pelissä ja bussissa nytkin! Mites kuulu töllössä melu?
Bussissa takaisin kohti Turkua ja jumalauta mikä meno pelissä ja bussissa nytkin! Mites kuulu töllössä melu?
Cmoren selostajaa lainaten kiimainen.Jussi Ahokkaan tuuletus
Rodewald jälleen pelin ytimessä tauon jälkeen. Romuluu alkoi tuntumaan ennen taukoa vähän väsähtäneelle.. Miehestä on vaan helppo tykätä. Muistuttaa mua eräästä innoittavasta persoonasta, jonka arvaa myös mun nimimerkistäni.
Molariosasto on kunnossa. Hienoa huomata, miten Eetu Anttila on osoittanut olevansa mies paikallaan. Rehellisesti sanottuna mietin ennen kautta, että ei meillä voi olla kakkosena veskaria, joka on statukseltaan pelkkä junnari. Eetu löi allekirjoittaneelle jauhot suuhun ja otteista paistaa itsevarmuus. Ilolla tervehdin tätä.. Meillä on kasvamassa hänessä tulevaisuuden ykköstorjuja. Sairastelut toivottavasti ovat kokonaan takanapäin ja edessä potentiaalin ulosmittaaminen mestari Moisasen kanssa.
No sanoppa! Mulla ikuinen mancrush Pikkaraiseen ja hänen pelipaitakin löytyy. Harmi kun ei ole game worn.Eilen tuli mieleen että voi kun voisi palata aikakoneella hiukan taaksepäin ja Ilkka olisi vielä ollut tuolla hämmentämässä. Olisi istunut kuin nenä päähän virnuilemaan Tapolalle ja pojilleen.
Rodewald jälleen pelin ytimessä tauon jälkeen. Romuluu alkoi tuntumaan ennen taukoa vähän väsähtäneelle.. Miehestä on vaan helppo tykätä. Muistuttaa mua eräästä innoittavasta persoonasta, jonka arvaa myös mun nimimerkistäni.
Molariosasto on kunnossa. Hienoa huomata, miten Eetu Anttila on osoittanut olevansa mies paikallaan. Rehellisesti sanottuna mietin ennen kautta, että ei meillä voi olla kakkosena veskaria, joka on statukseltaan pelkkä junnari. Eetu löi allekirjoittaneelle jauhot suuhun ja otteista paistaa itsevarmuus. Ilolla tervehdin tätä.. Meillä on kasvamassa hänessä tulevaisuuden ykköstorjuja. Sairastelut toivottavasti ovat kokonaan takanapäin ja edessä potentiaalin ulosmittaaminen mestari Moisasen kanssa.
No sanoppa! Mulla ikuinen mancrush Pikkaraiseen ja hänen pelipaitakin löytyy. Harmi kun ei ole game worn.
Oli mahtavaa joskus vaasassa sport ottelussa kun Pikkarainen painoi hattutempun. Joka maalin jälkeen virnuilut sportin fanipäätyyn ja/tai vaihtopenkille. Vaasan vierasreissuille on tästä syystä aina mukava pukea hänen fanipaita päälle!
Ei välttämättä peluutettu loppuun vaan yksinkertaisesti täällä treenataan paljon ja kovaa ja se taitaa olla uusi juttu isokokoiselle Rodelle.Rode vaikutti todella väsyneeltä ennen taukoa. Vähän pelkään, että valmennus peluuttaa miehen loppuun. Tuon kokoiselle hyökkääjälle ja tuolla pelitavalla nuo 19-20min peliajat ovat aika kovia. Varsinkin jos se pohja ei ole todella rautaa.
Ei välttämättä peluutettu loppuun vaan yksinkertaisesti täällä treenataan paljon ja kovaa ja se taitaa olla uusi juttu isokokoiselle Rodelle.
Täysi luotto valmennukseen että tietävät mitä tekevät.
Talkkari Pikkarainen toimii nykyisin TPS:n U18-joukkueen apukoutsina, joten Impivaarassa voi miehen nähdä virnuilemassa. Poikansa taas pelaa TPS:n U16-joukkueessa ja on ihan lupaava peluri, eli muutaman vuoden päästä saattaa olla taas yksi Pikkarainen edustuksen paidassakin.No sanoppa! Mulla ikuinen mancrush Pikkaraiseen ja hänen pelipaitakin löytyy. Harmi kun ei ole game worn.
Oli mahtavaa joskus vaasassa sport ottelussa kun Pikkarainen painoi hattutempun. Joka maalin jälkeen virnuilut sportin fanipäätyyn ja/tai vaihtopenkille. Vaasan vierasreissuille on tästä syystä aina mukava pukea hänen fanipaita päälle!
Talkkari Pikkarainen toimii nykyisin TPS:n U18-joukkueen apukoutsina, joten Impivaarassa voi miehen nähdä virnuilemassa. Poikansa taas pelaa TPS:n U16-joukkueessa ja on ihan lupaava peluri, eli muutaman vuoden päästä saattaa olla taas yksi Pikkarainen edustuksen paidassakin.