Portugali-Suomi ilmaiskanavalle

  • 5 550
  • 37

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Pitäähän tuokin addressi taas käydä Pentti Hirvosen ja Pekka Karvosen nimellä allekirjoittamassa. Kenties myös Olli Kuhta osallistuu.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Mukava sitten muistella joskus 30 vuoden kuluttua, että kerranhan me sinne kisoihin päästiin, mutta juuri silloin ei matsit näkyneet telkkarista.
Ymmärsinkö oikein? Jos Suomi pääsee ensi kesän (YLEn televisioimiin) EM-kisoihin, aiot silti vielä 30 vuoden päästä itkeä karsintamatsin näkymisestä maksullisella kanavalla?

Ihan miten vain. Itse ehkä muistelisin 30 vuoden päästä niitä Suomen EM-pelejä...
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Miksikäs tämmöinen adressi vasta nyt tehtiin? Canal-sopimus tehtiin ainakin puolitoista vuotta sitten. Miksiköhän silloin ei ns. ketään kiinnostanut? Ja jos ei silloinkaan kiinnostanut niin paljoa että adressia ei jaksanut pykätä, mitä sitä nyt enää kitisemään.

Tuleehan YLEltä mm. Englannin futiskarsintamatsit, Liverpoolin seikkailut mestarien liigassa ja jääkiekon Karjala-höntsät. Eiköhän noi nyt riitä.
 

Tifu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, HSV
Itsekin lähden paikan päälle Portoon. Lennot + hotelli 200 euroa, joten ei tää mikään maailman suurin investointi ole. '

Ja sille kärppäpaitaiselle kaverille infona, että se kärppäpaita ja -huivi ei ole Suomen EM-karsintamatsissa se kaikista paras yhdistelmä.
 

Torpeedoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Miksikäs tämmöinen adressi vasta nyt tehtiin? Canal-sopimus tehtiin ainakin puolitoista vuotta sitten. Miksiköhän silloin ei ns. ketään kiinnostanut?

Koska silloin ei kukaan tainnut kuvitella, että kun kaksi ottelua on jäljellä, Suomella on oikeasti vielä mahdollisuudet kisoihin.

Ja voi tosiaan olla, ettei adressilla ole mitään vaikutusta, mutta ainakin on yritetty.
Olen katsonut melkein kaikki Suomen pelit baarista (paitsi Portugali ja Puola-matsit Hesassa, joissa olin paikanpäällä) joten turha on kehottaa minua sinne lähtemään, ajattelin adressilla lähinnä niitä jotka eivät syystä tai toisesta pääse baariin katsomaan ottelua.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Koska silloin ei kukaan tainnut kuvitella, että kun kaksi ottelua on jäljellä, Suomella on oikeasti vielä mahdollisuudet kisoihin.

Paitsi Canal+, joka hankki oikeudet KOKO karsintoihin. YLEllähän on tapana televisioida vain ratkaisut, eli ts. käydä koukkimassa kerma kakun päältä. Toivottavasti oppivat jotakin. Tuskin olisivat enempää joutuneet maksamaan kuin esim. Mestarien liigan oikeuksista.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Pitäkää tunkkinne ja tilatkaa Canal+ niin ei tarvi moisia voivotteluja raapustella. Sinnehän näytti ainakin Welhon kaapelissa eilen putkahtaneen lisäkanavia niin urheilu- kuin elokuvapuolellekin. Toivottavasti nämä karsintapelit eivät enää ikinä siirry Ylen "hoiviin" sillä sen verran laadukkaita paketteja nämä Canalin karsintaottelu lähetykset ovat olleet. Hoopi Hänninen pilatkoon paskalla selostuksella vastaisuudessakin jonkun muun kuin minun iltani jalkapallon parissa.

Jos joku alkaa keräämään adressia jossa vaaditaan Ylen pysymistä loitolla maajoukkueen karsintapelien televisioinnista ja maikkarille lähestymiskieltoa SM-Liigan toimiston suuntaan niin pistän adressiin heti oman nimeni ja psta kaikkien tuntemieni ihmisten nimet.

nimimerkillä joskus hyvästä kannattaakin maksaa...
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Canal+:n saa paikalliselta kaapelioperaattorilta ilmaiseksi loppuvuodeksi ainakin täällä. Edellyttänee tosin pitempiaikaisen sopimuksen solmimista. Itse olen monivuotinen tilaaja ja Valioliiga, NHL ja Suomen karsintapelit sekä tarkkaan valitut sarjat ja leffat tuovat mielestäni vastinetta rahalle.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ei muuta kuin Canalia tilaamaan, jos urheilu kiinnostaa.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Canal+:n saa paikalliselta kaapelioperaattorilta ilmaiseksi loppuvuodeksi ainakin täällä. Edellyttänee tosin pitempiaikaisen sopimuksen solmimista.
Sama Jyväskylässä. Edellytyksenä on Canal+ Totalin tilaaminen 12 kuukaudeksi (30.11.2008 asti). Laskutus alkaa ensi vuoden alussa, joten loppuvuosi on ilmainen. Jos kaapelikorttia ei vielä ole, saa sen mukana ja ensimmäinen vuosi on ilmainen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Vitut, kyllä tästä matsista streami löytynee.

Niin, vaikka en Canalin tilaaja ole ollut vuosiin, niin kyllähän näistä striimeistä suurin osa on todella heikkotasoisia, heikot selostukset, pätkivät, katkeilevat, jnejne. Fudiksessa sentään(yleensä) erottaa pallon, toisin kuin jääkiekossa. Eli kyllä se on "vähän" eri juttu katsella näitä otteluita Canalin kautta tai esim. CL:ää Viasatin, kuin jostain nuhaisista striimeistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös