Porivisa 2.0 osa II

  • 994
  • 30

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mites toi yksi sai puolikkaan enemmin kuin minä? Kysympä vaan ja tuus nyt ite selittään julkisuuden eteen!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Koville ottaa selvästi, kun ei edes nimeä osata mainita!!1!

Olen ollut yhden yön verran yötä Porissa*. Siltä pohjalta tulokseni oli ihan hyvä.

* Hotelli Yyterissä. Rappusissa tuli vastaan itse M.A. Numminen, lisäksi Aki ja Rita Manninen viettivät siellä silloin häitään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Koville ottaa selvästi, kun ei edes nimeä osata mainita!!1!

Olen ollut yhden yön verran yötä Porissa*. Siltä pohjalta tulokseni oli ihan hyvä.

* Hotelli Yyterissä. Rappusissa tuli vastaan itse M.A. Numminen, lisäksi Aki ja Rita Manninen viettivät siellä silloin häitään.
Mä olen viddu kolme yötä, 94 Yyterin juhannus ja yksi yö teltassa mikä vuoti kuin seula ja kaksi autossa!!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä olen viddu kolme yötä, 94 Yyterin juhannus ja yksi yö teltassa mikä vuoti kuin seula ja kaksi autossa!!

Telkkarin Hengaillaan-ohjelmasta justiinsa opittiin, että mistään festarikokemuksista ei ole tietokisoissa yhtään mitään hyötyä. Siellä muistettiin kyllä, että on oltu Roskildessa, mutta ei mitään muuta koko reissusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös