Jep jep, tuli oltua eilen ja mennään myös tänään.
Alku oli vähän sateinen ja tanner luonnollisesti kuravelliä, vaan sille ei kai edes Vilkuna voi mitään, vaikka osaava mies onkin. Kotiteollisuus alkoi ja mielestäni bändi on mennyt parempaan suuntaan kun Aaltonen on tullut mukaan. En ole nähnyt moneen vuoteen, mutta nyt kun näin onhan ne perhana aika veijareita. Hyva keikka! Hyvä bändi!
T. Rautiainen & Trio Niskalaukaus tuli nähtyä viimeksi livenä joskus vuosituhannen vaihteessa. Ja nyt taas :) En muistanutkaan että se oli noin kova bändi! Mulla on aina ollut pieni ongelma tuon Rautiaisen äänen kanssa, muuten ihan ok menoa, vähän puuduttavaa junnausta ja silleen. Joku siinä äänessä ja muussakin vaan tökkii, vaikea selittää tarkemmin. Vaan ei tökkinyt eilen! Saatanan kova keikka! Saatanan kova bändi!
Testament on nuoruusvuosilta tuttu lähinnä nimenä, mutta en varsinaisesti ole ikinä kuunnellut sitä kuin ohimennen. Vaan ammattiäijiähän nuo tuntuvat olevan. Hyvä keikka, kannatti katsoa.
Steven Seagulls tuli nyt nähtyä ekaa kertaa. Ei turhaan olla hehkutettu, mainio bändi ja hyvä bilemeininki läpi keikan. Oli mukavaa funtsia aina biisien alussa, että mikähän se on. Kaikille tuttuja klassikoita kun soittivat. Hyvä show! Alkoi itselläkin vähän jalka vippaamaan, vaikken mikään parkettien partahöylä olekaan :)
Sitten pitikin jo alkaa tekemään lähtöä, kun piti ajella autoa vielä pitkin maakuntaa. Mutta lähtiessä zekkasin oman kylän poikien bändiä, eli Saijaa Saijaata parin biisin verran. Olipahan yllättävän menevää kitararokkia! Itselle tuli meiningistä ja laulajan äänestä itse Kauko Röyhkä mieleen. En ole muistaakseni aiemmin nähnyt bändiä livenä, mutta eilisen perusteella täytyy tutustua lähemmin.
Tänään sitten mennäänkin paikalle taksilla ja saa ottaa vähän hapanta pitkästä aikaa. Olen nähnyt Dingon viimeksi pikkupoikana 80-luvulla, joten se täytyy zekata, oli sitten millainen oli :)
Oikeasti kiinnostavana on tietty Napalm Death, joka tulee olemaan taatusti vetämään ihan vitun kovan keikan! Ja toinen mikä kiinnostaa on Huora. Pari videota olen katsonut Youtubesta ja niissä on niin kova meininki, että jos edes osan tuosta poljennosta saavat tuotua livesettiin niin tulee olemaan hurja ja hikinen keikka!
Noin muuten sitten keskityn viinan juontiin ja vanhojen tuttujen kanssa rupatteluun. Tykkään että leppoisalla yleisilmeellään ja uniikilla tunnelmallaan Porispere on paras festari missä on tullut käytyä. Menen joka vuosi esiintyjistä riippumatta. Upea tapahtuma! Nähdään siellä, nyt avaan ekan purkin ja valmistaudun siirtymiseen luodolle, jos vaikka ehtisi näkemään Karjalaisen Jiin :)
Niin ja se vielä piti sanoa, että hotkaisinpa siinä ohimennen eilen yhden parhaimmista burgereista mitä ikinä! JJ's BBQ-niminen paikka, joka savustaa lihoja pitkään ja hartaasti kioskin vieressä olevassa pöntössä. Oli meinaan niin perkeleen hyvää etten osaa edes kertoa miten hyvää! :D Olen suht isokokoinen roikale ja ruokahaluni ei tyydyty helposti, mutta eilinen annos, sen lisäksi että oli mahdottoman maittava, oli myös riittävä. Tänään vedän uusiksi. Suosittelen! Saatanan hyvä paikka! :)