Olen täysin samaa mieltä veron kanssa torijuhlien organisoinnista. Tuo oli markkinointimielessä täysin uniikki ja uskomattoman hieno mahdollisuus haalia potentiaalisia asiakkaita (=katsojia ja miksei yrityksiäkin) Ässille. Tuo mahdollisuus mokattiin pahasti. Juontajien olisi pitänyt olla laadukkaampia, esim. jo ehdotetut Frangén tai Aho. Remix helvettiin muuten kuin Isomäen legendan osalta. Olli oli ok Patasydämen osalta ja ehkä 1-2 muuta biisiä olisi ollut ok. Enemmän screeniltä fiilistelyä Poffeista ja pelaajien parhaista hetkistä. Suunnittelmallisemmat haastattelut pelaajien kanssa. Yms Yms.
Ja fanituotteet. Ne pitäisi päivittää 2010-luvulle. Ovat laadultaan ja painojäljeltään melko kehnoja, mikä on sääli. Pienellä panostamisella laatuun ja designeen kysyntä olisi taatusti kovempaa ja hintojakin voitaisiin mielestäni nostaa. Huoh. Olisin äsken käynyt ostamassa itselleni Ässät-paidan, mutta:
"Verkkokauppa on suljettu. Ässien verkkokauppa on toistaiseksi suljettu. Tilauksien paljouden vuoksi emme tällä hetkellä pysty käsittelemään tilauksia verkkokaupan määrittelemän toimitusajan puitteissa. Pahoittelemme tilannetta."
Herranjumala mitä puuhastelua. Joo-o, on ymmärrettävää, että toimitusajat venyvät, kun kysyntä ylittää rajusti tarjonnan (tosin tähänkin olisi voitu varautua). Mutta miksi sulkea verkkokauppa? Eikö sinne olisi voitu kirjoittaa jokin viesti, joka ilmoittaa, että tuotteilla on nyt poikkeuksellisen pitkät toimitusajat johtuen mestaruushuumasta? Näin saataisiin kuitenkin tilauksia sisään. Nyt jää kauppaa tekemättä.