Porin Ässien finaalipelit ravitsemusliikkeen kuva-aparaatilla

  • 4 097
  • 15

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No niin.

Nyt ollaan tässä vaiheessa kautta ja tämä on mahdollista. Eli rakkaat Padat, missä kotikaupunkinne ravitsemusliikkeessä aiotte mahdollisuuksien mukaan katsoa ja tsempata Padan voittoon?

Minä "turkulaisena" olisin kiinnostunut Turun tarjonnasta.

1. finaalipeli la 15.4.2006 työvuorojen puolesta kiinnostaa helkutisti eli missä voin huutaa Padan voittoon Turussa?

EDIT: Se humala, se humala...
 
Viimeksi muokattu:

Ahwenlampi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tampereella asuvat sudeettiporilaiset ja muut etäfanit huom!

Itse olen pelejä seurannut lähinnä Konttorissa tai Postissa, mutta sovittaisiinko porukalla joku mesta, mihin kokoonnutaan viettämään finaali-iltaa? Ehdotuksia?
 

Vladu #79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tshekki
Turun tarjontaa

Itse olen vuoden alusta asti ollut pakkoturkulaistettuna ja ainakin Canal+:n Ässä-pelit olen käynyt katsomassa Eerikinkadun The Castlessa. Tiedä sitten näyttävätkö Nelosen pelejä vai tuleeko lauantaina screeniltä Canalin potkupalloa.
 

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä??!

Itse olen myös turkulainen, mutta en silti hylkää pataa kärvistelemällä jossakin Bar Bavarian screenillä. Hallille sieltä!
 

Vladu #79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tshekki
No worries... Tätäkin viestiä kirjotellaan jo yhdessä karhukunnista. Pataa ei hylätä koskaan. Tappara-pelien katsominen Åbossa oli vaan töiden takia vähän niinku muusikon vaimo eli pakkorako.
 
Viimeksi muokattu:

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Stockholm?

Lieneekö Tukkiholmassa baaria, jossa näkyy matsi?
Tuli äkkilähtö ulkomaille ja spektaakkeli uhkaa jäädä näkemättä.
 

JTR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Perhana, reipas parikymmentä vuotta on finaalia odoteltu ja nyt kun eletään suurta hetkeä niin tottahan toki sitä pukkaa ensi viikoksi työkeikka saksanmaalle. Onko mitään yhtään, siis yhtään mitään tapaa seurata peliä livenä Saksasta vai pitääkö nakittaa kaveri tekstariselostajaksi? Tuskin löytyy ravintoloita jotka näyttävät Ässien pelejä :)

Onneksi pelataan vielä lauantaina Porissa niin eipä ainakaan ratkea kannun kohtalo reissun aikana.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Pikku-Torressa oli Turussa ainakin hyvin paljon sudettiporilaisia pitämässä mekkalaa välierissä, joten todennäköisesti siellä finaaleissakin paljon porukkaa on.
 

Ultra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pyynikki bollklubbar, TBK & vadelmavenepakolaiset
Domi28 kirjoitti:
Lieneekö Tukkiholmassa baaria, jossa näkyy matsi?
Tuli äkkilähtö ulkomaille ja spektaakkeli uhkaa jäädä näkemättä.
JTR kirjoitti:
Onko mitään yhtään, siis yhtään mitään tapaa seurata peliä livenä Saksasta
Canal+ Cmore näyttää sm-liigaa suorana lähetyksenä internetin kautta mihinpäin maailmaa tahansa. Ottelun katsominen maksaa 8 euroa.
http://www.canalplus.fi/cmo_3.asp
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuulin juttua, että Porin torille laitetaan screeni pystyyn torstain peliä silmällä pitäen ja ainoastaan ylivoimanen este (sota, myrsky yms.) voi tämän hankkeen romuttaa. Eikö moista ole palstoilla vielä lainkaan noteerattu, vai olenko sokea?
 

JanJ

Jäsen
Näkkäri kirjoitti:
Kuulin juttua, että Porin torille laitetaan screeni pystyyn torstain peliä silmällä pitäen ja ainoastaan ylivoimanen este (sota, myrsky yms.) voi tämän hankkeen romuttaa.
Oulun ottelun näyttämisen screenillä esti tv-oikeuksien omistaja, joten miksipä ei estäisi tälläkin kertaa?
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
JanJ kirjoitti:
Oulun ottelun näyttämisen screenillä esti tv-oikeuksien omistaja, joten miksipä ei estäisi tälläkin kertaa?


Nelonen näkyy joka kodissa, Canal+ ei.

Katsellaan Ylen lähettämiä Olympia/mm finaaleita helsingissä screeniltä. Onko tarvittu lupaa?
 

JanJ

Jäsen
mjarkko kirjoitti:
Katsellaan Ylen lähettämiä Olympia/mm finaaleita helsingissä screeniltä. Onko tarvittu lupaa?
Tottakai on. Ja lupa on saatu.
Canal tosiaan torpedoi edellisen toritilaisuuden, screenit ja kaikki oli jo varattuna. Toivotaan ettei torpedoi tätä. Olisi hemmetin hienoa ja osoittaisi taas miten tärkeää kiekko on Porissa.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Satuin olemaan tänään radion ääressä, kun Satakunnan Radiossa haastateltiin tämän tori-screenin puuhamiestä ja kertoi lupien olevan kunnossa (SM-liiga, Nelonen, Porin kaupunki ym). Ymmärsin, että tapahtuma tulee toteutumaan (force major-varaus). Kaikki tarvittava tekniikka tulee Akun Tehtaalta Ylöjärveltä ja screenin pystytys alkaa torstaina puolilta päivin. Tapahtuma on koko perheelle ja torilla on nakki-ja limpparimyynti. Olutta ei paikalta saa, siis noin virallisesti.

Jos ratkaisu menee viidenteen otteluun, niin tapahtuma uusitaan.
 

Mansa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, ehdottomasti ja aina
Helveekoon hieno juttu että tämä on saatu toteutettua, kiitokset siitä jo etukäteen tapahtuman järjestäjille. Torstaillekin kun on ilmoitettu vielä sää tiedotuksissa pilvistä mutta vakaata.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nahkaparturi kirjoitti:
Jos ratkaisu menee viidenteen otteluun, niin tapahtuma uusitaan.

Mutta kai sitten neljäskin peli näytetään samaan syssyyn? Miksi ei näytettäisi? Perkele, porukkaa jää hallin ulkopuolelle pirusti ja tuonne saataisiin lauantai-iltana varmasti aika huikea tunnelma myös.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös