MTV Katsomossa mielestäniNäkyykö se uusin jakso kaikilla C-moressa? Itse en löydä mistään
edit. joo löytyy myös katsomosta
Viimeksi muokattu:
MTV Katsomossa mielestäniNäkyykö se uusin jakso kaikilla C-moressa? Itse en löydä mistään
Näkyykö se uusin jakso kaikilla C-moressa? Itse en löydä mistään
Juu, löyty näköjään erillisestä paikasta se jakso sieltä ainakin hetki sitten vielä, ei näkynyt sarjan sivuilla.Löytyy Cmoresta samasta paikasta, mistä ottelut ja maalikoosteet kohdasta makasiiniohjelmat.
Isä valvoi Änäristä kesälomalla olevan poikansa harjoittelua.Edit. kiinnitin huomiota viimeiseen jaksoon, missä isä-Kotkaniemi valvoi jälkikasvun fysiikkaharjoittelua.
Eikö tuolloin ollut fysiikkavalmentajaa?
Marttinen oli toinen mutta toinen ei jäänyt mieleen.Ketäs ne pari ässäläistä olivat, jotka harjoituksissa treenasivat tappelua? Meni niin nopeasti.
Marttinen ja Åkerström.Ketäs ne pari ässäläistä olivat, jotka harjoituksissa treenasivat tappelua? Meni niin nopeasti.
Eiköhän Jepulla ollut ihan Carolinasta saatu harjoitusohjelma jota faija valvoi että vetää ns tosissaan.Isukki Kotkaniemihän tokaisi legendaarisesti "ettei fysiikkavalmennus ole mitään rakettitiedettä". Ehkä olisi parempi kuitenkin, että huippuammattitasolla liikuttaessa sitä valvovat ja suunnittelevat fysiikkaharjoittelun ammattilaiset eivätkä perusvalmentajat...
Porin hautahaku on julkista tietoa, joten täältä löytyy tutut ja tuntemattomat:Jotenkin minulle mennyt ohi että Javan hauta on Porissa, pakkohan sinne on pyhinvaeltaa kun seuraavan kerran on hoodeilla.
Ja komea paasi haudallaan onkin. Levosten ja Nikanderin haudat onkin sit vaikeampia löytää jos ei tiedä tarkkaa lokaatiota.Ja kyllä, tunteisiin veti tämän loistavan dokkarin viimeinen osa; Otevrel, Java, finaalit ja mestaruus. Oih ja voi, tippa tuli kyllä linssiin isolle miehelle.
Jotenkin minulle mennyt ohi että Javan hauta on Porissa, pakkohan sinne on pyhinvaeltaa kun seuraavan kerran on hoodeilla.