Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 468 644
  • 2 997

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Autoiluketjussa mietitään ostaisiko kehonsiirtimen osarilla vai liisaisiko, kun 40 tonnia iso raha. Alkaa mukavasti lämmetä tunnelma.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pähkäilin tässä että käviskö ihmiset vastaavanlaisen keskustelun myös yksityisviestein, vai lentääkö rapa ihan meidän sivusta seuraavien iloksi? Olisko sama keskustelu YV:nä sivistyneempi vai lähtikö se ehkä vielä enemmän rukkasesta? Käytäisiinkö sitä laisinkaan?

Palstalla on jääkiekkoilun tapainen koodisto, jonka mukaan yksityisviesti on yleensä heikkouden merkki, vähän kuin ignore-toiminnon käyttäminen tai pipon pitäminen päässä pakkasella.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jotenkin tulee mieleen Antti Törmäsen ja Tomek Valtosen pressitilaisuus Sport-IFK-ottelun jälkeen muutaman vuoden takaa.



Olin unohtanut tämän klassikon. Valtosella kyllä oli pinna kohtalaisen kireällä, kaiken kruunu tuo kun ensin menee sanomaan että antaa Törmäselle viimeisen sanan mutta silti piti itse päästä viimeisenä kommentoimaan. Ei jeesus. Ihan kuin jotain paskasti näyteltyä sketsiä olisi katsonut.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olin unohtanut tämän klassikon. Valtosella kyllä oli pinna kohtalaisen kireällä, kaiken kruunu tuo kun ensin menee sanomaan että antaa Törmäselle viimeisen sanan mutta silti piti itse päästä viimeisenä kommentoimaan. Ei jeesus. Ihan kuin jotain paskasti näyteltyä sketsiä olisi katsonut.
Eikö nämä kaverit vielä pelaajauralla olleet joukkuekavereita, kun tuntui että hiekkaa oli Tomekilla mennyt pikkareihin jo sieltä ajalta.

Vain toinen näistä herroista on liigavalmentajana toimiessaan haastanut katsomosta rakentavaa palautetta antanutta sankariamme tappelemaan kanssaan hallin parkkipaikalle pelin jälkeen...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikö nämä kaverit vielä pelaajauralla olleet joukkuekavereita, kun tuntui että hiekkaa oli Tomekilla mennyt pikkareihin jo sieltä ajalta.
Joo Törmänen toimi Jokereissa kapteenina silloin kun Valtonen pelaili ekoja kausiaan siellä. Liekö Törmänen sitten kapteenina tehnyt jotain jekkua Tomekin suuntaan tai jopa kauhiasti kiusannut. Ei koskaan tiedä.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Autoiluketjussa mietitään ostaisiko kehonsiirtimen osarilla vai liisaisiko, kun 40 tonnia iso raha. Alkaa mukavasti lämmetä tunnelma.
Mikäs sille voi kun tyhmät ihmiset ostavat aivan väärälaisia ja väärän merkkisiä autoja ja rahoittavat ne aivan väärin. Sehän on lähes kansalaisvelvollisuus opastaa näitä puupäitä toimimaan oikein eli just niin kuin minä teen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku avasi hoitajaketjun ja mä lämmitin popparit.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rasismiketjussa tietenkin. Isot jääkiekkoa seuraavat miehenköriläät haluavat säilyttää sukkahousupakkauksissa entiset värimerkinnät. Ehkä pelkäävät, etteivät löydä kaupasta enää sitä suosikkiväriään, jos nimityksiä muutetaan.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siellä on taas aihioita Jokeriosioissa. Tutut nimet aloittelee ja toiset tutut jatkaa. Noi vissiin pitäisi laittaa jumiin ettei mene edes katsomaan.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Vihdoin tuonne Löylyhuoneeseen ilmestyi varsinainen saunamestari paikalle. Nyt voidaan laskea tunteja, että susi laitetaan taas soittamaan penkille viulua.
Tästä on joku maininnut ennenkin tässä ketjussa, mutta minäkin mainitsen: Olisihan se kohteliasta kertoa mistä ketjusta on kyse, niin ei tarvitse kaivella ketjua esille. Ärsyttää yhtä paljon kun somepäivitykset tyyliin "Tänään tapahtui jotain todella kivaa!!!"
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä on joku maininnut ennenkin tässä ketjussa, mutta minäkin mainitsen: Olisihan se kohteliasta kertoa mistä ketjusta on kyse, niin ei tarvitse kaivella ketjua esille. Ärsyttää yhtä paljon kun somepäivitykset tyyliin "Tänään tapahtui jotain todella kivaa!!!"

Aa pahoittelut, mutta siellä oli muutamassakin ketjussa actionia. Ainakin persu- ja kepuketjut
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pitääkö löylyhuone (kyllä, kirjoitin tehokeinona pienellä) poistaa ignoresta? Raportoin kaikki, jos siellä ei ole mitään tykkäyksen arvoista.

Edit. Laitoin yyveetä varjomoderaattoreille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös