Olen todistanut, kun puuroon on pantu ketsuppia oikein kunnolla. Lisäksi olen todistanut, kun puuroon on pantu paistettuja maksapaloja.Olen todistanut kun puuroon laitetaan makkaraa ja hyvin maistui, ei sekään väärin ole.
Olen todistanut, kun puuroon on pantu ketsuppia oikein kunnolla. Lisäksi olen todistanut, kun puuroon on pantu paistettuja maksapaloja.Olen todistanut kun puuroon laitetaan makkaraa ja hyvin maistui, ei sekään väärin ole.
Ananas on nimenomaan hyvää. Ei sovi pizzaan tosin, mutta ananaskonvehdit on herkkua!Kaikki saa laittaa kaikkeen mitä haluaa, mutta ananas ei ole kovin hyvää.
Tuore ananas sopii melkein kaikkeen, myös pitsaan. Purkki ananas ei mihinkään, ei edes pizzaan.Ananas on nimenomaan hyvää. Ei sovi pizzaan tosin, mutta ananaskonvehdit on herkkua!
On meistä muutkin niilo22 videoita nähneet.Olen todistanut kun puuroon laitetaan makkaraa ja hyvin maistui, ei sekään väärin ole.
Ei sovi porilaiseen ananas. Ei edes purkki. Olen todistanut.Tuore ananas sopii melkein kaikkeen, myös pitsaan. Purkki ananas ei mihinkään, ei edes pizzaan.
Murekkeen päälle pelkkä ketsuppi oli aika outo...se on joko sinappi, molemmat tai ei kumpaakaan, jos meinaa maustaa.Heureka, olen löytänyt ketjun missä ei ilmeisesti tarvi banneja pelätä. Osallistun sen verran, että tiedän yhden ihmisen joka laittoi (tenavana ainakin) ketsuppia kaikkiin ruokiin. Hernekeittoon varsinkin oikein reilusti.
Niin, ja edelleen maksalaatikko menee rusinoilla ja ilman, ja ananas kuuluu pizzaan.
Toimii myös airfryerin kautta.Minun kesäinen herkkuni on päivän vanhat kylmät uudet perunat, joita syön kotisinapin kanssa aamupalaksi.
Espoossa on ainakin yksi grilli, josta saa aitoja porilaisia (paahtoleipä+oikeanlainen makkara). Bembölen Burger Grill. Menkää.Ei sovi porilaiseen ananas. Olen todistanut.
Ei sovi porilaiseen ananas. Ei edes purkki. Olen todistanut.
Olen nähnyt, että pizzaan laitetaan ananasta ja herkkusieniä purkistaTuore ananas sopii melkein kaikkeen, myös pitsaan. Purkki ananas ei mihinkään, ei edes pizzaan.
Tämähän ei ole mithään. Katsoppa Pasi Viherahon kokkailuja tubesta. Siellä laitetaan purkkihernekeittoon kananmunia, maksalaatikkoa, kalapuikkoja, makkaraa, makaroonia ja pippureita kourallinen. Ja on kuulemma herkkujen herkkua!Olen todistanut kun puuroon laitetaan makkaraa ja hyvin maistui, ei sekään väärin ole.
En moista höpöveikkoa seuraa.On meistä muutkin niilo22 videoita nähneet.
Tästä tuli mieleen, kun vuonna kuokka&kives eräs 17-vuotias poika lantrasi kesäfestareille pirtua kossulla. Ideana ihan vitun järjetön ja en suosittele sitä kenellekään.Olen todistanut (ja maistanut), kun Kossua lantrattiin mansikkajugurtilla. Vesi oli ainoa vaihtoehto.
Maistui muuten ihan mansikkajugurtilla lantratulta Kossulta. Kokkareista oli, ei sekoittunut kunnolla.
Piimä ja/tai maito laitettuna vodkan joukkoon ja sen jälkeen hiilihapotettuna sodastream koneella on jännää tavaraa, en sano että hyvää missään määrin, mutta jännää kyllä.Ainoa toinen vaihtoehto olisi ollut piimä, mutta sitä oli kuulemma jo kokeiltu ja pirtupiimästä laatta lensi heti - pirtukossusta vasta tunnin tai muutaman kuluttua.