Mainos

Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

• 516 603
  • 3 259

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen todistanut kun puuroon laitetaan makkaraa ja hyvin maistui, ei sekään väärin ole.
Olen todistanut, kun puuroon on pantu ketsuppia oikein kunnolla. Lisäksi olen todistanut, kun puuroon on pantu paistettuja maksapaloja.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Heureka, olen löytänyt ketjun missä ei ilmeisesti tarvi banneja pelätä. Osallistun sen verran, että tiedän yhden ihmisen joka laittoi (tenavana ainakin) ketsuppia kaikkiin ruokiin. Hernekeittoon varsinkin oikein reilusti.

Niin, ja edelleen maksalaatikko menee rusinoilla ja ilman, ja ananas kuuluu pizzaan.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oon minäkin lantrannut kossua aikoinaan mansikkakeitolla. Nyt kun makustelen, niin kaurapuurohan on hyvää myös kunnolla tulisesti maustettuna. Eräs vietnamilainen tyyppi teki kerran festariaamun evääksi sellaista.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaikki saa laittaa kaikkeen mitä haluaa, mutta ananas ei ole kovin hyvää.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Ananas on nimenomaan hyvää. Ei sovi pizzaan tosin, mutta ananaskonvehdit on herkkua!
Tuore ananas sopii melkein kaikkeen, myös pitsaan. Purkki ananas ei mihinkään, ei edes pizzaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Alba

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
En jaksa selvittää mistä tämä päätön keskustelu on lähtenyt liikkeelle, mutta se on mielenkiintoinen ja haluaisin osallistua siihen.

Minun kesäinen herkkuni on päivän vanhat kylmät uudet perunat, joita syön kotisinapin kanssa aamupalaksi.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Heureka, olen löytänyt ketjun missä ei ilmeisesti tarvi banneja pelätä. Osallistun sen verran, että tiedän yhden ihmisen joka laittoi (tenavana ainakin) ketsuppia kaikkiin ruokiin. Hernekeittoon varsinkin oikein reilusti.

Niin, ja edelleen maksalaatikko menee rusinoilla ja ilman, ja ananas kuuluu pizzaan.
Murekkeen päälle pelkkä ketsuppi oli aika outo...se on joko sinappi, molemmat tai ei kumpaakaan, jos meinaa maustaa.
Minun kesäinen herkkuni on päivän vanhat kylmät uudet perunat, joita syön kotisinapin kanssa aamupalaksi.
Toimii myös airfryerin kautta.

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Ananas sopii mihin tahansa muuhun paitsi konvehtiin. Pizzaan se sopii erityisen hyvin, mieluiten kinkun kera.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ruisleivän päälle levite, pinaattilättyjä, (Lidlin) chilimajoa, Emmentalia ja paprikaviipaleita. Optiona suolakurkku. Osmo Rapeli Vege Special ei petä.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuore ananas sopii melkein kaikkeen, myös pitsaan. Purkki ananas ei mihinkään, ei edes pizzaan.
Olen nähnyt, että pizzaan laitetaan ananasta ja herkkusieniä purkista

Liitteet

• IMG_7822.jpeg
    IMG_7822.jpeg
    267,6 KB · kertaa luettu: 40

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Olen todistanut (ja maistanut), kun Kossua lantrattiin mansikkajugurtilla. Vesi oli ainoa vaihtoehto.
Maistui muuten ihan mansikkajugurtilla lantratulta Kossulta. Kokkareista oli, ei sekoittunut kunnolla.
Tästä tuli mieleen, kun vuonna kuokka&kives eräs 17-vuotias poika lantrasi kesäfestareille pirtua kossulla. Ideana ihan vitun järjetön ja en suosittele sitä kenellekään.

Ainoa toinen vaihtoehto olisi ollut piimä, mutta sitä oli kuulemma jo kokeiltu ja pirtupiimästä laatta lensi heti - pirtukossusta vasta tunnin tai muutaman kuluttua.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omat suosikit on pinaattiletut jauhelikastikkeen kera, että kaurapuuron joukkoon cornflakeseja.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ainoa toinen vaihtoehto olisi ollut piimä, mutta sitä oli kuulemma jo kokeiltu ja pirtupiimästä laatta lensi heti - pirtukossusta vasta tunnin tai muutaman kuluttua.
Piimä ja/tai maito laitettuna vodkan joukkoon ja sen jälkeen hiilihapotettuna sodastream koneella on jännää tavaraa, en sano että hyvää missään määrin, mutta jännää kyllä.

Perus opiskelijatestailut vajaa 10v sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy