Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 469 460
  • 2 997
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Mä en joskus muistanut taksissa osoitettani ja kun sitten jouduin kävelemään jostain hevon kuusesta himaan, niin eksä ilmoitti, että tästä lähin sulla on sitten lompakossa paperi, johon osoite on kirjattu. Ikävä vain, etten muistanut seuraavalla kerralla paperin olemassaoloa ja taas käveltiin jostain Taka-Pakilasta himaan.
Mutta tuo vedonlyöntivenkoilu olisi enemmän verrannollinen siihen, että olisit niin kännissä, ettet enää tajuaisi asuvasi jossain.

Tarinastasi tuli mieleen silloin kun itse muutin pk-seudulle radanvarteen, niin en oikein kännissä hahmottanut paikkoja. Tavaksi tuli aina ottaa taksi Pasilaan, koska tiesin pääseväni siitä ainakin joskus junalla kotiin. Olen jälkeen pohtinut mitenköhän läheltä kotiani olen parhaimillani ottanut taksin Pasilaan ja tullut junalla takaisin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Olympialaisten arvo näyttää herättävän varsin kiivasta keskustelua. Mutakisat, NHL-vihaajat, karjalippikset yms. kliseet on jo mainittu ja aikaa vielä on.

Jos ei kiinnosta niin okei. Näyttää vaan aika koomiselta, kuinka tietyt kirjoittajat kokevat asiakseen julistaa, että ihan paskaahan tämä olympiakulta on. En minäkään kirjoita JVG-ketjuun, että JVG on hirveää paskaa, koska ei ole minulta pois, jos heidän musiikkinsa uppoaa.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Jatkoajan sovjet-kerhoa sapettaa, kun idoli toveri-Tarjaa tönitään useamassa ketjussa. Voi kyynel.
Itse ainakin haluan pitää Ukrainan sotaa koskevan ketjun asiapitoisena, enkä törmätä säännöllisesti viesteihin, joissa porukka tuulettaa omia antipatioita "kuvottavaa kommariämmää" kohtaan. Alussa moni myös väärinkäytti samaa ketjua pelkän russofobian ja rasismin lietsontaan, kunnes asiaan puututtiin. Jos Tarja menee tunteisiin, niin siitä voi mennä vääntämään Jatkoajan sovjet- ja suometussiiven (onko sellainen olemassa?) kanssa, mutta mielellään todellakin siellä Halosen omassa ketjussa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jatkoajan sovjet- ja suometussiiven (onko sellainen olemassa?)
Jaa-a. Häntä tiedä. Nato-ketjussa on useamman päivän ajan useampi nimimerkki käynyt Venäjän propagandaa jakamassa täsmäiskuin. Yksi nimimerkki vaikenee ja kohta on uusi samaa levyä pyörittämässä. Varmaan sitten puhdasta sattumaa...
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Jaa-a. Häntä tiedä. Nato-ketjussa on useamman päivän ajan useampi nimimerkki käynyt Venäjän propagandaa jakamassa täsmäiskuin. Yksi nimimerkki vaikenee ja kohta on uusi samaa levyä pyörittämässä. Varmaan sitten puhdasta sattumaa...
Kyllähän täällä röllejä pyörii siinä missä muillakin palstoilla. Toki Halosta ovat harvemmin puolustamassa. Mutta Venäjää ja Putinia valkopestään sitäkin enemmän, Convoy-mielenosoitusta hehkutetaan ja siinä välissä levitetään korona-aiheista disinformaatiota.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Taisi otteluseurantaketjuun jäädä jälkilämmöt eräällä päälle, vaikka taisto on tauonnut jo aikaa sitten.
 
Venäjä hyökkää Ukrainaan ketjussa palstan anglofiili mutkuttelee että r*ssän touhut on ihan samaa kuin USA:n ja kaikkien muidenkin sotineiden maiden. Kukaan muu ei ole lukenut sotahistoriaa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Venäjä hyökkää Ukrainaan ketjussa palstan anglofiili mutkuttelee että r*ssän touhut on ihan samaa kuin USA:n ja kaikkien muidenkin sotineiden maiden. Kukaan muu ei ole lukenut sotahistoriaa.
Hän onkin ainoana ostanut jokaisen historiakirjan ja käynyt jokaisessa valokuvanäyttelyssä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
JokiPoikain osiossa on kesäloman alkaminen mennyt ns. tunteisiin. Ei sillä, tunteita pitää olla ja joukkuetta tukea myös tappion hetkellä. Milloinkohan sitä itse pääsisi seuratasolla taas kokemaan vastavaa, siis muutakin kuin koko kauden kestävää vitutusta, joka lopulta muuttuu kyllästymiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Ilves - TPS ketjussa alkaa olla sauna jo aika lämmin ja jälkilöylyt voi käydä lukemassa gestab… eikun siis moderaattoreilla on asiaa ketjusta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mode-ketjussa ollaan edelleen pohtimassa sopivaa nimitystä itärajan takana asuvalle kansalle. Siellä on selvästi havaittavissa kolme erilaista kuppikuntaa, joista jokainen haluaa sanoa sen viimeisen sanan. Itse tyydyn vain seuraamaan keskustelua vierestä. Let them fight.
 

Glove

Jäsen
Mode-ketjussa ollaan edelleen pohtimassa sopivaa nimitystä itärajan takana asuvalle kansalle. Siellä on selvästi havaittavissa kolme erilaista kuppikuntaa, joista jokainen haluaa sanoa sen viimeisen sanan. Itse tyydyn vain seuraamaan keskustelua vierestä. Let them fight.
Luin tuota keskustelua vähän matkaa alusta eilen. Jos se siitä vielä kiihtyi niin taitaa kurinpito joutua töihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös