Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Riippuu vähän, mökillä tollanen ois hyvä.Kuhan ny oppis ekana pitämään kielen suussa, varsinkin kesällä vittumaista heilua suu täynnä kärpäsiä.
Riippuu vähän, mökillä tollanen ois hyvä.Kuhan ny oppis ekana pitämään kielen suussa, varsinkin kesällä vittumaista heilua suu täynnä kärpäsiä.
Riippuu vähän, mökillä tollanen ois hyvä.
Suomen U20-ketjussa jollain porilaisella(oletettu) lähtenyt laukalle.
Kävin hiukan tuota lueskelemassa ja tulihan kyllä melkoinen mitä vittua -fiilis. Vastausaikaa 19h ja vastauksia odotetaan erityisesti perunakerholaisilta ja Saimaasta jne... En ymmärtänyt oikein mitään.Suomen U20-ketjussa jollain porilaisella(oletettu) lähtenyt laukalle.
Kävin lukemassa tuota ketjua ja hiukan hävetti. En tiedä kyllä yhtään, miksi minun pitäisi hävetä, mutta silti hävetti.
Toivottavasti scholl ei tartu kovin schollimaisesti noihin. Voi olla että lähtölaskenta alkaa muuten.Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit ketjussa on verkot vesillä ja muutama kalakin tarttunut, alkaa olemaan hyvä meno.
Minä jo yritin tuolla "mille naurat juuri nyt"-ketjussa bat-signaalia saada taivahalle, että Kirjoittelija tulisi troolaamaan loputkin kotiin.Toivottavasti scholl ei tartu kovin schollimaisesti noihin. Voi olla että lähtölaskenta alkaa muuten.
Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit ketjussa on verkot vesillä ja muutama kalakin tarttunut, alkaa olemaan hyvä meno.
Minä jo yritin tuolla "mille naurat juuri nyt"-ketjussa bat-signaalia saada taivahalle, että Kirjoittelija tulisi troolaamaan loputkin kotiin.
TPS-osion vitutusketjussa pienehkö siipi osion kirjoittajista on suuttunut, kun "joka pelin alussa on joku juhlallisuus". TPS juhlistaa Juhani Wahlstenia tänään ennen matsia ja se on selvästi liikaa faneille joiden käsitys seuran historiasta ulottuu vuosille "Jortikan kengät".